boogie Skrevet 7. februar 2002 Skrevet 7. februar 2002 Når jeg prøver å Lage/koble meg til en server får jeg Feilbeskjeden: net_Query Error : No Error noen andre som har hatt det problemet og vet hva som må gjøres?!
Ronnyb Skrevet 7. februar 2002 Skrevet 7. februar 2002 HEY, jeg får akkurat den samme meldingen, men bare av og til. Jeg bruke 56K modem, det samme får en kamerat av meg som bruker modem. Men jeg har ikke peiling på hva som er årsaken til den.
simes Skrevet 7. februar 2002 Skrevet 7. februar 2002 Det er en velkjent error som ingen har peil på hvorfor kommer... Reinstall cs kalles det.. Error: NET send packet ERROR, No error.. så henger cs seg.. meget stabilt spill egentlig..
sfougner Skrevet 8. februar 2002 Skrevet 8. februar 2002 Hadde samme problem, kjøre win XP. Meldingen kom opp og cs avslutta og jeg spratt ut i windows igjenn.... la merke til at jeg ikke lenger var tilkoblet internett. Fiksa det sånn at det skulle gå 48 timer før internett skrudde seg av ved 0 aktivitet og har ikke hatt d problemet siden....
boogie Skrevet 11. februar 2002 Forfatter Skrevet 11. februar 2002 Jeg har ikke internett hjemme så det kan ikke ha noe med modem å gjøre. fikk feilmeldingen både på Nettverk-samling Og hjemme(får og etter jeg innstalerte nettverkskort) JÆVLA FUCKINGS DRITT altså!
tja||anal Skrevet 11. februar 2002 Skrevet 11. februar 2002 Syns Half-Life(modene) er no herk når det gjelder å få det til å funke perfekt og med null bugs. PISS er det!
boogie Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Skrevet 15. februar 2002 er det ingen som vet hva man kan gjøre for å fikse cs error`en?!
boogie Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Skrevet 5. mars 2002 Jeg har nå funnet ut hvorfor feilbeskjeden dukker opp Jeg fjernet en ram-brikke på 512mb fordi windows 98 ikke støtter mer enn 512mb ram når jeg bare kjører med 512 isteden for 1GbRam kan jeg spille CS + at jeg ble kvitt masse problemer [ Denne Melding var redigert av: boogie på 2002-03-05 13:16 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå