Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor kritisk er du ift sex!?


guyChed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Attraktiv betyr ikke nødvendigvis god i senga, noen jenter vil virke mer tiltalende for meg så lenge det oser god sexpartner av dem :)

 

Hva mener du egentlig? Spørsmålet er jo hvor vidt du ligger med en uattraktiv dame - sett fra et perspektiv der du kan få akkurat den du selv har lyst på. Får du lyst på en utsett person og velger av den grunn å få henne til sengs, er det da fordi personen tenner deg, eller fordi du bare tenker at du kan harve over flest mulige uten hensyn til attraktivitet etc?

 

Det skal jo gjerne være et positivt syn som når deg når du ser hvem du har oppå deg - og det forutsetter nødvendigvis et tiltalende ytre.

 

Så hva mener du med utsagnet? Du kan jo ikke SE på en dame om hun er god i senga, men man kan se om hun er digg å glo på. Jeg har en følelse av at mange av gutta i kretsen min tar alt de kan få, også fugleskremsler, og der skiller jeg meg fra dem... Hvordan er det i det hele tatt mulig å få ereksjon da, tenker jeg, liksom!

Lenke til kommentar

Feier ikke over folk jeg ikke tenner på til vanlig, så så klart hadde jeg ikke gjort det i dette tilfellet heller?

 

Har ingen direkte krav, det går på helheten. Dama kan ha et søtt tryne, men være for pæreformet, hun kan ha fin rumpe, men ha stygge øyne, kan ha herlige lepper, men ingen pupper, fin kropp og pent ansikt, men punsj i hodet osv.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...