Gå til innhold

blandevann til sprit 50 prosent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bland det med burn eller red bull.

 

Hvor mye som er farlig er veldig individuelt fra person til person, så det blir vanskelig å svare på.

 

Men de aller fleste som har i seg en hel flaske med 50% vil nok bli ganske drita, og få veldig lite ut av kvelden + huske veldig lite av det dagen etter. Kanskje også ende opp på sykehus og pumping, eller enda verre.

Endret av Pilkern
Lenke til kommentar

Bland det med burn eller red bull.

 

Hvor mye som er farlig er veldig individuelt fra person til person, så det blir vanskelig å svare på.

 

Men de aller fleste som har i seg en hel flaske med 50% vil nok bli ganske drita, og få veldig lite ut av kvelden + huske veldig lite av det dagen etter. Kanskje også ende opp på sykehus og pumping, eller enda verre.

Drikker som regel mer enn det når jeg først drikker sprit og kan bekrefte at man får lite ut av kvelden og husker ikke stort mer enn vorset, om man er heldig.

 

Ta det jævlig rolig med spriten, bland tynt og heller drikk mange flere drammer! Bruk en energidrikk du synes er digg. Kjøp mer enn du trur du trenger, så du ikke går tom:)

Og ikke begynn å bland sterkt, det går veldig bra i begynnelsen, men ender med helvete. Greia med energidrikke er at du sovner ikke. Du bare drikker mer. Så ta det rolig:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar

60 smaker dritt. Det holder i massevis med 1/3L for en hel kveld. Kjøp 4 RedBull, 1/2L Burn og en halvannen liter sprite, så er du good to go. Og Sombreros potetgull.

 

EDIT: Det er mulig jeg var veldig uheldig. Kjøpte en flaske med 60% vodka(den som heter 60). Den hadde en veldig rar smak, selv om jeg hadde forventet mindre smak pga. høyere alkoholprosent.

Endret av conflict
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sprite funker alltid. Det er lurt å være forsiktig med energidrikk. De fleste får veldig kort lunte og begynner å yppe. Det spørs litt hvor ofte du drikker. Og det kan variere uavhengig av dette også. Noen ganger har jeg drukket en helflaske uten å slokne, mens andre ganger har jeg blitt kanon dritings av nesten ingenting. Sprit er skumle saker, så gjør som de andre i tråden sa: ta det rolig og forsiktig til du får en viss anelse av hvor fort du blir full.

 

Whiskey gir bedre rus enn hvit sprit, og med whiskey mener jeg ikke jack daniels, jim beam eller jameson skvip. Famous Grouse og oppover er bra. Grouse er ganske rimelig, og den gir en god rus. Ordentlig whiskey rus kan minne litt om opiatrus. Du blir ikke så giret, men føler velbehag og sinnsro. Det er iallefall den opplevelsen jeg får.

Hvis du skal blande med Red Bull funker faktisk Grouse veldig bra, spesielt hvis du ikke liker whiskeysmaken.

Drikk med måte. Ikke drep noen ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Sprite funker alltid. Det er lurt å være forsiktig med energidrikk. De fleste får veldig kort lunte og begynner å yppe. Det spørs litt hvor ofte du drikker. Og det kan variere uavhengig av dette også. Noen ganger har jeg drukket en helflaske uten å slokne, mens andre ganger har jeg blitt kanon dritings av nesten ingenting. Sprit er skumle saker, så gjør som de andre i tråden sa: ta det rolig og forsiktig til du får en viss anelse av hvor fort du blir full.

 

Whiskey gir bedre rus enn hvit sprit, og med whiskey mener jeg ikke jack daniels, jim beam eller jameson skvip. Famous Grouse og oppover er bra. Grouse er ganske rimelig, og den gir en god rus. Ordentlig whiskey rus kan minne litt om opiatrus. Du blir ikke så giret, men føler velbehag og sinnsro. Det er iallefall den opplevelsen jeg får.

Hvis du skal blande med Red Bull funker faktisk Grouse veldig bra, spesielt hvis du ikke liker whiskeysmaken.

Drikk med måte. Ikke drep noen ;)

 

 

 

Tulling!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...