Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Oralsex .. super ekkelt?


olivia92

Anbefalte innlegg

I disse dager hvor man er så åpen om sex er det ikke til å unngå å komme over tema: oralsex

Er dette så vanlig at ''alle'' gjør det?

Personlig syns jeg det er kjempe ekkelt og kunne aldri tenkt meg å bli slikekt eller å suge noen. Føler at lepper og kjønnsorganer er to forskjellige verdner (hygienisk sett) og at de ikke har noe med hverandre å gjøre. Jeg ville vært nervøs.. for lukten, for kroppsvæske osv.

Men jeg dømmer for all del ikke de som har det! Ellers er jeg veldig glad i sex, men jeg lurer på om dette er noe som nærmest forventes av en sexpartner, fordi det er så normalt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser på det som ganske normalt blant folk, og ihvertfall i det forholdet jeg er i.

 

Føler ikke jeg har noen problemer med å gå ned på damen, hverken pga. lukt eller andre ting(såklart om hun ikke har dusjet på en uke, så står jeg over).

 

Kanskje du synes det virker unormalt nå, men kommer til å like det like mye som alle andre?

 

Uansett, ikke tving deg til å gjøre det, men vær litt nysjerrig og utforsk :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er faktisk vanlig å synes det er ekkelt. Dere får ta det som et eksperiment f.eks i dusjen eller badet, slik at du er helt sikker på at kjønnsorganene er helt rene.

Du vil komme over dette når du merker at oralsexen øker både sexlysten og at det faktisk smaker behagelig.

 

Dersom dere begge synes dette virker ubehagelig, så la vær.

Lenke til kommentar

Jeg husker jeg hadde problemer med det helt i starten. Følte det smakte og luktet ubehagelig. Men etter kort tid var det akkurat som noe skjedde opp i hodet mitt.

 

Nå syns jeg, så sant normal kroppshygiene er opprettholdt, at det er deilig å både gi og få.:) Lukter, og smaker godt!;)

 

Gi det litt tid, du! Gjør det med noen du er trygg på, så kan du prøve i små doser, når du føler du tør.:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Vanlig, og forventer å gi og få. Gutten trenger nødvendigvis ikke å komme i munnen. Hvis jenta synes det smaker vondt hjelper det om gutten spiser ananas eller bruker kondom med smak. God hygiene er selvsagt et must, og begge bør være barbert. På den annen side blir det ikke godt for partneren om man hater å gi.

 

Synes selv at svært få gjør det skikkelig, det fleste sutter litt eller famler rundt med tunga uten å vite hva de skal finne på.

Lenke til kommentar

Tror det er mest normalt å ha oralsex. Lukt har aldri vært en problem for min del. Lukter jo ikke blomster akkurat, men når jeg er kåt er det heller mer tennende enn et problem. Skal jo lukte sex :)

 

Du får bare prøve deg frem etterhvert, så kanskje dere kan finne glede i det en gang!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...