Gå til innhold

Hva er vanlig IQ nivå for en person med akdemisk yrke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hipp hurrrrrrrrrdurrrraaa for den objektive testen av Nrk! ( 2003....)

Tror ihvertfall at NRK har en million ganger mer grunnlag for den testen enn du har for din uttalelse!

 

min uttalelse? Please elaborate :huh:

Vel, undersøkelsen er gjort med 70 spørsmål der 72 000 personer er grunnlaget for undersøkelsen.

 

Du hinter om at testen ikke er objektiv, på hvilket grunnlag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hipp hurrrrrrrrrdurrrraaa for den objektive testen av Nrk! ( 2003....)

Tror ihvertfall at NRK har en million ganger mer grunnlag for den testen enn du har for din uttalelse!

 

min uttalelse? Please elaborate :huh:

Vel, undersøkelsen er gjort med 70 spørsmål der 72 000 personer er grunnlaget for undersøkelsen.

 

Du hinter om at testen ikke er objektiv, på hvilket grunnlag?

 

Eg ser ingen lister, i tilleg sier testen

 

NRK-seere mest intelligente

De som har NRK2 som sitt førstevalg er de smarteste TV-seerne i landet, viser statistikken. På andreplass kommer NRK1, mens TV3 må finne seg i å inneha sistplassen.

 

Da begynner det å skurre for min del.

Lenke til kommentar

Eg ser ingen lister, i tilleg sier testen

Så hele grunnlaget ditt for at en lisensfinasiert kanal driver med falske undersøkelser er at du ikke får se lister?

 

NRK-seere mest intelligente

De som har NRK2 som sitt førstevalg er de smarteste TV-seerne i landet, viser statistikken. På andreplass kommer NRK1, mens TV3 må finne seg i å inneha sistplassen.

 

Da begynner det å skurre for min del.

Synes du EGENTLIG at ett slikt resultat er overaskende?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eg ser ingen lister, i tilleg sier testen

Så hele grunnlaget ditt for at en lisensfinasiert kanal driver med falske undersøkelser er at du ikke får se lister?

 

NRK-seere mest intelligente

De som har NRK2 som sitt førstevalg er de smarteste TV-seerne i landet, viser statistikken. På andreplass kommer NRK1, mens TV3 må finne seg i å inneha sistplassen.

 

Da begynner det å skurre for min del.

Synes du EGENTLIG at ett slikt resultat er overaskende?

 

Hvor er resultatene så eg kan se selv? Hvor er statistikken?

 

Eg har søkt selv, men hvor kommer disse tallene fra?

Endret av Thitorkin
Lenke til kommentar

Hvor er resultatene så eg kan se selv? Hvor er statistikken?

 

Eg har søkt selv, men hvor kommer disse tallene fra?

Vet ikke om de ligge ute offentlig men nå har vel aldri NRK vært kjent for eller tatt en eneste gang i å jukse med tester.

 

De har alle verdens tester ute hele tiden og folk trykker seg gladelig igjennom.

 

At NRK seere har seere med marginalt høyere IQ enn andre kanaler har jeg ikke vanskelig for å tro.

 

Vanskeligere har jeg for å tro at en lisensfinansiert kanal uten økonomiske hensikter skal ofre sitt gode navn og rykte i en liten ubetydelig test.

Lenke til kommentar

Kan vel kanskje ha noe med at på NRK kanalene så går det faktaprogrammer og nyttige programmer som man lærer av, samt programmer som får holdt deg oppdatert på det meste som skjer. Øker almenn kunnskapen.

 

Mens TV3 er jo stort sett bare søppel TV, reality programmer; paradise for å nevne noe. Hvor mye har man lært etter å ha sett en episode paradise? :p Man blir vel heller dummere. Og elelrs programmer man ikke lærer en dritt av. (Kanskje noen veldig få)MEn for all del, har sett på paradise selv jeg, (første sesongen vel og merke) :p

Endret av pr3cis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...