Gå til innhold

Når kommer Skyrim-anmeldelsen på Gamer.no? (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det så nøye da? kan dere ikke bare gjøre opp deres egen mening? eller er deree avhengig av anders meninger om et spill?

 

isåfall ta en titt på gamerankings så får dere fanbois endelig svar på om dette er et spill for dere... Min mening om Skyrim...helt fantastisk og for meg er det årets spill uten tvil......men det er bare MIN mening, ander folk kan hate det....noen liker bananer, andre spyr av bananer...........

  • Liker 1
Lenke til kommentar

bare dere kjører igjennom Skyrim nøye, og setter en karakter som passer spillet? hva mener du , passer spillet?, hvilken karakter bør gamer.no gi som i følge deg passer spillet

 

Betyr det noe for din opplevelse av spillet hvilken karakter de setter? Think for yourself, quetion autority

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk bryr seg om anmeldelser av spill av dette kaliberet. ALLE vet at det er kvalitetsspill og ALLE kommer til å kjøpe det. Jeg leser bare anmeldelsen pga jeg vil ha mest info. Driter i karakteren da jeg skal ha det uansett. Bryr meg heller om det når jeg er usikker på spillet. Samme som f.eks. når GTA V kommer. Vi trenger ingen anmeldelse av det spillet fordi det kommer til å selge som hakka møkk uansett hva anmelderne sier.

Lenke til kommentar

Selv om Bethesda har laget et relativt solid spill, så har det ganske store mangler som ødelegger en del av spillopplevelsen utifra første-inntrykket mitt.

 

Ting som GUI, melee og musebevegelser er helt off (selv om litt av det er vane), så spennende å se hva gamer.no gir.

 

Utifra min opplevelse vil jeg si 6-6.5 på førsteinntrykk. Av 10, ikke terningkast.

Endret av chokke
  • Liker 2
Lenke til kommentar

bare dere kjører igjennom Skyrim nøye, og setter en karakter som passer spillet. så er vell dette ingenting og klage på.

 

Er det så viktig hva Gamer setter til karakter? har du ikke egne meninger?

 

Personlig har jeg ihvertfall ikke tid til (eller råd) å spille alle spill som kommer ut for å gjøre meg enn mening. Ikke har jeg lyst til det heller. Har du?

 

AtW

Endret av ATWindsor
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...