Gå til innhold

Secret Santa 2011 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde på følelsen at det var enten Sjur eller Hedvig jeg fikk gave av ja. Trodde det var Sjur, men hadde altfor søt jenteskrift til å være han.

 

Jeg som alltid har fått høre jeg skriver som en gutt :p

Hadde tenkt å slenge med litt godteri og søtt i gaven og, men glemte det brått. Teite meg.

 

Og yes, jeg hadde faktisk rett i hvem som var nissen min, har spekulert litt på det de siste dagene! Har ikke fått løst kryssordet ennå, siden det ligger i Sarpsborg og jeg er i Ski. Tusen takk Anfall :D

Endret av _Hedvig
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Og yes, jeg hadde faktisk rett i hvem som var nissen min, har spekulert litt på det de siste dagene! Har ikke fått løst kryssordet ennå, siden det ligger i Sarpsborg og jeg er i Ski. Tusen takk Anfall :D

Hva var det som avslørte meg? :p Litt morsomt at du mente jeg hadde fin håndskrift siden jeg føler jeg skriver som en gutt. Har gått og ventet på at du skulle løse kryssordet og avsløre meg lenge nå. Gøy at du likte gaven så godt i alle fall :)

Lenke til kommentar

Hva var det som avslørte meg? :p Litt morsomt at du mente jeg hadde fin håndskrift siden jeg føler jeg skriver som en gutt. Har gått og ventet på at du skulle løse kryssordet og avsløre meg lenge nå. Gøy at du likte gaven så godt i alle fall :)

 

Jeg vet egentlig ikke helt akkurat hva det var, men ble etterhvert mer og mer sikker på at det var ei jente, men ikke de andre jentene :p Utrolig bra det kryssordet altså, irriterer meg sånn at jeg glemte å ta det med tilbake til Ski -.-

 

Og strømpene var helt perfekte :D Skikkelig Hedviggave!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Haha, så bra at jeg traff blink da. Tenkte at det kanskje kunne passe deg, jeg hadde i alle fall digga å få sånne selv, og gav og et par til en venninne som ble superglad for de. Må skaffe meg noen selv nå :p Nå er jeg spent på om du klarer kryssordet når du en gang får løst det.

Lenke til kommentar

Har vore utan internett i lang tid, og har difor ikkje fått lagt ut kva eg fekk!

Eg fekk ein kopp, der eit pacman brett lyser opp når den får varm drikke i seg. Skikkeleg festleg, månge gode kaffikoppar har vore innom koppen allereie!

Eg fekk i tillegg ein slik puzzle-ting. Der ein har ein ring og eit triangel. Den har plaga meg i heile romjula og eg har innsett at eg ikkje er ein puzzle-mann. Men innan neste jul skal den vere løyst!

 

Tusen takk for gåva! :)

Skal få lagt ut eit bilete når eg kjem meg tilbake på min eigen data.

 

 

 

Tusen takk til min SS!

 

Fikk to cd'er og tyggis. Veldig fornøyd!

 

Har ingen anelse om hvem du er da, og lurer litt på hvordan du kom frem til gaven

 

Kjekt at du var fornøgd!

Eg var innom Facebook og sjekka litt opp kva du likte. So eg håpar eg trefte nokonlunde og at du ikkje hadde cd'ane frå før!

Lenke til kommentar

Det har ikke kommet noe til meg. Kjæresten har kommet tilbake til leiligheta vår, og det var ingen pakke som har dukket opp der i løpet av jula.

 

Dessverre ikke overraskende. Når jeg så det var noen som ikke hadde fått pakke så tok jeg en kikk på deltakerlista for å se om jeg fant noen som fremstod som useriøse. Din SS, Kverulant1, slo meg umiddelbart som useriøs.

 

Synes vi bør være mer restriktive på hvem som får delta, det er jo null problem å opprette en bruker i november, skrible litt og motta stash. Navnet blir jo svartelistet, men da blir det jo bare å bruke en kompis sitt. Videre er det ikke noen heksekunst å opprette postkasse med falsk navn her til lands.

 

Synes ikke det er Latias alene som skal ta en slik vurdering, mannen gjør en bra jobb, og det er trist om en må være ekskluderende mot nykomlinger, men en må kunne si at på bakgrunn av noe dårlig erfaring så er reglene sånn og sånn. Dessverre. Better luck next year.

 

Evt kan vi bli enige om å sende vedkommende et par konvolutter med mannskjit som en lærepenge ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Min nisseunge har vært pålogget flere ganger gjennom jula, men har ikke giddi å sagt ifra om han har fått den eller hva han synes. Det er litt kjedelig.

Lenke til kommentar

jeg fikk et kort som gir meg 7 utgaver av donald pocket og/eller andre serier. men jeg tar pocketene fordi jeg kjøper nemi og pondus i butikken.

 

visste ikke at det fantes slike kort. fint bilde som fulgte med og jeg synes du greide jobben bra. ble temmelig lurt av konvolutten siden jeg trodde det var noe knusbart inni der :)

 

Bra du likte gaven :) Var vanskelig å finne ut noe om deg og, var ikke mye google eller innleggene dine sa om deg ;)

 

Ellers så fikk du og årets julekort som vi sendte ut! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...