Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når stillheten er ubehagelig - dating.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke missforstå dere, men om han er beskjeden .... og var taus i to dager pga det, hvordan kunne det ha seg til da at han ville sjekke mobilen min , og tok den fra meg da det kom inn meldinger på den?

Det er det ingen på forumet som vet, her får du bare masse spekulasjoner på hva som muligens kanskje eventuelt teoretisk foregår i hodet hans. Lurer du på hva som er greien med han, så er det bare en person som kan svare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke missforstå dere, men om han er beskjeden .... og var taus i to dager pga det, hvordan kunne det ha seg til da at han ville sjekke mobilen min , og tok den fra meg da det kom inn meldinger på den?

 

Ikke ta det så tungt:) Det er ikke alle man har connection med og noen ganger er ikke gutten klar for å åpne seg så mye. Høres ut som du kunne hatt mye igjen for å ikke forvente så mye av han her og lete videre.

Lenke til kommentar

Huff greit, løsningen på problemet er: du får ha sex med meg, imot at jeg synger "i just had sex" for deg etterpå :)

ingen ubehagelig stillhet eller noe!

 

Uansett, kanskje fyren bare er en veldig innadvendt person? Kanskje han ikke har all-verdens jente-erfaring og er litt sjenert? (Man kan tross alt være sjenert etter sex og.)

 

Postet av anonym: 1a22cadf46d05905fac58935905ffbcd

Lenke til kommentar

Ja , han kan ha vært sjenert, MEN uansett er ikke dette noe å tenke på. Han har et problem, ikke jeg. Jeg har lært av tidligere erfaringer, så jeg kontakter han ikke, han får kontakte meg er det noe han vil si... og jeg bare går videre i livet :). Jeg takket for oppholdet hos han, og han sa at det var fint at jeg hadde kommet meg vel hjem. Siden har vi ikke skrevet sammen. Jeg ville se om han kontaktet meg igjen, men siden han ikke kontakter meg mer, så viser det at han har problemer.

 

Jeg har han på facebook ennå, men lar han bare ligge der inntil videre. For jeg vil meg for den seriøse jenta jeg er, jeg vil ikke vise meg for å være ei jente som bare sletter og er likegyldig til de jeg har hatt den type kontakt med. Jeg mener at han må ha et problem, og jeg sier til meg selv: at jeg ikke skal ta dette innover meg... Det er ikke meg, men det er han..

Lenke til kommentar

Ikke for å være veldig slem her, men ut ifra de tidligere postene dine virker det som om du kan ha litt problemer også. Kanskje lurt å være klar over det slik at det ikke gjentar seg.

 

Slik du skriver i posten ovenfor virker det som om du faktisk vil ha ham(eller bekreftelsen), men når han ikke tar kontakt igjen, rasjonaliserer du det bort med at "han har problemer" for å ikke såre selvbildet ditt. Hva tenker du til dette?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

logaritmemannen, det stemmer ikke. Jeg vil ikke ha han når han, men det sårte bare selvbildet mitt. Begynte å tenke på å operere kroppen min... osv... Jeg ser meg i speilet og synes jeg er mye penere enn damer flest.... Men jeg blir redd at det er noe med meg.... og det gikk kun på selvbildet.... Jeg likte ikke tausheten, liker menn som kan prate.... uavhengig om han er interesse eller ei. For hvem vil ikke føle mangel på selvtillit hvis en opplever at en person blir helt taus når en oppholder seg med de på en øy i to dager.... etter at en har delt sex sammen :)

Lenke til kommentar

logaritmemannen, jeg mener bare at han kunne vært ærlig med meg og si hva det var... istedet for å sitte stille og snakke minimalt i to dager etter sexæffæren vår.... Jeg hadde lyst å reise hjem før pga stillheten men følte jeg måtte late som ingenting siden han ikke sa noe om det, tenkte at han kanskje bare var en stille type.... Men jeg gir blaffen i dette. Lifes goes on! Og jeg er sterk! :)

Lenke til kommentar

Ja, vet ikke hva jeg skal tenke.... Men det går ihvertfall bra med meg. Jeg har tross alt lært å takle slike ting fra før. Jeg har vært igjennom kjedelige hendelser før... men jeg velger å tenke positivt. Er vant med at menn får meg til å fly en stund ihvertfall. De viser en kjempeinteresse.... for så å bli motsatt, så jeg får prøve å minnes om den gang de viste interesse istedet for å tenke på det jeg følte når alt skjærte seg. Nytter ikke å tenke på grunnen til det.... Og som sagt: Det kan hende at han har det litt vondt inni seg etter dette han også... Jeg har ikke slettet han av facebook, og det vil jeg ikke gjøre med det første heller. Jeg får prøve å tenke positivt uansett hva det er and lifes goes ON ;)!!!!

Lenke til kommentar

Jeg er litt over 30. :) Men egentlig spiller alder noen rolle i denne sammenheng. Men jeg er ihvertfall blitt mer og mer livserfaren, og har lært meg å tenke klarere med tiden. Og det eneste det nytter å gjøre i slike situasjoner, er å prøve å ikke tenke så mye på det som skjærte seg, men tenke på de positive øyeblikk, da alt virket bra ut. I øyeblikk har jeg jo svevet.... men av og til er jo det herlig å kjenne seg ned på jorden igjen også ;)

Lenke til kommentar

Oh boo freaking hoo. Det er sikkert ingenting galt med verken deg eller han, dere passer bare ikke sammen. Det gir ingen mening å overanalysere hver en date. Det tar ikke fem dater til for å finne en partner, da skal du være heldig.

 

Det nytter heller ikke å skylde på seg selv eller noen andre. Men når du begynner å snakke om plastisk kirurgi(operasjoner) etter en date, da tror jeg heller du må begynne med deg selv og din selvtillit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forelår vi lager en liste over potensielle årsaker til hvorfor han var så stille.

 

 

1 - Han lurte på hvorfor du ikke krevde betalt. (Ikke min, nevnt tidligere i tråden).

 

2 - Han lurte på om du faket.

 

3 - Han lurte på om du hadde tenkt å lage mat til han.

 

4 - Han tenkte det var dumt du var der den helgen fordi han burde rensket takrennen, men følte ikke det var noe man gjorde når man hadde damebesøk.

 

5 - Han lurte på om han burde gå for fastrente.

 

6 - Han lurte på om han nå måtte skifte på sengen etter du var dratt, eller om han kunne drøye det til neste helg.

 

7 - Han irriterte seg over at foten fortsatt gjorde vondt, og at han sannsynligvis burde vært til legen med den for rundt 1 mnd siden.

 

8 - Han prøvde å komme på sist han var hos tannlegen.

 

Endret av Sovehest
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvis du syns det er trykkende med han, hvorfor tenker du overhodet mer på han?

Du er ferdig med han, så du fjerner han, enkelt og greit.

 

Er han såpass i senga at du gjerne vil ha en omgang med han igjen hvis det passer begge, så kan du vel alltids vente med å fjerne han som venn, men har egentlig ikke mye å si - han får da vel tak i deg likevel hvis han er nødende og vil ha en betta til.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fyren som var stille kom tilbake, og begynte å mase på om at han ville ha meg som elskerinne fast, men at han ikke kunne gi meg den andre biten for boavstanden var for stor... for en snål fyr......

 

Vil ikke ha sånne typer i livet mitt, jeg vil ha et ordentlig forhold :) Men kjedelig at mannfolk lyver og tuller sånn. Noen virker lite seriøs ut.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner mange mennesker som er innesluttede og stille veldig mye av tiden. De sier ikke så mye, og jeg har vært litt av den typen selv. Jeg merker dog at når jeg er veldig god venn med noen, så kan jeg snakke nesten konstant om de rareste ting og tang hele tiden. Det virker ganske normalt det du beskriver, ettersom dere nesten ikke engang har kjent hverandre lenge nok til å kalles venner (virker det som).

Men det er ganske dårlig planlegging av ham å være stille veldig mye, når han faktisk MÅ snakke med deg for å bli kjent.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg sagt det, at han er for stille. Det er ikke sikkert at han forstår hva som er galt, og at han er usikker på deg, evt. usikker på seg selv, og ikke føler at han får dette helt til. Da skader det ikke at du oppmuntrer ham til å vise mer av seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...