Gå til innhold

Dead Island forbys i Tyskland (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver gang jeg vil klage over hvor elendig myndigheten eller andre ting er i Norge, se jeg på mitt gamle hjemmeland og føle meg som om jeg leve i paradis ^^ Tyskland er helt håpløst på dette område

• Liker 8
Skrevet

Ikke nok med at de svartelister spillet, men de svartelister jo spillet for voksne folk også? For dvs de får ikke lov til å selge spillet. Dermed så går dette ut over godt voksne folk som også liker denne typen spill.

• Liker 1
Skrevet

Er i Tyskland for tiden, og ble regelrett sjokkert når jeg skulle laste ned Battlefield 3 betaen i Origin for noen måneder siden.

Fikk beskjed at jeg bare fikk lov å laste ned spillet mellom 23:00-06:00, pga "Kinderschutz", eller på norsk, beskyttelse for barn.

Greide å lure Origin med litt hjelp av VPN, så jeg fikk det til, etter litt knot. harhar.gif

• Liker 2
Skrevet

Games don't kill people, people kill people.

So toasters don't toast toast, toast toasts toast?

Neineinei, du har misforstått. Games don't kill people, toasters make derp.

Skrevet

Og de klager over at folk piratkopierer :p

Har hørt rykter om at de som blir tatt for å piratkopiere dette spillet i tyskland vil måtte gå med et merke på jakken, eller bli sendt til en arbeidsleir.

whistle.gifph34r.gif

• Liker 1
Skrevet
Games don't kill people, people kill people.
So toasters don't toast toast, toast toasts toast?

Yo dawg! I heard you like toasters so we put a toaster in your toaster so you can toast while you toast!

Skrevet (endret)

Bare ikke idiotene på tinget får for seg at dette er smart og innføre her i Norge også da.. "Dead Island" minner jo alt for mye på utøya..

Endret av Kjetil_90
Skrevet

Skal gjøre meg upopulær og si at jeg synes dette er helt greit, dersom forbudet gjør at færre får tak i spillet. Kommer ikke til å forsvare utspillet mot folk i et eller annet trassalderstadie. Kunne vært villig til å diskutere konseptet seriøst, men tviler på om det er mulig på dette forumet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...