Gå til innhold

Disse mobilene er de beste julegavene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Galaxy Nexus og Transformer Prime?!

 

Ærlig talt synes jeg gaver i mangetusenkronersklassen er over streken. Gaven jeg gir til nærmeste venner er at de slipper å stresse med å kjøpe gave til meg. Det har blitt en tradisjon som settes pris på. Så inviterer jeg heller på julesnopspising og prøvesmaking av årets juleøl.

 

I familien har vi stort sett slutta med gaver bortsett fra til den oppvoksende garde. Har ei tante som er totalt urokkelig når det gjelder å gi slipp på gavetradisjon, men har fått forhandla meg ned til en stor boks AfterEight. Jeg kjøper aldri slikt selv, så det settes stor pris på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vist Samsung Galaxy Note & Motorola Razr har penn betyr det at de har Resistiv skjerm.

Og så vit jeg vet så har ikke Resistive skjermer Multi/dualtouch. :(

Neida, det finnes penner for kapasitive skjermer også.

Er det bare enkelte mobiler med kapasitiv skjerm som støtter slike penner? :hmm:

Bruker du en kapasitiv penn vil den fungere med alle kapasitive skjermer men de er ofte unøyaktige og er naturligvis heller ikke trykk-sensitive. Galaxy Note har digitizer, som er langt mer nøyaktig og trykk-sensitiv.

 

Og selvfølgelig er ikke skjermen resistiv, det ville vært latterlig på en high-end mobil i dag.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal ikke iPhone være med på listen ? Det er jo tross alt en god telefon. At ikke Samsung Galaxy S2 ikke er med skjønner jeg ikke helt.. Kunne vert under : Til den som vil ha en pro allround telefon.

 

Må ærlig innrømme at Galaxy Nexus ikke imponerte. Eneste som gjorde den bra i forhold til andre er stor skjerm med høy oppløsning, NFC og bra batteri.

Oppløsningen skulle bare mangle på en telefon med den skjermen, ikke noe Wow... shit

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...