Gå til innhold

Årets mobil er kåret


Anbefalte innlegg

Ingen saklige argumenter fra J_Gargarin. Bare subjektiv synsing uten mål og mening. Du vil aldri forstå hva jeg og alle andre her prøver å få inn i ditt hode, så glem alt. Makan til tulleinnlegg skal man lete lenge etter, gitt! Godta virkeligheten, det er derimot du som beviser at du er en useriøs Nokia-fanboy (ikke det at det er noe galt med det) som ikke klarer å godta nederlag. Nokia E 72 kan ikke matche seg i ytelse med SII, se på spesifikasjoner og tester selv.

 

Du som sier at dette ikke er din personlige mening, jeg har aldri kommet over en test på nettet som støtter dine påstander. Har du noen kilder å komme med eller?

 

Peace out...

 

EDIT:Ser at fyren er ny på forumet her og bare har kommet for å lage spetakkel, så gidder ikke å kommentere flere av hans innlegg.

Endret av Genius-Boy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SGS2 er utvilsomt en velfortjent vinner. Men et par ting ved den irriterer meg til stadighet: svake wlan signaler og kort batterilevetid.

Jeg opplever ikke noe av dette. Det eneste som virkelig suger batterier hos meg er noen spill.

Anbefaler å flashe med MIUI som er meget gjerrig på strøm.

 

Dersom man aksepterer en tykkere mobil, så finnes batterier med modifisert bakdeksel rimelig på ebay.

"3500mAh" koster fra ca 50kr.

Lenke til kommentar

SGS2 er utvilsomt en velfortjent vinner. Men et par ting ved den irriterer meg til stadighet: svake wlan signaler og kort batterilevetid.

Jeg opplever ikke noe av dette. Det eneste som virkelig suger batterier hos meg er noen spill.

Anbefaler å flashe med MIUI som er meget gjerrig på strøm.

 

Dersom man aksepterer en tykkere mobil, så finnes batterier med modifisert bakdeksel rimelig på ebay.

"3500mAh" koster fra ca 50kr.

Og dem som tror at disse 50 kroners batteriene på ebay er noe bra, ja, dem kommer til å gå på en stor blemme.

 

På papiret kan dem yte 3500 mAh, men i virkeligheten så er det kanskje bare halvparten.

Lenke til kommentar

Til dere som stresser om SII og Blackberry og ditt og datt. Det er uansett ikke snakk om hva en mobil skal brukes til. Alle som følger med og holder seg oppdatert vet at E 72 på alle områder er en bedre mobil enn alle andre. Dette er ikke bare min personlige mening, dette er rett og slett fakta. E 72 er bedre på musikk, den har batteri-kapasitet som ligger lysår forran alle andre, den er mye raskere og bedre på internettbruk enn alle andre. Det finnes mer enn nok av tester som beviser dette. E 72 , og spesielt min som er laget av gull og har russisk tastatur er en mobil som alle andre produsenter ikke er i nærheten av å matche. Den har til og med mini-kalkulator. Om E 72 hadde blitt lansert i år så ville den utvilsomt blitt kåret til årets mobil. Det er kansje ikke lett å forstå for fanboys av android og epler, men alle voksne mennesker som forstår seg på teknikk vil utvilsomt være enig. Nokia er verdens største produsent av mobiler, dermed er de så klart verdens beste også. Alt annet blir bare jalla. Men det er fint med konkuranse, ingen tvil om det. Uansett, ingenting er som glinsende stål og gull. Forøvrig er det kun Nokia som har teknisk kompetanse til å produsere slikt kommunikasjonsutstyr. Resten er nok desverre hardplast fra Kina. Tester viser også at det jukses med innsiden, det tekniske. Der er det bare Nokia som har de beste resultater. Dette er fakta, ikke min personlige mening.

 

Kan du henvise til noen tester at denne skulle være i _nærheten_ av Galaxy S II? Få opp en fullverdig test så skal vi se. Det du sier er ikke annet en direkte sprøyt. Det er ikke fakta.

 

Klarer du ikke å henvise til tester, så dropp å svar på innlegget her.

Lenke til kommentar

Meh, holder en knapp på N9 likevel. svenskene er enige. det er fler svensker.

 

;)

 

 

Om lommePC er å foretrekke, vil nok en androidtelefon med større skjerm være tingen å gå for.

 

Nei det vil jeg ikke si i det hele tatt? Nokia N900 vinner såklart den der.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Meh, holder en knapp på N9 likevel. svenskene er enige. det er fler svensker.

 

;)

 

 

Om lommePC er å foretrekke, vil nok en androidtelefon med større skjerm være tingen å gå for.

 

Nei det vil jeg ikke si i det hele tatt? Nokia N900 vinner såklart den der.

 

N9 blir ganske middelmådig, satt opp mot S2. Jeg kommer fortsatt ikke over at du bytta fra S2 til N9 :!:

Lenke til kommentar

Fortjent og forventet seier. Det er ikke "rette" telefonen for meg, da jeg ikke liker silikonkasser rundt mine telefoner, og det er vel en nødvendighet på denne. Men jeg har ingen problemer med å forstå at den ble kåret til årets mobil. Og dere som ikke skbønner det burde kanskje reflektere litt over hvorfor dere på død og liv mener at denbikke fortjente seieren....

Lenke til kommentar

SGS2 er utvilsomt en velfortjent vinner. Men et par ting ved den irriterer meg til stadighet: svake wlan signaler og kort batterilevetid.

Jeg opplever ikke noe av dette. Det eneste som virkelig suger batterier hos meg er noen spill.

Anbefaler å flashe med MIUI som er meget gjerrig på strøm.

 

Dersom man aksepterer en tykkere mobil, så finnes batterier med modifisert bakdeksel rimelig på ebay.

"3500mAh" koster fra ca 50kr.

 

Godt at ikke alle opplever det samme. Da ville den neppe ha vunnet. ;-)

Lenke til kommentar
N9 blir ganske middelmådig, satt opp mot S2. Jeg kommer fortsatt ikke over at du bytta fra S2 til N9

 

Hehe jeg syntes den gruser SGS2 til normalt bruk :) .

 

Nokia vinner ingenting. Siste telefonen jeg hadde var N97. Snakk om overprisa dritt. Har nå Desire HD og har aldri vært så fornøyd

 

Så hvis jeg hadde en telefon fra HTC som var søppel en gang i tida vil automatisk alle HTC mobiler være søppel, selv om OSet er noe helt annet og hardwaren helt annen? Kjempelogisk!

 

Hold det litt saklig da

 

Haha du mener N900 ikke knuser uansett androidmobil som lommepc? Da har du ikke hatt en N900 :) .

Lenke til kommentar
N9 blir ganske middelmådig, satt opp mot S2. Jeg kommer fortsatt ikke over at du bytta fra S2 til N9
Hehe jeg syntes den gruser SGS2 til normalt bruk :) .
Nokia vinner ingenting. Siste telefonen jeg hadde var N97. Snakk om overprisa dritt. Har nå Desire HD og har aldri vært så fornøyd
Så hvis jeg hadde en telefon fra HTC som var søppel en gang i tida vil automatisk alle HTC mobiler være søppel, selv om OSet er noe helt annet og hardwaren helt annen? Kjempelogisk!
Hold det litt saklig da
Haha du mener N900 ikke knuser uansett androidmobil som lommepc? Da har du ikke hatt en N900 :) .

 

N 900 er jo faktisk en lomme-pc. Går ikke an å sammenligne med android som er et leketøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

hmmm galaxy s 2, det kom ikke som en overaskelse faktisk, ser ut kor enn du er så sier alle at det er den beste mobilen... eg e uenig men i forhold til andre så har eg en, eg ville se for meg selv ka denne mobilen kan å vel den e rask! har et greit kamera men etter det ble eg veldig skuffet..... skjermen ikke helt min type, for ekstreme farger, for lav oppløsning. føles ekstremt billig å plastik, ubehagelig, ikke en ergonomisk mobil, touchwiz er en grei launcher men foretrekker htc sense, føles komplett og fullstendig... men det er no min mening om SGS 2

Lenke til kommentar

skjermen ikke helt min type, for ekstreme farger, for lav oppløsning. føles ekstremt billig å plastik, ubehagelig, ikke en ergonomisk mobil, touchwiz er en grei launcher men foretrekker htc sense, føles komplett og fullstendig... men det er no min mening om SGS 2

 

Men det er jo dette som gjør Android så mye bedre enn Apple. Liker du ikke formfaktor, skjerm, størrelse eller annet så finner du 100 andre mobiler å velge i. Launcher er jo forøvrig enkelt nok å bytte selv. Selv elsker jeg min SGS2 med tykk batteripakke, MIUI, Go launcher EX og noen herlige widgets :-)

Lenke til kommentar

Til dere som stresser om SII og Blackberry og ditt og datt. Det er uansett ikke snakk om hva en mobil skal brukes til. Alle som følger med og holder seg oppdatert vet at E 72 på alle områder er en bedre mobil enn alle andre. Dette er ikke bare min personlige mening, dette er rett og slett fakta. E 72 er bedre på musikk, den har batteri-kapasitet som ligger lysår forran alle andre, den er mye raskere og bedre på internettbruk enn alle andre. Det finnes mer enn nok av tester som beviser dette. E 72 , og spesielt min som er laget av gull og har russisk tastatur er en mobil som alle andre produsenter ikke er i nærheten av å matche. Den har til og med mini-kalkulator. Om E 72 hadde blitt lansert i år så ville den utvilsomt blitt kåret til årets mobil. Det er kansje ikke lett å forstå for fanboys av android og epler, men alle voksne mennesker som forstår seg på teknikk vil utvilsomt være enig. Nokia er verdens største produsent av mobiler, dermed er de så klart verdens beste også. Alt annet blir bare jalla. Men det er fint med konkuranse, ingen tvil om det. Uansett, ingenting er som glinsende stål og gull. Forøvrig er det kun Nokia som har teknisk kompetanse til å produsere slikt kommunikasjonsutstyr. Resten er nok desverre hardplast fra Kina. Tester viser også at det jukses med innsiden, det tekniske. Der er det bare Nokia som har de beste resultater. Dette er fakta, ikke min personlige mening.

 

He he. Jeg leste inlegget ditt og lo godt. Jeg leste det en gang til og lo like like godt. Dette er god satire! :thumbup:

 

Helt enig i at telefon i gull med russisk tatstatur danker ut det meste ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
N 900 er jo faktisk en lomme-pc. Går ikke an å sammenligne med android som er et leketøy.
Haha, android et leketøy ja. Hvilke store muligheter har du på N900 som du ikke har på en god android telefon?

 

Jeg vet nå at N900 f.eks. har minikalkulator, og dessuten mye annet rart. "STORE" muligheter kommer an på hvordan man definerer "store". Den løser vel neppe krisen i Hellas, men skulle ikke forundre meg at det ikke er langt unna. Men poenget mitt er at ingen som har peiling kjøper Android. Vi kjøper Nokia. Android er kun leketøy for gutta på barnerommet som sitter og fikler med en plastmobil som kan laste ned tøysete apps. som ingen voksne har bruk for. Det må du da forstå? Er da ikke så fortvilet innviklet vel?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...