Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Newcastle

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud for en kamp!! Ekstremt underholdende, og jeg er glad jeg ikke er United eller magpies supporter. Hadde vært i ambulansen allerede.

Uansett så godter jeg meg over poengdeling :D

Skrevet

Et flaksmål, et drittmål og et praktmål er like mye verdt.

Oh lord!

Fantastisk seier for oss. Herlig kamp, minnet meg veldig om Liverpool kampen

Hahaha... du er så latterlig.

• Liker 7
Skrevet

Han er ALLTID i offside. ALLTID!

Han var vel akkurat ikke i offside når ballen ble spillt, men når Giggs touchet den videre så hadde han fortsatt inn i boksen og var offside?

Skrevet

Huff, så surt. Skandaløs avgjørelse ved straffen. Men du verden så mye uflaks det går an å ha i en enkelt kamp. I dag rævpulte vi Newcastle i alt foruten målprotokollen.

Skrevet

Må jo bare le om Newcastle får noe som helst skryt. De spiller stygt, har bare flaks og oppfører seg som kusetryner hele gjengen. Årets ran.

Fornøyd med gutta, dette var kvalitetsfotball fra gutta i 2.omg. Rævpuler Newcastle så til de grader.

Skrevet

Må jo bare le om Newcastle får noe som helst skryt. De spiller stygt, har bare flaks og oppfører seg som kusetryner hele gjengen. Årets ran.

Hahahaha :D

Se som de ofrer seg. SE!

• Liker 1
Skrevet

Men å sparke løs på en liggende mann er pent, eller? Sorry, men OBVIOUS TROLL IS OBVIOUS! Prøv litt hardere, er du snill. :)

• Liker 5
Skrevet

Fotball hadde vært så mye bedre hvis trenerne hadde hatt en eller to muligheter for protest der man kunne brukt videodømming. Standarden på dømmingen kommer aldri til å bli bra nok. Å få kamper ødelagt av dommeren er så jævlig frustrerende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...