Gå til innhold

Burn in Hell EA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ingen problemer og synes bf3 er fett ;) Eneste er at lyden blir ofte borte... Som er veldig plagsomt, så jeg er litt enig i det du sier.

 

Litt selvmotsigende?

 

Jeg har jo vært så heldig at jeg har klart å spille litt mp. Synes spillet er bra. Nå er det nye problemet at nesten etter hver kamp, så går viftene i høygir i statusvinduet. Om jeg har skikkelig flaks så kommer jeg videre til neste kamp, men som oftest så ender jeg opp med en svart skjerm. I oppgavebehandling så påstår windows at bf3 kjøres, men prøver jeg å gå tilbake ender jeg opp med en hvit skjerm i steden. Så kommer runden med å avbrutte oppgaven, vente finne ny server, få opp beskjed om at BF3 fikk en feil og må avbrytes. Prøver igjen og da kan det være at det fungerer.

 

Som tidligere nevnt gjettet jeg at jeg skulle få et automatisk svar fra EA. Det har jeg gjort og om en lang stund kommer de kanskje til å svare at jeg ikke har krav på refundering...

 

Håper det går bedre med lanseringen til MW3.

Lenke til kommentar

Jeg hadde to STORE problemer med Battlelog og produkt koden. Jeg ble skikkelig frustrert, men etter 3 dager så jeg en post på EA sin facebookside med en link til live chat med ansatte. Jeg ventet 10min og tre kvarter senere var alle problemene løst og jeg nyter nå det beste spillet jeg noensinne har spilt :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-10579

Du hører nok til konsoll gruppen ser jeg.

 

Ja, han har nok installert Origin på konsoll :ermm:

Tenk, skriv, tenk, post.

Ordtaket ditt er nok mer gjeldene for deg selv...

 

Første post, tredje linje, fjerde ord.

Han har installert Origin. Jeg skjønner godt at folk for over 3000 innlegg når de bare troller. Savner muligheten til å score folk som på news.

Lenke til kommentar

Jeg fikk meg til slutt BF3 etter at jeg kunne betale en passende pris.

 

0 kroner og EA kan få lov å snoke i MP3'ene mine.

 

 

Origin er ekstremt ustabil og føles utrolig bortkasta. Battlelog gir meg ingenting. Det er bare enda et ledd som kan klikke.

 

BF3 i seg selv er tidvis bra, ofte halfassed. Det føles ganske codifisert og jeg sitter med følelsen av at EA har trumfet igjennom noe DICE forhåpentligvis ikke ønsket (hva de faktisk vil er vanskelig å si når spillet er som det er).

Det er ikke BF som i gamle dager, hvertfall.

 

Bare enkle banale ting som ingen kommunikasjonsmulighet i Coop. Helt bak mål

Eller er det jeg som ikke har funnet det ? (Ved matchmaking)

 

Til slutt er det communityet. Wookies, fanboys og overdreven camping er vel 4 passende stikkord

Lenke til kommentar

Origin er ekstremt ustabil og føles utrolig bortkasta. Battlelog gir meg ingenting. Det er bare enda et ledd som kan klikke.

Ustabil? Hvordan da? Tror det fungerer fint for 99.99% av de som bruker det. Fungerer iallefall hos alle de jeg vet om.

 

Bare enkle banale ting som ingen kommunikasjonsmulighet i Coop. Helt bak mål

Eller er det jeg som ikke har funnet det ? (Ved matchmaking)

Om du har noen venner, så kan du invitere dem til en "gruppe", så starte voice chat der om du ikke har ting som Ventrilo, Teamspeak eller Skype. Spille coop med helt fremmede er jo ikke moro :whistle:

 

Til slutt er det communityet. Wookies, fanboys og overdreven camping er vel 4 passende stikkord

Blir vel bedre nå som MW3 har kommet ut. Regner med de fleste i den kategorien hopper over der snart :thumbup:

Lenke til kommentar
Ustabil? Hvordan da? Tror det fungerer fint for 99.99% av de som bruker det. Fungerer iallefall hos alle de jeg vet om.

Da er du heldig!Jeg tror absolutt ikke det fungerer for 99,9% av brukerne. Folk på diverse forum (disse er jo ikke et tilfeldig utvalg, da), folk jeg har prata med har har problemer med Origin som krasjer, Origin som må restartes, Origin som mister skydata, Origin som disconnecter deg fra spillet. Og Battlelog som gjør mye av det samme.

Det er ... litt spesielt at de ikke hadde Origin i en bedre forfatning før release av et såpass stort spill.

 

 

Om du har noen venner, så kan du invitere dem til en "gruppe", så starte voice chat der om du ikke har ting som Ventrilo, Teamspeak eller Skype. Spille coop med helt fremmede er jo ikke moro :whistle:

Som jeg skrev; ved matchmaking. Det er utrolig at det ikke er en liten textchat implementert. Og commo rose.

 

Mine venner spiller ikke BF3. De har ikke fått det gratis slik jeg fikk, og bruker ikke penger på EA slik at EA kan tjene enda mer penger (Origins støvsugermodus).

 

 

Blir vel bedre nå som MW3 har kommet ut. Regner med de fleste i den kategorien hopper over der snart :thumbup:

Folk har stukket for lengst. Alle sitter å spiller Skyrim eller MW3 på Xbox. Etter BF2(142) tok communityet i BF den retninga CS sitt tok i 2003-5 og CoD sitt tok etter MW1. Jeg har på ingen måte opplevd fler "voksne" folk eller seriøse spillere her enn i MW2/Blops. Det er ikke mer "voksent" å fokusere på SPM enn KDR.

Den eneste fordelen er at det er færre som har mic på PC enn på 360 (har spilt på konsoll de siste åra).

 

 

 

Men.. Det er da mye morro. Har hatt mange gøye runder allerede, og jeg prøver å ikke skrive som en enraged hater :)

Det er bare skuffende at det ikke er mer, at det ikke lever opp til potensialet, at fokus er flytta fra BF til BC/MW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...