Gå til innhold

Har alder betydning?


guyChed

Anbefalte innlegg

Min yngste lillebror på 17 har fått seg dame på 20. En ting at broderen er forut for sin tid, voksen i hodet og har kroppen til en nittenåring - men er dere enig med meg at aldersspacet er litt... ja? Bør jeg avlede ham, slik at han tar seg en jevnaldrende i stedet? Er det i det hele tatt ok?!?

Endret av guyChed
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det med disse trådene du starter for tiden guyChed ? Begynner å mistenke at du for det meste troller

 

Når det er sagt, la broren din være i fred og styre sitt eget liv. Om han finner seg ei på 20 år, så vær glad på hans vegne.

 

3 års aldersforskjell er ingenting, og vist han er så voksen i hodet som du sier, så er det ikke noe rart at eldre jenter liker han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forstår ikke hvorfor du er så ute etter meg, Lumpi. Jeg spør om det som står i mitt hode, og setter pris på de her som faktisk svarer på det, også deg når du gjør det! Fint om du kan fortsette å være seriøs.

 

Han er meget voksen i hodet, ja... men likevel er han 17 fysiske år. Så dere mener helt oppriktig at de tre årene ikke har betydning...?? Broderen er jo ikke myndig heller!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ser virkelig ikke problemet. Riktignok pleier det å være motsatt; at eldre gutter er sammen med yngre jenter, men det kan jo gå andre veien også :)

Nei, det går bare den veien. Damer på 52 kan godt være sammen med kaller på 90, omvendt fungerer ikke.

 

Du høres da umoden ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...