Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når stillheten er ubehagelig - dating.


Anbefalte innlegg

nei han er ikke noe å satse på. Dessuten sier han at han kun vil ha meg som en elskerinne, for han er ikke klar for forhold, men han ønsker meg som en fast elskerinne... mens jeg er ikke ute etter det samme nei. Men den stillheten hans var ekkel... og ha en person som er stille rundt seg i to dager, var helt grusomt...Men nå har han sagt at han har psykiske problemer og har holdt på å ta livet av seg noen ganger, og at han alltid var noe for seg selv- en enstøing, så da forstår jeg det bedre. Er jo egentlig synd på han.... Men jeg kan ikke være hans elskerinne , jeg søker etter en fast kjæreste :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fatter ikke hvordan noen kan si til seg selv "Nå skal jeg søke etter fast kjæreste"

 

La det komme til deg. Lev livet og ikke bruk unødvendig tid på leting.

Det vil falle på plass, helt av seg selv

 

Mange klarer ikke "å leve livet". Da blir det å søke etter en kjæreste lettere da det er ganske mange som søker etter dette. Fordi de vil ha det. Kanskje de er fornøyde med sin omgangskrets men ikke finner partner der. Kanskje alle i omgangskretsen er sammen med hverandre, og dermed blir det kritisk å finne en kjæreste så en fortsatt er med i gjengen. Kanskje de er kronisk vegret for sosial kontakt, slik øyboeren i denne tråden er. Sånn er det bare. Det er ganske lett å forstå egentlig.

 

Jeg klarer ikke å forstå hvordan livet til alle andre tydeligvis faller på plass. Det skjedde aldri for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...