Gå til innhold

Burn in Hell EA


Anbefalte innlegg

Ikke missforstå, jeg elsker BF2 og Bad Company-delene, men denne løsningen med origin er helt uakseptabel. Om COD finner på noe lignende blir det samme behandling.

 

Som et addendum synes jeg det er rart at alle som kommer med kritikk blir stemplet som drittunger - uten kritikk og feedback ville aldri noen spill utvikle seg.

Da må jeg spørre deg om hva som egentlig er så galt med Origin? Du bruker det jo knapt.. Er jo forståelig at de vil konkurrere med Steam når de publiserer så mange spill som de gjør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579

Ikke missforstå, jeg elsker BF2 og Bad Company-delene, men denne løsningen med origin er helt uakseptabel. Om COD finner på noe lignende blir det samme behandling.

 

Som et addendum synes jeg det er rart at alle som kommer med kritikk blir stemplet som drittunger - uten kritikk og feedback ville aldri noen spill utvikle seg.

Da må jeg spørre deg om hva som egentlig er så galt med Origin? Du bruker det jo knapt.. Er jo forståelig at de vil konkurrere med Steam når de publiserer så mange spill som de gjør.

 

Jeg betaler for et spill, og plutselig får jeg tredd et proprietært ustabilt program nedover hodet. Jeg har en pc som fungerer, jeg har en tunet W7 64-bit installasjon som er helt stabil. HVORFOR skulle jeg måtte bruke Origin når jeg har gått til butikken, kjøpt et fysisk medium som spillet kommer på og installert det på min maskin?

 

Dersom EA tror at kundene sine er så dumme at de behøver et program for å samle all informasjon om spill, venner osv. så vil jeg hevde at de undervurderer sin egen kundegruppe grovt. Uansett hva de kommer med, kommer jeg ikke til å betale for noe de gir ut igjen.

 

Hvor langt skal produsentene av disse spillene få lov til å gå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette her minner meg på hvordan Steam var i starten når de slapp CS Source ;) Mye bråk om folk som ikke ville ha Steam i det hele tatt for å kunne få spille cs siden de måtte ha steam for å kunne få spille cs videre :p Og det er jo fortsatt sånn i dag at enkelte nye spill krever at du har/bruker Steam for og kunne spille/installere spill du har kjøpt fysisk i butikk.

 

 

 

 

Bare vent så kommer nok Origin til å bli bedre skal du se :) Var samme greia med Steam i starten..

 

 

Lenke til kommentar

Som oftest så er spillet litt bugga når det blir sluppet ut. Grunnen til detter er vel at Dice ikke har fått testet spillet på alle de konfigurasjonene av PC'er som finnes, og andre grunner som at millioner av mennesker skal registrere spillet sitt. Hvis spillet lagger, still ned grafikken. Er ikke verre enn det. Har ikke hatt noen problemer med spillet, med unntak av Punkbuster, men løsningen var det bare ett Google-søk unna. Steam hadde minst en like ille launch som Origin. Skjønner godt at folk er frustrert over det faktum at man må bruke Origin. Skjønner også hvorfor EA/Dice gjør det mandatorisk, mtp de vil minske piratkopiering, og at de vil konkurrere mot Steam.

Lenke til kommentar

Jeg betaler for et spill, og plutselig får jeg tredd et proprietært ustabilt program nedover hodet. Jeg har en pc som fungerer, jeg har en tunet W7 64-bit installasjon som er helt stabil. HVORFOR skulle jeg måtte bruke Origin når jeg har gått til butikken, kjøpt et fysisk medium som spillet kommer på og installert det på min maskin?

Aner ikke om du har "fulgt med" i di siste årene, men slik er det for nesten alle spill. Alle spill hvor det står "Games for Windows" på toppen av DVD-koveret, krever "Windows Games"-programvaren ellerh va den heter. Også flere spill man kjøper fra butikkhyller legger inn Steam automatisk om det ikke er installert. Så det her er ikke noe nytt. Mulig du må renske opp i maskinen din om du finner Origin som ustabilt. Jeg har ikke hatt noe problemer med det overhode.

Lenke til kommentar

Goddamn.. En ting er at de har gjort en tabbe å velge Origin som system til å styre BF3, en annen ting er at man whiner over selve spillet. Jeg har ikke hatt et eneste problem med spillet etter at jeg fikk aktivert det. BF3 er simpelt henn nydelig selv om det fortsatt er noen små ubetydelige pirkefeil. Jeg kjenner en som har hatt problemer med "blackouts". Det ble fulgt tilbake til de nye rambrikkene han hadde satt inn. Så jeg ville vurdert om det var noe feil på ditt eget HW og feilsøkt litt før man konkluderer med at her har man krav på refusjon. Jeg tviler egentlig på at du får refusjon.

Lenke til kommentar

Jeg betaler for et spill, og plutselig får jeg tredd et proprietært ustabilt program nedover hodet. Jeg har en pc som fungerer, jeg har en tunet W7 64-bit installasjon som er helt stabil. HVORFOR skulle jeg måtte bruke Origin når jeg har gått til butikken, kjøpt et fysisk medium som spillet kommer på og installert det på min maskin?

Aner ikke om du har "fulgt med" i di siste årene, men slik er det for nesten alle spill. Alle spill hvor det står "Games for Windows" på toppen av DVD-koveret, krever "Windows Games"-programvaren ellerh va den heter.

 

 

Nei?

 

AtW

Lenke til kommentar

GFWL er absolutt verre enn dette, det finnes verre utgivere enn EA, og verre utviklere enn DICE, men det endrer ikke at Origin har en del problemer.

Kan du nevne et problem med Origin? Jeg har faktisk ikke hatt noen problemer =p

Jeg har heller ingen problemer, men jeg tror ikke alle som har problemer med Origin er forårsaket av PEBKAC

Lenke til kommentar

GFWL er absolutt verre enn dette, det finnes verre utgivere enn EA, og verre utviklere enn DICE, men det endrer ikke at Origin har en del problemer.

Kan du nevne et problem med Origin? Jeg har faktisk ikke hatt noen problemer =p

Jeg har heller ingen problemer, men jeg tror ikke alle som har problemer med Origin er forårsaket av PEBKAC

Tror nok enkelte sutrer pga de ikke fikk aktivert spillet med en gang. Når flere millioner spillere vil aktivere spillet samtidig, så er det klart at det oppstår trøbbel for serverene.. Er jo absolutt ingenting med Origin å gjøre.. :wallbash:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...