Gå til innhold

Taggene under keyboardet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere å ha taggene under keyboardet, på eller av ?

Taggene: To (eller flere) dingser under keyboardet. Hvis man trekker dem ut, så forhøyes delen nærmest skjermen en liten del.

Jeg har dem forresten på.

(Edit: glemte å skrive om jeg hadde dem på eller ikke.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dem av. men det var fordi at jeg har et helt nytt tastatur. Nå har jeg dem på. Har forresten to tastaturer og to muser på denne PC-en. Ganske unødvendig, spør du meg, ettersom at de bare tar opp mer plass på pulten min.

Skrevet

jeg har dem på til vanlig, men har forstuet hånden akkurat nå, så da har jeg dem av. tar egentlig bare noen timer å venne seg til den nye instillingen.

Skrevet
Har den alltid av. Slik eg sitter er det best med av.  :shrug:

Har den alltid av jeg også... passer best til tastatur og best til slik jeg sitter.... :)

Skrevet

Hvis jeg har tastaturet mitt på PC-bordet (noe jeg har ca. 95% av tida) så har jeg dem inne, fordi ellers får jeg ikke dytta inn tastaturet... Dessuten sitter jeg rimelig høyt over det, så det vill bare vært slitsomt å ha dem utslått... Men på LAN pleier de å få litt luft, ja...:)

Skrevet

Jeg pleier å ha dem ute. Både når jeg skriver og spiller. Men nå har jeg dem ikke i det hele tatt. Knakk av første gangen jeg slo i tastaturet... :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...