Gå til innhold

Skal ha et nytt skjermkort, hva er det beste?


Thomisa

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er på utkikk etter nytt skjermkort, har nå radeon xfx 4890 crossfire nå, men de begynner desverre å knele litt.

 

Så derfor er jeg ut etter det beste som er og oppdrive til dags dato.

 

Men så lurer jeg også på om jeg bør vente til neste generasjon som snart kommer, eventuelt hvor mye bedre er de nye skjermkortene?

 

Mvh thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan fortelle meg hvorfor jeg har mellom 60-120 FPS på bf3? men likevell lugger det, spesielt når jeg springer så virker det som alt stopper opp i noen millisekunder før det henter seg inn igjen, dette skjer ofte, men ellers er det fin flyt å høy fps.

Har som sagt 4890CF, kjører blandet mellom ultra og high på grafikk å kjører 1920*1080.

 

Har også en pipe lyd i skjermkortene mine som jeg hører når de jobber, når jeg får denne luggingen hører jeg lyden stopper likt med luggingen, hva kan dette være?

Lenke til kommentar

Noen som kan fortelle meg hvorfor jeg har mellom 60-120 FPS på bf3? men likevell lugger det, spesielt når jeg springer så virker det som alt stopper opp i noen millisekunder før det henter seg inn igjen, dette skjer ofte, men ellers er det fin flyt å høy fps.

Har som sagt 4890CF, kjører blandet mellom ultra og high på grafikk å kjører 1920*1080.

 

Har også en pipe lyd i skjermkortene mine som jeg hører når de jobber, når jeg får denne luggingen hører jeg lyden stopper likt med luggingen, hva kan dette være?

Kan være mange grunner:

Mikrostutter

VRAM-problemer

CPU er for treg

Lite RAM

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...