Gå til innhold

Anmeldelse: The Lord of the Rings: War in the North (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Enhver anmeldelse vil jo være subjektiv på sitt særegne vis uansett hvilken gaming side man velger å lese. Derfor man leser flere anmeldelser, sjekker ut gameplay videor og gjør litt research før man bruker sine hardt tjente grunker på spillet (eller man venter til det koster 70 spenn på play.com). At man skal bli så forbauset over en person sin karakter på spillet, og samtidig dra inn en annen persons karakter fra ett annet nettsted beviser jo bare det, Alt er subjektivt. Jeg for min del har ventet en stund på dette spillet, og akter å lese flere anmeldelser før jeg går til innkjøp av det for å være sikker på at dette er det jeg tror det vil bli (for min del).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjemst av kommentarene her! Anbefaler alle å ta seg en bolle å høre på gametrailers og ign siden de vet best, og selvfølgelig, de som skriker høyest har selvfølgelig rett! Øystein er en anmelder jeg har stor respekt for, og når han i utgangspunktet liker denne sjangeren er det ikke rart han gir det høyere karakter enn en som ikke liker sjangeren hvis spillet er bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spillet er ca 20 timer langt, så låser du opp neste vanskelighetsgrad osv. ala de gamle spillene til Snowblind. Skal du orke å spille dette spillet mer enn en gang må du uansett være en hjerneskadet hjort... det er 100x bedre å fyre opp de gamle PS2/Xbox spillene til Snowblind.

 

Sånn går det når du sitter helt alene og klikker deg frem fra fiende til fiende på en liten PC-skjerm. :p Jeg har dette på PS3 og 40" TV, og jeg er (nesten) helt enig i karakteren. Mulig jeg overså noe i anmeldelsen, men det er viktig å få frem to ting:

 

For det første er War in the north laget med multiplayer i tankene. Det er fullt mulig å spille det som single-player, men hva er vitsen? Det er langt bedre med tre spillere. AIen gjør en grei nok jobb med å denge vanlige fiender, men sliter når det kommer fiender som krever litt taktikk. Du går ikke foran et troll og denger løs, for å si det sånn. :p Og senere i spillet er man mer eller mindre avhengig av at alvedama healer folk, noe AIen sjelden gjør (å fyre opp den lille boblem (spillere vet hva jeg snakker om) er ikke det samme som å heale). På den annen side er det mange spillere som ikke forstår det heller. Kanskje derfor jeg foretrekker å spille med henne. Vel, det, og fordi hun ser badass ut med den staven. :p

 

For det andre er det som sagt laget med multiplayer i tankene, og sannsynligvis derfor er det ikke mulig å bytte over til de andre karakterene mellom brettene. Det gjør at du ikke får endre skills, endre utstyret deres osv med mindre du bytter til en av dem mellom brettene, men da er du til gjengjeld låst til den karakteren helt til neste brett osv. Dette er ikke et problem i multiplayer, selvsagt.

 

Så personlig vil jeg si det fortjener en 9/10 som rent multiplayer, men rundt 7.5/10 som single-player.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Da vil jeg utfordre deg hvis du virkelig mener dette er 9/10.

Gjerne også anmelderen for dette burde vært 4/10 og ikke 9/10.

Skal liste opp en del punkter på hvorfor jeg mener dette er dårlig, 9/10 er nærmest perfekt spill og kan sammenlignes med spill som Gears of War og Uncharted .

 

  • Dårlig grafikk, man ser omgivelsene bak selve veiene man spiller på er tegnet. Det er ikke 3D engang.
  • Du møter samme situasjonene gjennom hele spillet, det spawnes plutselig orcer, folk ovenfor deg med pil og bue og et Troll som boss. Det er samme greia om og om igjen i en LOOP i nye settings.
  • Pinlig voice acting med laber lydkvalitet, Aragorn f.eks ser ikke ut som Aragorn og høres langt nær han, samme gjelder for alle heltene jeg så.
  • Finnes ikke fysikk i spillet, du kan ikke hoppe ei heller klatre over ting. Så skal du opp en trapp så må du faktisk runde hele hjørnet før du kan gå opp.
  • Kartdesignene er ingenting vi er vant til å se fra LOTR, her er det trange veier og du kan ikke velge hvor du skal gå. Det er bare 1 trang sti som strekker seg 5m i bredde. Jeg kødder ikke!

 

Jeg er IKKE den typen som klager over karakterer, men jeg ser enkelte velger å kjøpe spillet utifra anmeldelsen og da er det lureri. Modern Warfare 3 får 7/10 som tilbyr heftig multiplayer og en singleplayer langt bedre enn Battlefield 3. Hvordan kan dere gi dette 9/10 ? Med hånden på hjertet, mener dere virkelig at dette her er bra produsert ?

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Uansett hvor rare kommentarer dere i feltet her har skal jeg kjøpe dette spillet. At Aragorn ikke ligner på Aragorn er vel en utrolig dårlig ting å si. Det er ikke noen fasit på hvordan han ser ut bare fordi det er lagd en film med han i. Snowblind kan fortsatt velge å fremstille han på sin egen måte. Jeg skal uansett ha dette og spille dette med 2 andre venner. og forhåpentligvis storkose meg. Slutt å spam med dumme tråder. Dere liker det ikke, fine. Jeg vil heller lese ordentlige tilbakemeldinger kontra whinete meldinger. Klarer du ikke å skrive det saklig hva som er feil så er det vel ikke nødvendig å skrike det ut?

 

 

hjernedød hjort? Hvor har du lært deg høflighet? Skulle jeg kommet inn på jobben din og kalt deg en hjernedød hjort fordi jeg mente du kunne gjøre jobben din på en annen måte? Seriøst...

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å tvile på at Øystein Furevik er Norges verste spillskribent lenger.

 

Eier du ikke skam? Det er en person du prater om. Han gjør en jobb, en ganske god en sådan. (selv om alt er skrevet på nynorsk :tease: ) Gjør jobben hans bedre så skal vi se om du har rett til å klage. Skaff deg litt folkeskikk til neste gang!

 

 

Da vil jeg utfordre deg hvis du virkelig mener dette er 9/10.

Gjerne også anmelderen for dette burde vært 4/10 og ikke 9/10.

Skal liste opp en del punkter på hvorfor jeg mener dette er dårlig, 9/10 er nærmest perfekt spill og kan sammenlignes med spill som Gears of War og Uncharted .

 

  • Dårlig grafikk, man ser omgivelsene bak selve veiene man spiller på er tegnet. Det er ikke 3D engang.
  • Du møter samme situasjonene gjennom hele spillet, det spawnes plutselig orcer, folk ovenfor deg med pil og bue og et Troll som boss. Det er samme greia om og om igjen i en LOOP i nye settings.
  • Pinlig voice acting med laber lydkvalitet, Aragorn f.eks ser ikke ut som Aragorn og høres langt nær han, samme gjelder for alle heltene jeg så.
  • Finnes ikke fysikk i spillet, du kan ikke hoppe ei heller klatre over ting. Så skal du opp en trapp så må du faktisk runde hele hjørnet før du kan gå opp.
  • Kartdesignene er ingenting vi er vant til å se fra LOTR, her er det trange veier og du kan ikke velge hvor du skal gå. Det er bare 1 trang sti som strekker seg 5m i bredde. Jeg kødder ikke!

 

Jeg er IKKE den typen som klager over karakterer, men jeg ser enkelte velger å kjøpe spillet utifra anmeldelsen og da er det lureri. Modern Warfare 3 får 7/10 som tilbyr heftig multiplayer og en singleplayer langt bedre enn Battlefield 3. Hvordan kan dere gi dette 9/10 ? Med hånden på hjertet, mener dere virkelig at dette her er bra produsert ?

 

 

Hvorfor dra inn MW vs BF her? Siden du ikke er fornøyd med karakteren MW fikk klag i den tråden ikke her.

Dessuten finnes det ingen fasit for hvordan Aragorn ser ut. Filmene er ingen fasit. Det er mange spill der du ikke kan hoppe. Mass Effect er ett av dem. Utrolig bra spill. Ser ikke poenget ditt.

 

Mens CoD er jo noe annet? Vil tru det er mer variasjon i fiendene og stoler mer på anmelder enn deg her. At de spawner overalt, uhm nok en gang; CoD? :hrm:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Prøv spillet og kom tilbake i tråden her. Spillet er så dårlig laget at ja .... jeg elsker LOTR men dette er virkelig dårlig. Som sagt, prøv spillet og spør deg selv om dette er 9/10 spill eller 4/10. Spawningen i COD er langt mer realistisk enn i dette, her ser du at de kommer opp fra ingenting og er samme scripta sekvensene i hver eneste scene.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Da vil jeg utfordre deg hvis du virkelig mener dette er 9/10.

Gjerne også anmelderen for dette burde vært 4/10 og ikke 9/10.

Skal liste opp en del punkter på hvorfor jeg mener dette er dårlig, 9/10 er nærmest perfekt spill og kan sammenlignes med spill som Gears of War og Uncharted .

 

  • Dårlig grafikk, man ser omgivelsene bak selve veiene man spiller på er tegnet. Det er ikke 3D engang.
  • Er grafikken dårlig? Spiller vi samme spill? For det første foretrekker jeg gameplay fremfor grafikk, og gameplay her er mer enn bra nok. Men grafikken er slettes ikke dårlig. Det kommer bare ann på hva du sammenligner den med. Og for det andre er dette helt klart det mest brutale LotR-spillet noensinne, noe som absolutt trekker opp for en sadist som meg. Kort sagt har du en statistikk over det meste, inkludert hvor mange kroppsdeler du har kappet av. Ikke at jeg forstår helt hvordan det er mulig å kappe av en fot med en stav, men la gå. :p

  • Du møter samme situasjonene gjennom hele spillet, det spawnes plutselig orcer, folk ovenfor deg med pil og bue og et Troll som boss. Det er samme greia om og om igjen i en LOOP i nye settings.
  • Har du i det hele tatt prøvd spillet? Og om du har, klarte du ikke å drepe det første trollet? Som en mikrospoiler er det mer enn nok av troll her, og de aller fleste er helt vanlige fiender. Når det gjelder variasjon er det nok av det også. Kanskje ikke fullt så mye som man kunne ønsket, men jeg har ingenting å klage over. Og for den saks skyld, dette er basert på Lord of the Rings. Hvilke fiender hadde du forventet å sloss mot? Vi har goblins, orker, uruk-hai, troll og så videre. Selvsagt er det orker på rekke og rad, men faktisk vil jeg si de har klart å få en bra variasjon i orkene. Men det er andre fiender også. ;)

  • Pinlig voice acting med laber lydkvalitet, Aragorn f.eks ser ikke ut som Aragorn og høres langt nær han, samme gjelder for alle heltene jeg så.
  • Aragorn ser ikke ut som han gjør i filmen? Kanskje fordi filmen bruker ekte skuespillere? At han ikke høres ut som han gjør i filmen har ingen betydning for meg. Det kalles "lavere budsjett" og er helt klart noe jeg kan leve med. Dessuten har folkene fra filmen bare en minimal rolle i spillet. Det blir som å klage på alle tre filmene fordi Bilbo høres feil ut.

  • Finnes ikke fysikk i spillet, du kan ikke hoppe ei heller klatre over ting. Så skal du opp en trapp så må du faktisk runde hele hjørnet før du kan gå opp.
  • Noen trapper kan du hoppe ned, andre kan du ikke. Det er ikke noe jeg legger noen spesiell vekt på. Du kan ikke hoppe i Diablo heller, men jeg hører ingen klage på det?

  • Kartdesignene er ingenting vi er vant til å se fra LOTR, her er det trange veier og du kan ikke velge hvor du skal gå. Det er bare 1 trang sti som strekker seg 5m i bredde. Jeg kødder ikke!
  • Som sagt, har du i det hele tatt prøvd spillet? Eller gav du opp etter et eller to brett?

 

Jeg er IKKE den typen som klager over karakterer (vel...), men jeg ser enkelte velger å kjøpe spillet utifra anmeldelsen og da er det lureri. Modern Warfare 3 får 7/10 som tilbyr heftig multiplayer (helt annen type spill) og en singleplayer langt bedre enn Battlefield 3 (siden når er Battleshit 3 single-player?). Hvordan kan dere gi dette 9/10 ? (fordi War in the north er et helt annet spill en CoD og BF3, og vi faktisk storkoser oss med det?) Med hånden på hjertet, mener dere virkelig at dette her er bra produsert ? (ja, helt klart. Det har enkelte feil, og greit, det er ikke så bra i single-player som det burde ha vært. Men hva så? Alle maser om gameplay fremfor grafikk, men når man faktisk må vise at man mener det blir det en helt annen sak for veldig mange. Jeg storkoser meg med War in the north. Så langt har jeg blitt level 18 og aner slutten på kampanjen, men jeg vil definitivt gå tilbake og ta en runde til på en vanskeligere vanskelighetsgrad. Det er det svært sjelden jeg gjør. I tillegg har vi en del Challenge Maps jeg har tenkt å prøve meg på. Jeg kommer neppe til å spille det så mye etter Skyrim og Saint's Row 3, men frem til da blir det mye moro for pengene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har alltid synes det er merkelig at spill blir kvalifisert som gode fordi grafikken er god, fordi det er god fysikk, fordi det er stor variasjon etc etc.

 

Det er ofte det samme man ser i forhold til film. Som anmelder ser man etter det teknisk riktige, den korrekte måten å gjøre ting på og utførelsen av det.

 

Problemet oppstår når man da treffer forbrukerne. De er ikke alltid ute etter hva som er korrekt. De er ute etter hva som fenger.

 

Hvorfor fungerer standard tetris for den største delen av hverden ennå? Hvorfor brukes det (antageligvis) flere timer fremdeles på hjerter i Windows enn noe annet spill?

 

Jeg droppet ut i Mass Effect 2 etter noen timer? I Limbo etter 15 brett? Begge store spill som på sin måte er geniale, og som jeg selv synes er genial. Hvorfor gjør jeg ikke ferdig et spill som jeg synes er genialt? Kanskje fordi de ikke fenger?

 

Derfor setter jeg min lit mye mer til uttalelser som sier at man startet å spille et spill på nytt rett etter at man var ferdig, enn at grafikken er virkelighetsnær, at fysikken er skremmende god at variasjonene mellom hver kamp er stor.

 

Hva fenger? Det er mye som spiller inn. Tidspunkt, hva venner spiller, hva man har tid til, hva man nettopp har spilt etc. Hvis vi virkelig vil ha en korrekt karakter på et spill, så gå for sT/P (sum tid brukt av alle spillere/antall spillere). Det er strengt tatt tiden vi bruker i et spill som betyr noe, ikke hvor genialt vi syntes det var.

Lenke til kommentar

Da vil jeg utfordre deg hvis du virkelig mener dette er 9/10.

Gjerne også anmelderen for dette burde vært 4/10 og ikke 9/10.

Skal liste opp en del punkter på hvorfor jeg mener dette er dårlig, 9/10 er nærmest perfekt spill og kan sammenlignes med spill som Gears of War og Uncharted .

 

  • Dårlig grafikk, man ser omgivelsene bak selve veiene man spiller på er tegnet. Det er ikke 3D engang.
  • Er grafikken dårlig? Spiller vi samme spill? For det første foretrekker jeg gameplay fremfor grafikk, og gameplay her er mer enn bra nok. Men grafikken er slettes ikke dårlig. Det kommer bare ann på hva du sammenligner den med. Og for det andre er dette helt klart det mest brutale LotR-spillet noensinne, noe som absolutt trekker opp for en sadist som meg. Kort sagt har du en statistikk over det meste, inkludert hvor mange kroppsdeler du har kappet av. Ikke at jeg forstår helt hvordan det er mulig å kappe av en fot med en stav, men la gå. :p

  • Du møter samme situasjonene gjennom hele spillet, det spawnes plutselig orcer, folk ovenfor deg med pil og bue og et Troll som boss. Det er samme greia om og om igjen i en LOOP i nye settings.
  • Har du i det hele tatt prøvd spillet? Og om du har, klarte du ikke å drepe det første trollet? Som en mikrospoiler er det mer enn nok av troll her, og de aller fleste er helt vanlige fiender. Når det gjelder variasjon er det nok av det også. Kanskje ikke fullt så mye som man kunne ønsket, men jeg har ingenting å klage over. Og for den saks skyld, dette er basert på Lord of the Rings. Hvilke fiender hadde du forventet å sloss mot? Vi har goblins, orker, uruk-hai, troll og så videre. Selvsagt er det orker på rekke og rad, men faktisk vil jeg si de har klart å få en bra variasjon i orkene. Men det er andre fiender også. ;)

  • Pinlig voice acting med laber lydkvalitet, Aragorn f.eks ser ikke ut som Aragorn og høres langt nær han, samme gjelder for alle heltene jeg så.
  • Aragorn ser ikke ut som han gjør i filmen? Kanskje fordi filmen bruker ekte skuespillere? At han ikke høres ut som han gjør i filmen har ingen betydning for meg. Det kalles "lavere budsjett" og er helt klart noe jeg kan leve med. Dessuten har folkene fra filmen bare en minimal rolle i spillet. Det blir som å klage på alle tre filmene fordi Bilbo høres feil ut.

  • Finnes ikke fysikk i spillet, du kan ikke hoppe ei heller klatre over ting. Så skal du opp en trapp så må du faktisk runde hele hjørnet før du kan gå opp.
  • Noen trapper kan du hoppe ned, andre kan du ikke. Det er ikke noe jeg legger noen spesiell vekt på. Du kan ikke hoppe i Diablo heller, men jeg hører ingen klage på det?

  • Kartdesignene er ingenting vi er vant til å se fra LOTR, her er det trange veier og du kan ikke velge hvor du skal gå. Det er bare 1 trang sti som strekker seg 5m i bredde. Jeg kødder ikke!
  • Som sagt, har du i det hele tatt prøvd spillet? Eller gav du opp etter et eller to brett?

 

Jeg er IKKE den typen som klager over karakterer (vel...), men jeg ser enkelte velger å kjøpe spillet utifra anmeldelsen og da er det lureri. Modern Warfare 3 får 7/10 som tilbyr heftig multiplayer (helt annen type spill) og en singleplayer langt bedre enn Battlefield 3 (siden når er Battleshit 3 single-player?). Hvordan kan dere gi dette 9/10 ? (fordi War in the north er et helt annet spill en CoD og BF3, og vi faktisk storkoser oss med det?) Med hånden på hjertet, mener dere virkelig at dette her er bra produsert ? (ja, helt klart. Det har enkelte feil, og greit, det er ikke så bra i single-player som det burde ha vært. Men hva så? Alle maser om gameplay fremfor grafikk, men når man faktisk må vise at man mener det blir det en helt annen sak for veldig mange. Jeg storkoser meg med War in the north. Så langt har jeg blitt level 18 og aner slutten på kampanjen, men jeg vil definitivt gå tilbake og ta en runde til på en vanskeligere vanskelighetsgrad. Det er det svært sjelden jeg gjør. I tillegg har vi en del Challenge Maps jeg har tenkt å prøve meg på. Jeg kommer neppe til å spille det så mye etter Skyrim og Saint's Row 3, men frem til da blir det mye moro for pengene.

 

 

Du har faktisk prøvd spillet du! :D Du sier ca. det samme som meg, det liker jeg :D:thumbup:

Lenke til kommentar
*snip

 

 

Du har faktisk prøvd spillet du! :D Du sier ca. det samme som meg, det liker jeg :D:thumbup:

 

Ja, har hatt spillet (på PS3) siden forrige lørdag og storkoser meg med det. :) Men sliter med å finne et helt sett av en eller annen type. Har flere deler fra en drøss sett (Marksman, Sunshine, Alliance osv), men ikke fanken om jeg klarer å finne alle. blush.gif Men interessant nok følger inventoriet profilen, ikke karakteren. Det er bare å samle i vei. Etterhvert får du nok ting du kan bruke på en eller annen av karakterene. :) Og btw er det bare jeg som synes det er god plass til en fjerde karakter? Hm... DLC, kanskje? whistle.gif

 

Btw får vi en bonus om vi får alle delene fra et sett, annet enn et Trophy/Achivement? Har hatt tre deler til et sett, men ikke sett at jeg får noe spesielt for det.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Spillet er ca 20 timer langt, så låser du opp neste vanskelighetsgrad osv. ala de gamle spillene til Snowblind. Skal du orke å spille dette spillet mer enn en gang må du uansett være en hjerneskadet hjort... det er 100x bedre å fyre opp de gamle PS2/Xbox spillene til Snowblind.

 

Sånn går det når du sitter helt alene og klikker deg frem fra fiende til fiende på en liten PC-skjerm. :p Jeg har dette på PS3 og 40" TV, og jeg er (nesten) helt enig i karakteren. Mulig jeg overså noe i anmeldelsen, men det er viktig å få frem to ting:

 

For det første er War in the north laget med multiplayer i tankene. Det er fullt mulig å spille det som single-player, men hva er vitsen? Det er langt bedre med tre spillere. AIen gjør en grei nok jobb med å denge vanlige fiender, men sliter når det kommer fiender som krever litt taktikk. Du går ikke foran et troll og denger løs, for å si det sånn. :p Og senere i spillet er man mer eller mindre avhengig av at alvedama healer folk, noe AIen sjelden gjør (å fyre opp den lille boblem (spillere vet hva jeg snakker om) er ikke det samme som å heale). På den annen side er det mange spillere som ikke forstår det heller. Kanskje derfor jeg foretrekker å spille med henne. Vel, det, og fordi hun ser badass ut med den staven. :p

 

For det andre er det som sagt laget med multiplayer i tankene, og sannsynligvis derfor er det ikke mulig å bytte over til de andre karakterene mellom brettene. Det gjør at du ikke får endre skills, endre utstyret deres osv med mindre du bytter til en av dem mellom brettene, men da er du til gjengjeld låst til den karakteren helt til neste brett osv. Dette er ikke et problem i multiplayer, selvsagt.

 

Så personlig vil jeg si det fortjener en 9/10 som rent multiplayer, men rundt 7.5/10 som single-player.

 

Ja, for spillet har jo ikke coop på pc? Som regel hever coop et middelmådig spill opp et par hakk, men her var desverre combat/dialog/inventory alt for dårlig laget.

 

Men det gjør jo ikke noe, for dette er jo tydligvis allerede en klassiker... om 5-10 år kommer vi til å tenkte tilbake på høsten 2011 med skjelvende rykninger i munnviken... for det var jo høsten LOTR: War in the North kom... det var jo helt der oppe med Ultima VII, Baldurs Gate 2 osv...

 

Sukk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ta nå ikke alt så forbannet seriøst, da. :p Co-op hever War in the north på samme måte som i Battlefield og Modern Warfare. Det er laget for co-op. Spilte du Transformers: War for Cybertron? War in the north minner meg ganske mye om det. Single-player er greit nok, men co-op gjør det langt bedre. Og ja, jeg mener War for Cybertron også var en klassiker - i alle fall den korte tiden det var folk online.

 

Anyway, sitter fast i kapittel 7 og kunne trengt noen tips. Tar det i denne tråden, da jeg ikke ser noen vits i å lage en ny tråd for et spill "folk flest" har bestemt seg for å hate før de har prøvd det. :p

 

 

Har snakket med dragen og dratt tilbake til dvergene, og prøver så godt jeg kan å hindre at orkene bryter seg inn i den innerste døren. Den første runden går som regel greit nok (døren var halvveis ødelagt da runden var over), men i andre runde stormer to troll opp til døren og ødelegger den på kort tid. Jeg spiller som regel alvedama, og jeg sliter med å få trollene til å fokusere lenge nok på meg til at de andre to (dvergen og han andre fyren) kan drepe dem. Jeg klarer så vidt å holde aggro på ett troll, men det er to av dem pluss en drøss orker. Noen som har et tips?

 

 

For øvrig ble jeg nettopp lvl 21 og har 52% av alle troféene. :)

Lenke til kommentar

Er bare irritert på at spill generelt får for høye karakterer om dagen. Ett spill behøver ikke være "dårlig" selv om det får typ 70% på reviews... synes man kan spare toppkarakteren til spill som er gjennomført bra på alle områder.

 

 

Det var vel strengt tatt den vanskeligste delen av spillet... de to trollene slår ned døra veldig fort. Prøv å få ranged angrep på begge to, da går de etter deg en liten stund før de går etter døra igjen. Vi spilte jo coop, så tok vel egentlig ett troll hver.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...