Gå til innhold

Disse mobilene er de beste julegavene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vist Samsung Galaxy Note & Motorola Razr har penn betyr det at de har Resistiv skjerm.

Og så vit jeg vet så har ikke Resistive skjermer Multi/dualtouch. :(

Neida, det finnes penner for kapasitive skjermer også.

Er det bare enkelte mobiler med kapasitiv skjerm som støtter slike penner? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Galaxy Nexus og Transformer Prime?!

Ærlig talt synes jeg gaver i mangetusenkronersklassen er over streken. Gaven jeg gir til nærmeste venner er at de slipper å stresse med å kjøpe gave til meg. Det har blitt en tradisjon som settes pris på. Så inviterer jeg heller på julesnopspising og prøvesmaking av årets juleøl.

I familien har vi stort sett slutta med gaver bortsett fra til den oppvoksende garde. Har ei tante som er totalt urokkelig når det gjelder å gi slipp på gavetradisjon, men har fått forhandla meg ned til en stor boks AfterEight. Jeg kjøper aldri slikt selv, så det settes stor pris på.

• Liker 3
Skrevet

Vist Samsung Galaxy Note & Motorola Razr har penn betyr det at de har Resistiv skjerm.

Og så vit jeg vet så har ikke Resistive skjermer Multi/dualtouch. :(

Neida, det finnes penner for kapasitive skjermer også.

Er det bare enkelte mobiler med kapasitiv skjerm som støtter slike penner? :hmm:

Bruker du en kapasitiv penn vil den fungere med alle kapasitive skjermer men de er ofte unøyaktige og er naturligvis heller ikke trykk-sensitive. Galaxy Note har digitizer, som er langt mer nøyaktig og trykk-sensitiv.

Og selvfølgelig er ikke skjermen resistiv, det ville vært latterlig på en high-end mobil i dag.

Skrevet

Hvorfor skal ikke iPhone være med på listen ? Det er jo tross alt en god telefon. At ikke Samsung Galaxy S2 ikke er med skjønner jeg ikke helt.. Kunne vert under : Til den som vil ha en pro allround telefon.

Må ærlig innrømme at Galaxy Nexus ikke imponerte. Eneste som gjorde den bra i forhold til andre er stor skjerm med høy oppløsning, NFC og bra batteri.

Oppløsningen skulle bare mangle på en telefon med den skjermen, ikke noe Wow... shit

Skrevet

Når kommer testen av Galaxy Note? Dere hadde den 6 oktober, så det er jo merkelig at dere ikke har fått ut en test enda. Bevis for at dere hadde den 6 oktober? :p

trio.jpg

Skrevet

Hva da med Motorola Defy+ som er et mye bedre valg enn SE Active for oss som krever en robust android. Har Defy+ og er strålende fornøyd med den, men stusser over at amobil glemmer den?! :ermm:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...