Gå til innhold

Alien funnet i Peru?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg sier er at om det faktisk var slik at dette er en viktig oppdagelse så ville dere ha avfeid det som uviktig uansett for å holde fast ved deres egen forståelse av virkeligheten hvor alle mennesker stammer fra en ursuppe med tilfeldige positive mutasjoner.

Beklager, men jeg forlanger bare litt mer før jeg forlater den forklaringsmodellen enn at noen mener at noe som ser ut som et Hollywood-romvesen nødvendigvis må komme fra en annen planet. Det ligger liksom noen år med forskning bak hegemoniet.

 

Forøvrig skal jeg love deg at jeg hadde vært blant de første til å sprette champagnen hvis vi fant bevis på besøk utenfra. Det er ikke viljen det står på.

Endret av Isbilen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det jeg sier er at om det faktisk var slik at dette er en viktig oppdagelse så ville dere ha avfeid det som uviktig uansett for å holde fast ved deres egen forståelse av virkeligheten hvor alle mennesker stammer fra en ursuppe med tilfeldige positive mutasjoner.

 

Jeg har sagt det før, jeg sier det igjen: alt dere trenger er ETT bevis.

Lenke til kommentar

Er ikke de første hodeskallene med slik form som har blitt funnet, men hvorfor de er slik er det vel litt uklarhet i.

 

 

Samma greia som det jeg forklarte om egyptiske familier for 4000 år siden , de svøpte eller bandt klede eller andre stoff rundt hodeskallen og gikk med fra de var barn til voksen. Et barns skjelett er ikke herdet . Du kan se på skjelettet vårt som sakte tørkende sement, svakt og mykt når vi fødes , og veldig herdet og hardt som ungdom og voksen.

 

Etter hva jeg kan lese, så slet mange med nakkeproblemer fordi vekten ble ujevnt fordelt i forhold til hva nakken var bygd for i utgangspunktet. mange hadde konstant hodepine store deler av dagen

Lenke til kommentar

Jeg synes det er interessant å se reaksjonene til folk når de blir presenert med slikt utrolig materiell og hvor lukket de er.

Jeg syns det er interessant å se at det er de samme personene som argumenterer for det usannsynlig gang på gang. Dømmekraft i julegave?

Jeg har vel ikke sagt hva eksakt jeg mener om denne saken, men heller om folks reaksjoner til slike tilsynelatende utrolige nyheter? Eller hadde du et annet poeng som gikk meg hus forbi?

Lenke til kommentar

Det jeg sier er at om det faktisk var slik at dette er en viktig oppdagelse så ville dere ha avfeid det som uviktig uansett for å holde fast ved deres egen forståelse av virkeligheten hvor alle mennesker stammer fra en ursuppe med tilfeldige positive mutasjoner.

Beklager, men jeg forlanger bare litt mer før jeg forlater den forklaringsmodellen enn at noen mener at noe som ser ut som et Hollywood-romvesen nødvendigvis må komme fra en annen planet. Det ligger liksom noen år med forskning bak hegemoniet.

 

Forøvrig skal jeg love deg at jeg hadde vært blant de første til å sprette champagnen hvis vi fant bevis på besøk utenfra. Det er ikke viljen det står på.

Interessant, hvorfor er besøk utenfra noe å feire?

 

Åja, så nå står det ingenting mellom linjene når du skriver?

Nei, det er det din indre stemme som forteller deg. (bæ-bu)

Lenke til kommentar

Homo Sapiens er jo også muterte jævler som i utgangspunktet skulle vært tatt livet av fra dag 1 . Uheldigvis var ikke våre forfedre så smarte at de skjønte dette , det måtte alså en mutasjon til før vi skjønte det, men da var det for sent å gjøre noe annet en å krige mot hudfarger og vesen som så annerledes ut. vi driver på med samme tullet den dag i dag, men hva vi kriger for , det har endret seg bittelitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis man faktisk ser hele videoen på vg.tv så bør man få med seg at det er en antropolog i siste halvdel som forklarer litt om bl. a Inkaenes offerskikker. Foreløpig tyder alt på at dette er et barn som har blitt ofret. Sannsynligvis ville det ikke overlevd uansett, og da er det ifølge Inkaenes logikk bedre å ofre det til gudene.

 

Men det hadde helt klart vært kult om det var en alien. Det bare så alt for lite som tyder på det :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det er interessant å se reaksjonene til folk når de blir presenert med slikt utrolig materiell og hvor lukket de er.

Jeg syns det er interessant å se at det er de samme personene som argumenterer for det usannsynlig gang på gang. Dømmekraft i julegave?

Jeg har vel ikke sagt hva eksakt jeg mener om denne saken, men heller om folks reaksjoner til slike tilsynelatende utrolige nyheter? Eller hadde du et annet poeng som gikk meg hus forbi?

Det er du som dømmer det som "tilsynelatende utrolige" nyheter. De fleste andre er i stand til å vente på en eventuell forklaring eller bevis på at det er noe unaturlig før vi karakteriserer det som noe utrolig. I mellomtiden kan vi spekulere i de bevis vi allerede har fra tidligere funn og vitenskapen på en forklaring.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, det er vel ikke så vanskelig å få gjennomført en DNA-analyse av hodeskallen for å få det på det rene hva dette dreier seg om?

 

er den ikke lit for gammel til å inneholde DNA?

 

Jeg googlet det, og fikk opp blant annet denne siden, hvor det står:

 

The remains of an eyeball in the right socket will help determine its genetic DNA - and clear up the controversy if it is human or not.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...