Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det synd på jenter med små pupper?


Anbefalte innlegg

Synes du det er sexy med store arr under puppene? Fordi det må til visst en vil ha silikon!!

Hvorfor må hun velge en dårlig kirurg? Om hun ikke er neger, så er det vel lite sannsynlig at hun får store arr? Dessuten vil flesteparten som ser på henne, ikke kikke inn under der hvor puppen henger ned og folder seg over de nederste ribbeina fortil.

 

Nei, jeg tenner ikke på oppblåste silikondukker. Med silikon mener jeg økt volum, ikke at hun skal bli Pamela Anderson. Det går an å ta steget opp fra A cup, det mener jeg. Svært mange ser pene ut med en B-cup.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De siste årene har jeg likevel blitt mer og mer påvirket av internett, filmer, tv-serier og bekjente som hele tiden prøver å overbevise meg om at kløft og store pupper er nødvendig for å være sexy, og at det er skikkelig synd på jenter som ikke er "velsignet" med disse store fett/silikon-klumpene. Det begynner egentlig å minne litt om hjernevask :S

 

På tide å gjøre endringer i bekjente og sider du frekventerer på internett?

 

Hva sexy angår, så er denne betraktningen veldig individuell. Dog etter min mening er ikke store pupper på noen måter en forutsetning for å være sexy -- det handler mye mer om adferd og evnen til å presentere seg selv, enn den faktiske cupstørrelsen. Sagt på en annen måte -- jeg synes ikke valget mellom Keira Knightley og Monica Bellucci fremstår som opplagt; og Aylar hadde mye bedre pupper før silikoninnlegg enn etterpå.

 

 

Siden jeg gav en slik t-skjorte i gave, ser jeg for å være helt ærlig ikke et problem med den. Noen har store pupper, andre ikke. Noen liker store pupper, andre små. Hvordan skulle en slik t-skjorte underbygge tesen din? (budskapet er jo nettopp at man ikke trenger store pupper).

 

Jeg vet at det finnes mange gutter/menn der ute som elsker små pupper over alt på jord, men dere er så stille!

 

Hva slags reaksjon forventer du? At menn skal gå i tog foran Stortinget med "Ja til små pupper"-bannere? Det virker litt meningsløst. Jeg ser ikke helt for meg den demonstrasjonen (uansett cupstørrelse).

 

Jeg har for eksempel en kompis som foretrekker små pupper, men det tok laaang tid før jeg fikk vite dette. Han virker egentlig litt flau over å mene det.

 

Det får være hans problem.

 

Så da spør jeg igjen, er det synd på oss?

 

Fordi dere slipper ryggplager og antageligvis vil beholde fine pupper i flere år? Det er kun synd "på dere", dersom "dere" henger dere opp i cupstørrelsen. Men folk har selvbildeproblemer knyttet til veldig mye rart, så cupstørrelsen synes ikke meg å være en særs definerende faktor.

 

Til gutter/menn: Synes dere det er flaut å like små pupper?

 

Nei. I utgangspunktet er det få ting som er flaut med personlige preferanser. Spørsmålet ligner litt på "er det flaut å like blåe biler?". Jeg kan ikke helt huske en situasjon der jeg så på en jente og tenkte "Hmm, hun ville ha vært veldig mye penere med større pupper" (det har dog vært noen situasjoner der jeg tenkte det motsatte -- jfr Aylar).

 

Jeg er så lei av å kjempe :(

 

Kjempe? Hva kjemper du for? Og mot hvem, ikke minst? Hva skulle resultatet av denne kampen være?

 

Hvorfor er mennene som elsker små pupper så stumme?

 

Hva slags proklamasjoner ønsker du, egentlig? Hvor mange ganger måtte du ha hørt "Dæven, du har fine pupper" av helt fremmede menn, før det ville ha virket innpåslitent og bekymringsverdig? Jeg ser egentlig ikke helt en situasjon der det er passende å kommentere en jentes frontparti (eller bakparti, la oss være rettferdige ift rompene) for henne, annet enn når hun alt er avkledd og formodentlig har oppfattet på min reaksjon at hun er mer en tilstrekkelig sexy, uansett hva slags komplekser hun (ikke) måtte ha.

 

edit: flere innlegg.

Endret av zotbar1234
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og dama sa forresten nå nettopp av det IKKE er synd på henne fordi om hun har små pupper, tvertimot er hun glad for at hun har to små spretne pupper, siden de dermed ikke er til noe plage eller hinder når hun trener. Hun sa noen av treningsvenninnene slet veldig med diverse problemer pga store bryster (gnagsår pga stramme sports-BHer f.eks.). Så der har dere det, rett fra eieren. :)

Lenke til kommentar

Jeg er selv ikke puppeguri.

 

Det første jeg legger merke til er personligheten og ansiktet.

Pupper på størrelse med kroppen er fint, men jeg liker litt rumpe (ikke overdrevent stor, bare helt vanlig, litt større enn det kroppen kunne ha trengt).

 

Altså, jeg liker ikke falske, eller altfor store pupper.

Har du sett på Paradise Hotel, der hu blonde frisøren (husker ikke navn, eller årstall) var knøtt liten, men ballonger dobbelt så stort enn hodet hennes?

Det er bare turnoff spør du meg.

 

Men du er i alle fall naturlig (og blir tent ganske fort).

Så enhver kar ville ha likt deg.

 

Så selv at du ikke var ute etter trøst..

Føler mest med dette innlegget at jeg har prøvd å trøste deg.

Så beklager for det! :tease:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...