Gå til innhold

Hvor lenge tror dere samsung galaxy s2 vil være en av de beste mobilene?


NeEeO

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

galaxy s2 er for "standardbrukeren"

galaxy nexus er for entusiasten

og galaxy note er for de som ikke klarer å bestemme seg for nettbrett eller mobil;)

 

så med andre ord varer galaxy s2 helt til samsung slipper ut enda en telefon i samme størrelsen;)

Endret av agnard
Lenke til kommentar

Jeg tror SgsII vil holde seg i toppsjiktet til litt utpå nyåret. Allerede nå har f.eks Motorola Razr begynt å utfordre Galaxy sII, og det vil ikke gå lenge før LG kommer med enda en ny toppmobil. Samsung vil nok også rulle ut en ny telefon på nyåret, om det blir en Galaxy S II LTE eller Galaxy S III får vi se på, men håper selv på en S III med 4G. HTC er jo blandt de største nå, og briefer med go'lyden, så håper de andre produsentene følger opp dette. Er ikke glad i HTC (3 mobiler så langt, ingen har tilfredstilt meg) men skulle gjerne hatt en mobil med Beats-teknologien!

Så greit oppsummert: en galaxy s III, Super-AMOLED-Plus-skjerm eller hva enn de bruker, knall lyd, 2-kjernesprosessor som kjører på 1,5 GHz hver, maks 8mm tykk, 4 tommers skjerm, minst mulig plast, og de har minst en kjøper. :thumbup:

Lenke til kommentar

galaxy s2 er for "standardbrukeren"

galaxy nexus er for entusiasten

og galaxy note er for de som ikke klarer å bestemme seg for nettbrett eller mobil;)

 

så med andre ord varer galaxy s2 helt til samsung slipper ut enda en telefon i samme størrelsen;)

 

Pssstsss! Note er for dem som krever det råeste i både kraft og størrelse! (ja, jeg har bestilt en :p ) 1,4GHz dualcore med en skjerm på 5,3" med 1280x800 piksler? Galaxy Nexus kan jo bare legge seg! :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

SGSII var "best" helt til jeg så kollegaen min ta av bakdekslet. Da havnet den på listen over produkter jeg ikke skal ha.

Kan jeg spørre på hvorfor?

Eh.. dekslet er av tynn plast, med tynne, tynne plasthekter (eller kroker) om du vil. Kommer til å ryke før det er gått 6 mnd.

 

Feil. Dekselet tåler utrolig mye, samt hele telefonen tåler en utrolig påkjenning.

 

 

Ikke la deg lure av det visuelle.

Endret av Open-Source
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...