Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Jeg hater alt Apple står for og deres oppskrytte noldusprodukter - men innrømmer gjerne at ipad er overlegen Tp..

 

Og du er fornøyd med TP'en selv om du har opplevd mange av feilene, ja da vet ikke jeg...

 

Skal ikke så veldig langt opp i tråden her før du finner flere med seriøse problemer.

 

Med lagringsytelse er det ment mot TP's interne lagringsminne.

 

Glem det jeg sa om at tf201 oppdateringen gjorde store endringer. Etter coldboot varte det i ca 5 minutter, så var alle problemene tilbake.

 

Jeg sliter VELDIG mye med ANRs, spill klikker hele tiden (skjermen flimrer), tableten lagger i menyer etc. Vurderer virkelig å legge inn custom ROM.. Noen andre som har gjort dette, og hvilke erfaringer har dere? Er det verdt det?

 

Kan hjelpe på noe, men det er mer grunnleggende feil som må fikses - hvis de klarer, er ikke det bra etter et halvt år på markedet?

 

Det er da ikke mange av feilene jeg har opplevd?

 

Kan ha noe med å gjøre at jeg er litt geek og har kjørt nettbrett-lignende enheter siden gode gamle PSION og PDA'ene til DELL som virkelig hadde store feil og mangler. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter enormt mye ANR på .28 firmwaren har jeg bestemt meg nok en gang å ta en factory reset. Denne gangen nedgraderte ikke firmwaren. Var så lei av mange bugs som fulgte med oppdateringene. Vil gi primen en siste sjanse før jeg leverer den inn (selvsagt med reklamasjon) og venter på en Windows tablet.

 

Alternativet er å vente på Jelly Bean. Jeg har virkelig lyst på en Android tablet, men når brukeropplevelsen er så dårlig, skulle jeg ønske jeg valgte den nye iPad istedenfor. Har det ikke blitt sagt fra Google at de er veldig skuffet over alle bugsene på ICS? Håper virkelig alt ordner seg på Jelly Bean.

 

Tableten er veldig smooth for øyeblikket, men vi får se hvordan det går. Har allerede fått ANR, men pga flash som laster opp treigt. Bortsett fra det virker tableten mye bedre, spesielt batteriet.

Lenke til kommentar

Etter enormt mye ANR på .28 firmwaren har jeg bestemt meg nok en gang å ta en factory reset. Denne gangen nedgraderte ikke firmwaren. Var så lei av mange bugs som fulgte med oppdateringene. Vil gi primen en siste sjanse før jeg leverer den inn (selvsagt med reklamasjon) og venter på en Windows tablet.

 

Alternativet er å vente på Jelly Bean. Jeg har virkelig lyst på en Android tablet, men når brukeropplevelsen er så dårlig, skulle jeg ønske jeg valgte den nye iPad istedenfor. Har det ikke blitt sagt fra Google at de er veldig skuffet over alle bugsene på ICS? Håper virkelig alt ordner seg på Jelly Bean.

 

Tableten er veldig smooth for øyeblikket, men vi får se hvordan det går. Har allerede fått ANR, men pga flash som laster opp treigt. Bortsett fra det virker tableten mye bedre, spesielt batteriet.

 

Var det ikke også prat om en ganske saftig programmeringsfeil i ICS som gjorde samtlige pads tregere enn de skulle vært?

Lenke til kommentar

Etter å ha brukt brettet litt ser ting ut til å fungere verre enn noensinne etter patchen samt en cold reset....stock browseren sliter stadig, og responderer enda tregere enn tidligere. Det var her som linket til en brukbar opera versjon, den som ligger på Play store er helt latterlig dårlig optimalisert mtp. lagging og scrolling ihvertfall.

 

Noen som har denne for hånd ? Ellers begynner jeg snart å miste troen på at min kjære Prime noensinne vil få den oppdaterinen den trenger for å fungere skikkelig...dette er flaut Asus. Er egentlig ganske merkelig, ting ser alltid ut til å fungere så mye bedre kort tid etter oppdateringer, så faller alt i grus igjen og nye problemer melder seg.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Noen som har problemer med lading etter oppdateringen? Primen min ikke lade fra dockingen. Lader kun fra dockingen når den er koblet til en strømkilde. Har prøvd cold/soft reset.

 

Ellers så lager også selve laderen en elektrisk lyd som kan minne om slik som kommer ved jordfeil når den lader dockingen uten at paden står oppi.

 

Vanvittig mye irriterende ting ved denne paden, liker den veldig godt når alt funker, men blir for mye tull.

Lenke til kommentar

Haha, tenker denne tråden her er god underholdning for en svoren Apple mann om dagen :p

 

Haha, ja. Syntes det er bra folk kommer med tilbakemeldinger uansett. Kjipt mange av dere sliter kraftig med enheten tho :/

 

Dette er hva jeg testa i går, The Secret World Beta via ICS: http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/166000_10151138990242517_1374872870_n.jpg - Så kan ikke si jeg har vært uheldig med ytelsen jeg har fått til nå :tease:

Lenke til kommentar

Damn it! Har dere sett på Microsoft Surface tablet? Ser så mye mer aktraktiv ut enn Primen. Men så lenge til den kommer ut!

 

Min Prime ser ut som å virke perfekt for tiden. Har ikke prøvd 3D spill enda så, vi får se hvordan det går videre. Mekrer at jeg får ANR hele tiden når jeg besøker diskusjon.no forumet i web-versjonen. Dette skjer når den prøver å laste opp live postene som forumet har. Ellers er den veldig smooth.

Lenke til kommentar

Ettersom Infinityen har blitt utsatt og utsatt er jeg nå helt på kanten i forhold til om jeg avbestiller den og venter på Surface - ser virkelig bra ut.

 

Den frister, enig der. Men forstår ikke hvordan de har fått den til å SE så tykk ut, selv om den i realiteten er ganske så tynn. Den/de. Er jo prat om to brett tross alt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Forstår ikke helt hva det er dere gjør med tabletene deres.

 

Min fungerer fortsatt ypperlig, bortsett fra et par omstarter så har jeg ikke hatt et eneste problem siden jeg kjøpte den i månedsskiftet jan/feb

Lenke til kommentar

Bruke den til vanlig nett surfing, musikk og litt film i ny og ne :) Det er rett og slett web browsingen som er det mest skakkjørte på dette brettet her, og det irriterer meg så utrolig mye til tider. Det er direkte flaut å se brettet bli skammeid av dama sin iPad 2 på dette området.

Lenke til kommentar

Bruke den til vanlig nett surfing, musikk og litt film i ny og ne :) Det er rett og slett web browsingen som er det mest skakkjørte på dette brettet her, og det irriterer meg så utrolig mye til tider. Det er direkte flaut å se brettet bli skammeid av dama sin iPad 2 på dette området.

 

Hvorfor skifter du ikke browser?

 

Forstår ikke helt hva det er dere gjør med tabletene deres.

 

Min fungerer fortsatt ypperlig, bortsett fra et par omstarter så har jeg ikke hatt et eneste problem siden jeg kjøpte den i månedsskiftet jan/feb

 

Er eksakt det samme med meg. Ingen feil, en eneste restart for to uker siden.

Lenke til kommentar

Det hjelper ikke å bytte browser hos meg, dessuten virker stock browseren som den mest optimale,når den fungerer vel å merke.

 

Tok forøvrig en fabrikk reset på brettet, og nå fungerer det som det skal igjen... Så får vi se hvor lenge det varer :)

 

Har prøvd veldig mange browsere, ting ser bra ut i starten men så får man denne feilmeldingen i trynet etterhvert. Hvilken browser bruker du ?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...