Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hadde du tilgitt meg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke. Jeg vet. Jeg vil jo ikke sette forholdet på enda en prøve...

 

Så du har såpass god kontroll på sjalusien at du vet du ikke vil falle for fristelsen en gang senere?

 

Jeg hadde det ikke før, men jeg har mestret den mye bedre enn tidligere og jobber fremdeles med det. Hadde jeg vært sånn som før, hadde jeg nok allerede ha sjekket mobilen 15 ganger tidligere. Men det har jeg altså ikke gjort.

 

Jeg er klar over at en verre situasjon kan oppstå senere som jeg har lyst å sjekke, men da må jeg bare holde meg i skinnet da og det tror jeg jeg skal klare.

Lenke til kommentar

Jeg hadde det ikke før, men jeg har mestret den mye bedre enn tidligere og jobber fremdeles med det. Hadde jeg vært sånn som før, hadde jeg nok allerede ha sjekket mobilen 15 ganger tidligere. Men det har jeg altså ikke gjort.

 

Jeg er klar over at en verre situasjon kan oppstå senere som jeg har lyst å sjekke, men da må jeg bare holde meg i skinnet da og det tror jeg jeg skal klare.

 

Bra. Neste gang tanken skulle falle deg inn, kan du jo tenke tilbake på denne dagen, og hvor trivelig det var å bli tatt i å snoke.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
esss, han hadde vell ikke grunn til å bli sur med mindre han hadde noe å skjule.

 

Hvorfor skulle han bli mer sur av den grunn?

 

Veit ikkje, men når han ikkje hadde noke å skjule så er det vell ikke så big deal? hadde vertfall ikke brydd meg.

 

Men nå er ikke jeg noe veldig stort facebook menneske.

 

Kan oppfattest som mer privat av andre, så kanskje ikkje heilt rett å utale seg.

Lenke til kommentar

Jeg er nok enig at det er tillitsbrudd. Han ble ikke direkte sur, men skuffet og såret for at jeg følte jeg trengte å sjekke mobilen.. Tror jeg hvertfall. Han har aldri gitt inntrykk av at han har noe å skjule.

 

Alt er min feil og det er noe jeg absolutt ikke burde gjort. Vi har ikke snakket ordentlig sammen enda. Han sa han ville prate om det i dag og at eksen visst hadde gjort det samme. Han sa jeg ikke måtte bekymre meg.

 

Men da jeg sendte en god natt meld svarte han ikke.. Han er nok fremdeles litt furt. Klarer nok ikke helt legge fra meg bekymringene 100%...

Lenke til kommentar

Men..

Ser ingen andre har nevnt dette..

 

Masse hjerter å greier til en venninne.. hva gikk det i? åpenlys flørting?

 

 

Er greit, du har gjort noe du ikke skulle ha gjort. Du skulle heller spurt han om det, sagt at det plaget deg..

 

Folk har rett til å holde litt for seg selv, men er man i ett forhold, så må man holde seg innenfor rammene satt i forholdet.

 

At han driver med sånt mens han er med deg, er noe du ikke er komfortabel med.

 

Håper dere får i gang en samtale om dette, men det ville være best å møtes antar jeg..

Lenke til kommentar

Tydeligvis er dette noe de fleste tar veldig lett på.. Skulle ønske han og ikke tok det så nært til seg.

 

Venninnen han sendte hjerter til er en bestevenninne han har hatt i flere år. Han har fortalt meg at de har rotet en gang før, men fant fort ut at det ikke var noe mer. Nå er de bare venner og henger av og til. Jeg liker ikke den litt flørtende tonen de har når de snakker sammen. Og de sier at de er glad i hverandre. Men jeg føler ikke jeg har stor rett til å fortelle ham hvem han skal være venner med.. Spesielt ikke siden han har kjent henne mye lenger enn meg.

Lenke til kommentar

Tydeligvis er dette noe de fleste tar veldig lett på.. Skulle ønske han og ikke tok det så nært til seg.

 

 

 

Jeg syntes det er skremmende at så mange ikke bryr seg om dette..

Det viser jo bare at dere har ett problem med tillit i forholdet.

 

At så mange lar sine partnere gå gjennom private samtaler..

De fleste av oss har ingenting å skjule.. Så det er jo ikke noe problem.

Men de som føler behovet for å se gjennom som dette har jo problemer med å stole på folk, de har ett tillitsproblem.

 

I noen tilfeller er det lettere å forklare slik oppførsel, som ved i ditt tilfelle når man så masse hjerter å greier..

Eller ved generelt stor mistanke om at noe skjer som ikke er bra for forholdet.

 

Det kan vel være noe å lære om personen man bor/er med, ved å lese deres private samtaler med andre. Kanskje det kommer opp ting man ikke viste, å dermed kan få ett bedre/værre forhold med personen.

Men for det meste vil det ikke være dette som gjør at man bygger opp ett solid tillitsforhold.

 

I ditt forhold Nyskjerrig, så er din kjæreste med deg, for han har valgt deg. Så lenge du klarer å være den du er, stoler på han. Behandler han bra og er ærlig. Så vil han neppe forlate deg, med mindre han forandrer seg drastisk..

DVS ny livsstil/sykdom etc.

 

Jeg hadde ikke likt dette, mine private samtaler er ikke noe spesielt spennende, flørtende eller truende.. Men de er private.

Er det noe jeg føler er relevant å dele, så deler jeg det.

 

 

anyways, det var nok fra meg.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Tydeligvis er dette noe de fleste tar veldig lett på.. Skulle ønske han og ikke tok det så nært til seg.

Hvis det er for å snoke, så er det noe feil en plass. At endel her syns det er greit at en partner skal få lov å etterforske sin partner og syns dette er helt normalt, sier vel litt om dem og/eller hvordan samfunnet har blitt?. Dem om det, det har ingenting med tillit til sin partner å gjøre og de må selv få velge hva deres forhold skal bygges via.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg føler "snoking" er mer når en person bare gjør det for å se i privatsaker uten grunn.

 

Jeg prøver ikke unnskylde meg eller å forsvare mine handlinger. Jeg bare mener de to tingene er forskjellig.

 

Da trenger du bare å innbille deg at du har en grunn, da.

 

Gratulerer, du er kvinne.

 

Herp :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg føler "snoking" er mer når en person bare gjør det for å se i privatsaker uten grunn.

Uten grunn, så er man bare nysgjerrig på hva som står. DET gjør min sambo av og til også, men det er for at nysgjerrigheten tar over, men hun enten leser ved meg eller spør først og selvfølgelig får hun lese ... jeg har ingenting å skjule. Har hun "snoket" seg til å titte, så 'sniker' man - ligger litt i ordet - man sniker seg fram og håper på å ikke bli oppdaget. Ikke ulikt med hva du håpet på det, men ble fersket?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...