Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blødning under sex


Anbefalte innlegg

Hei, gutt 27 her.

 

Utelater urelevante detaljer og går rett på sak.

 

For knapt 2 timer siden hadde jeg sex med en jente jeg hadde møtt nylig. Jeg hadde fingret henne i noen minutter da jeg oppdaget noe rødt på fingeren og så at halve fingeren var dekket av blod.

 

Ble ganske forskrekket selv men hun var rolig og likegyldig. Fortalte meg at det pleide å skje når hun hadde sex og hun har snakket med helsesøster om det og fått beskjed det var vanlig iblant.

 

Under tvil valgte jeg å la det henne gå til gode og fullførte sexen med kondom, etter hun hadde vasket av seg det verste. Ble blod på kondomen også til slutt. Akkurat der og da virket det som en gode idè å fortsette og stole på at kondomen gjorde sitt. Hun virket likegyldig og avslappet når jeg sendte henne hjem også. Gjorde oral på henne også først og merket noe rar smak i førsten, men tenkte ikke mer på det.

 

Tenker at kanskje neglen min sneiet borti, men mest sannsynlig ikke.

 

Jeg tar ingen sjanser selvsagt og skal bestille time hos legen i morgen.

 

Jeg vil bare få bekreftet det hun hevder, har dere opplevd det samme? Er det virkelig vanlig at sånt skjer under sex?

 

 

Postet av anonym: 6d33aaeafa0684709959d2505de44597

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, beklager, glemte å skrive at det ikke var mensen heller, det var hun sikker på.

 

Du har lite peiling for å være 27 år. Du trenger ikke noen legetime.

 

Jaha, og du er eksperten på dette? Hvorfor trenger jeg ikke legetime? Skal du kommentere, så får du kommentere fullstendig, takk.

 

Postet av anonym: 6d33aaeafa0684709959d2505de44597

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det var antakeligvis menstruering eller bare en liten mellomblødning. Mellomblødning er noe kvinner av og til kan få om de for eksempel bruker p-piller for å hoppe over menstrueringen. Disse blødningene er vanligvis mye mindre enn menstruering og gjerne uten smerter/ubehag.

 

Fint at du beskytter deg med kondom når du har samleie, men ikke glem at gonore og klamydia kan sette seg i halsen ved oralsex og slik smitte til kjønnsorgan. Du kan også få/gi syfilis og herpes. HIV kan og smitte, om det er sår i munnhule/lepper eller på kjønnsorgan.

Lenke til kommentar

Hvis det luktet ''vondt'' av blodet så var det garantert mensen. Det kan jo hende at hun har veldig tynn hud i sin vaginale kanal, og at det derfor kan oppstå kutt oftere enn vanlig? Det kan jo oppstå sår under samleie til vanlig også, spesielt hvis man har litt mer røff sex.

 

Mellomblødninger når man går på p-prevansjon har jeg erfart at man kan unngå ved å ta ett opphold, og blødningene er da mer ''brunt'' enn det det er rødt. (gått på p-prevansjon i 5 år nå sånn ca)

Lenke til kommentar

Morning, og takk for svar.

 

Nei, luktet ikke vondt, og hun konstaterte at det ikke var mensen og mulig ikke pga pillen heller. Så vet ikke helt hva jeg skal tro. Folk har lett å lyve for seg når man kommer i vanskelige situasjoner dessverre.

 

Jeg tar ingen sjanser hvertfall og tar en tur til legen likevel. Føler at jeg ikke vil få pustet ut før jeg vet det helt sikkert.

 

Jeg anser denne som LØST for nå og kommer tilbake med oppdatering etterhvert.

 

Igjen, takk for svar.

 

Postet av anonym: 6d33aaeafa0684709959d2505de44597

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...