Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det synd på jenter med små pupper?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TS - liker du små peniser?

Bør de som liker det skjemmes?

Er det synd på de med små peniser?

 

Det er ikke størrelsen det kommer an på spør du meg, men måten man bærer de/den. (altså med selvsikkerhet osv)

 

 

 

 

Sist gang jeg sjekket var ikke pupper noe man brukte for å penetrere et annet kjønnsorgan.

 

 

Mulig jeg er gammeldags da :tease:

 

(er ikke ment som en negativ reply til det du sier, jeg er enig. Jeg syntes bare sammenligningen var litt rar) :D

 

 

Lenke til kommentar

TS her.

 

Jeg er overrasket over alle de meningsløse kommentarene jeg har fått i denne tråden. Jeg er tydeligvis ufattelig dårlig til å formulere meg, siden dere ikke ser ut til å oppfatte innholdet i det jeg sier i det hele tatt.

 

Jeg oppfordrer alle til å lese de to postene mine på nytt, og hvis jeg fortsatt ikke får noen fornuftige svar så gir jeg opp. Det er tydelig at dere ikke synes det er feil å leve i et samfunn der det blir regnet som en universell sannhet at store pupper er best, og der jenter med små pupper stadig må bruke tid og krefter på overbevise seg selv om de er bra nok.

 

 

 

TS - liker du små peniser?

Bør de som liker det skjemmes?

Er det synd på de med små peniser?

 

Ja, jeg liker små peniser veldig godt, og dette er også noe jeg prøver å få frem når situasjonen tillater det. Brukte for eksempel lang tid på å overbevise en eks om at penisen hans var stor nok (og den var til og med over gjennomsnittet).

 

Vi kan godt diskutere små peniser i denne tråden også, for jeg synes det blir litt av det samme. Det er ingen ukjent sak at media hinter til at at du trenger stor penis for å være mandig og god i senga, samtidig som jeg VET at mange jenter foretrekker den liten. Hvorfor skal menn med små peniser slite med selvtilliten når det er mange jenter som synes de er helt perfekte? Her synes jeg jentene har en jobb å gjøre.

 

Tror kanskje noe av kjernen i det hele er at jeg er lei av skjønnsidealer, og at at alle bare jatter med selv om de er uenige.

 

 

 

Det er ikke synd på jenter med små pupper, det er derimot synd på mennesker som ikke har tak over hodet, mat, blir torturert osv.

Så vær fornøyd med det du har.

 

Nå synes jeg du er helt på jordet. Man kan ikke gå rundt og sammenligne alt med "fattige unger i Afrika". Alle har rett til å ha det litt vondt nå og da uten å få dårlig samvittighet. Men det er selvsagt fint at du ikke synes synd på jenter med små pupper. Det er slik jeg ønsker at alle skal tenke.

 

 

 

På grunn av at menn som "bare liker store pupper" ofte er den type menn som liker oppmerksomhet, og liker å skryte over hva de liker mer enn andre.

 

Jeg merker ikke noe særlig med det, jeg kjenner ca like mange som liker små pupper som store pupper, helst mere. Mange tenker at for store pupper betyr at de henger når toppen går av, mens andre synes at jo større jo bedre. Men det er fortsatt de som liker større pupper som skryter mest over at de liker det.

 

Jeg tror også litt av grunnen i at gutter er redd for at jentene skal ta seg nær av de hvis gutten i det hele tatt sier at jenta har små pupper, selv om han liker det. Nettopp på grunn av at jenter ofte vil ha pupper som modeller har, og ikke innser at det faktisk ikke har så mye å si hvilken størrelse puppene deres er.

 

For min egen del liker jeg pupper, så enkelt er det. Jeg liker når de er små, når de er store og når de er middels. Det eneste jeg ikke liker er pupper med sillikon. Jeg liker naturlige pupper, og tro meg, de aller fleste menn liker dette. Vi kan egentligt alle slutte å tenke å lese om hvordan pupper skal se ut, for alle pupper er, som alle mennesker, helt unike og de aller fleste digger dem selv om de e skjeive, om de har store nippler, små nippler, skjeive nippler, store eller små.

 

Det er jo ofte likt med jenter og størrelse på kuker. De aller fleste jenter ville ikke likt å ha en kuk på størrelse av en baseballkølle inni seg, men det er ofte jenter som liker store kuker som er størst i kjeften av å skryte over hva de liker. Tror ikke så mange gutter vi høre " jeg liker at du har så liten kuk vennen " selv om de vet at de ikke har noe monster i boksa.

 

Vet ikke hvor gammel du er, men jeg tror det har noe med alder å gjøre. Jeg er passert tredve, og de fleste menn jeg kjenner snakker med stor begesitring om pupper, men størrelse pleier ikke å være et tema. Film/tv er heldigvis ikke representativt for verden ellers.

 

Dere har forstått hva jeg har lyst til å diskutere. Takk for gode innlegg!

 

Postet av anonym: 9edc5393ec43925aab8e881fce777abd

Lenke til kommentar

[quote name='AnonymDiskDet er tydelig at dere ikke synes det er feil å leve i et samfunn der det blir regnet som en universell sannhet at store pupper er best, og der jenter med små pupper stadig må bruke tid og krefter på overbevise seg selv om de er bra nok.

 

Svaret mitt var ikke dumt, men heller at du er overbevisst om det er det som er sannheten. Folk har forskjellige preferanser. Ikke tro at du noensinne kommer til å oppfylle alles preferanser noensinne, for det går ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Generelt er det jo slik at kvinner ikke er så opptatt av hva menn mener, men prøver å måle seg med andre jenter.

 

I bunn og grunn fører dette til at det er jenter selv som fyrer opp under krav om store pupper, lange ben etc.

 

Mens menn generelt er ute etter å se best nok ut for kvinnen, og ikke har så stort press fra andre menn.

 

 

Men det er jo slik som det er sagt tidligere i tråden. Menn som liker store bryst er som regel dem som roper høyest og er mest opptatt av å vise seg frem, naturlig nok. Derfor liker de også store pupper.

 

Selv heier jeg på de små.

 

Edit:

 

Se bare i Den Brystfagre-tråden. Mye der som er for stort etter min smak, men det er de som liker store bryst, som skriker høyest, fordi de naturlig nok er veldig opptatt av bryster.

Endret av Antatra
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg vet at det finnes mange gutter/menn der ute som elsker små pupper over alt på jord, men dere er så stille!

Postet av anonym: 9edc5393ec43925aab8e881fce777abd

 

Postet av anonym: 9edc5393ec43925aab8e881fce777abd

 

Jeg lurer nesten på om det er "mer vanlig" å snakke om at man liker å snakke om store pupper for det hever din egen maskulinitet?

 

"Jeg er så mann at jeg trenger double d's for å bli tilfredstilt" Eller at de er redde for at små pupper= små penis,og det kan man vel ikke si til vennegjenngen.

Eller det med små hender,som ble kommentert her ..

 

litt spekulasjon her nå :hmm:

Lenke til kommentar

Generelt er det jo slik at kvinner ikke er så opptatt av hva menn mener, men prøver å måle seg med andre jenter.

 

I bunn og grunn fører dette til at det er jenter selv som fyrer opp under krav om store pupper, lange ben etc.

Du har helt rett, jenter pynter seg ikke for gutter men for andre jenter. Kravet og å være perfekt er det jentene som har funnet opp selv. F.eks aldri hørt om noen menn som liker at jenter ser ut som ender eller har klaget på små munn, men allikevel putter tusenvis av jenter rar guffe i munnen for å bli mer som ender.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg direkte opphengt i pupper, jeg faller mer for ansikt og personlighet, så kommer rompa også kommer vell egentlig puppa som en bonus helt til slutt når alt kommer til alt..

 

Og for å være helt ærlig så tenner jeg vell stort sett bedre på søte og pene jenter med mindre pupper, enn "sexy" jenter med store pupper. Men det er jo bare meg, og samen er jo som baken? Osv..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...