Gå til innhold

trenger penger


im not retarded

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden du trenger dem så fort som mulig, er det kanskje ikke aktuelt å foreslå jobb?

 

Du kan gå gjennom tingene dine og selge unna noe, kanskje?

 

det var ikke en dumm ide. men hvem vil kjøpe skrapet mit?? har masse bøker da, av en eller anen grunn :)kansje jeg kan få valutta for dem. bøker blir aldri gamle. (har ikke lest en av dem) og det er sikkert 75 av dem....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Først bør du tenke på om du kan selge noen av eiendelene dine, du har sikkert noe på rommet ditt du ikke bruker som du kan få en liten slant for. Selv om ikke alle tingene er like mye verdt, blir det litt penger ut av det til slutt. Andre ting du kan gjøre er jo for eksempel å måke snø hos slektninger og bekjente, passe barn, hjelpe til hjemme osv. Om du virkelig trenger pengene så kan jo du alltids selge mobiltlf eller laptop om du har. Du kan jo høre med foreldrene dine om du kan få låne resten av pengene du trenger om du ikke får tak i nok.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...

ikke for å spore av. men er det noen av dere som er "gode" på skibriller? vurederer electric eg2 eller eg2.5 "ikke for å spore av. takk for masse svar

 

Ikke peiling på skibriller nei, men hvordan gikk det med pengene du trengte da? Fikk du ordnet det? Nye ski du skulle ha eller? wink.gif

ja, fikk kjøpt nye ski hehehhe ;D Salomon Shogun med Marker Baron bindinger. skal kansje spare opp til rocker 2 eller kuro ;D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...