Gå til innhold

Burn in Hell EA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke Origin eller Battlelog som har æren for at ikke MP er cracket enda. Det har vel med manglende LAN- støtte og begrensede dedikerte servere å gjøre.

Singleplayer var cracket før man kunne hente spillet i butikken her i Norge.

 

Det er bekymringsfullt at gamere godtar det EA driver.

Gamere som har kjøpt BF3 til PC sier til EA at de gjerne vil betale penger til EA slik at EA kan stjele enda mer penger. EA har et sugerør inn i PC'en deres som suger penger.

Det skurrer kraftig og skuffer meg at ikke flere snakker med lommeboka. Som med Online Pass- løgnen kommer snart alle andre til å følge etter.

Lenke til kommentar

Har selv ikke hatt ett eneste problem med Steam. Bruker daglig, og er nesten innlogga 24/7 (er Pc'n på, er jeg innlogga).

 

Det eneste jeg ikke liker, er alle tilbudene. Har snart ikke mer penger igjen.

Steam fungerer kun bra så lenge du kjører det ved oppstart.

 

Ser ikke helt hvilken rolle det spiller, men har det sånn ja.

Lenke til kommentar

Er det noen som kommer inn på customersupport.ea.com ? (får logget inn, og ikke kommer til en side der det står "DEAD END") har ikke fått spilt spillet siden torsdagen pga. Origin ikke får kontakt med autentiserings serverene, noe som gjør at den automatisk går i offline modus. Begynner å bli rimelig latterlig hele greiene.

Endret av Chicharito
Lenke til kommentar

Er det noen som kommer inn på customersupport.ea.com ? (får logget inn, og ikke kommer til en side der det står "DEAD END") har ikke fått spilt spillet siden torsdagen pga. Origin ikke får kontakt med autentiserings serverene, noe som gjør at den automatisk går i offline modus. Begynner å bli rimelig latterlig hele greiene.

 

Prøvd å reinstalere Origin med den versjonen som ligger ute på EA sine egne sider? Funker fjell her!

Lenke til kommentar

Prøver du å være morsom, eller har du bare ikke skjønt trådstarters innlegg?

 

AtW

 

Usaklig kommentar det der. På sak: Det listes opp så utrolig mange 'feil' med Dice sin løsning at det kanskje kan virke som om han har gjort opp en mening før man engang har gitt det en skikkelig sjanse. Selv om det er snakk om et av de mest omdiskuterte spillene dette året, har det selvfølgelig feil og mangler, som all annen software, men jeg regner med at EA og Dice gjør alt de kan for å rette opp i dette. Selv har jeg aldri opplevd noen av tingene trådstarter har nevnt hittil, annet enn kanskje litt server lag, og jeg synes egentlig det er synd at det skjer så mye galt for deg cbs77, fordi det er faktisk et utrolig underholdende og godt gjennomført spill.

 

Jeg husker for noen år siden, jeg kjøpte ett svært etterlengtet Multiplayer-spill, en storselger, med en gang jeg fikk det kunne jeg spille, slapp å være avhengig av aktiveringsservere, jeg kunne sett opp ett MP-game med kamerater, uten at det var noe problem at mange andre gjorde det, fordi vi kunne brukke være egne maskiner og linjer som server.

 

AtW

 

Dette er jeg helt enig i. Det å kunne opprette en egen server hvor kompisene kan joine er nok noe en ikke vil se mye i framtiden hvis dette fortsetter. Synd.

Endret av LostOblivion
Lenke til kommentar

I de siste månedene har man fått mye informasjon om BF3: Om origin og battlelog, det står på coveret hva som kreves, det står når du kjøper digitalt. Men folk tar valget og kjøper og klager...bytt det tilbake da.

 

Folk som spiller det på PC må da fikse det slikt at det er optimalt på deres egen PC. Hvis dere ikke vil ha Origin eller Battlelog så kjøp det på konsoll vel, mindre problemer der.

 

PS! Origin og Battlelog fungerer bra og er supert å få venner på samme server.

Endret av VanH
Lenke til kommentar

I de siste månedene har man fått mye informasjon om BF3: Om origin og battlelog, det står på coveret hva som kreves, det står når du kjøper digitalt. Men folk tar valget og kjøper og klager...bytt det tilbake da.

 

Folk som spiller det på PC må da fikse det slikt at det er optimalt på deres egen PC. Hvis dere ikke vil ha Origin eller Battlelog så kjøp det på konsoll vel, mindre problemer der.

 

PS! Origin og Battlelog fungerer bra og er supert å få venner på samme server.

 

Problemet er at folk ikke gidder å bruke penger på hardware, det kan jeg godt skjønne, men da får de også slutte å syte når de nyeste spillene går treigt!

Lenke til kommentar

Battlefield 3 er et bra(as in spillbart, eSport messig er jeg ikke sikker enda pga flere faktorer inkl hitreg) spill. Men de kunne gjort så mye mye mer.

 

BF42, Nam og BF2 hadde mye mer "sjel" enn det BF3 har.

 

Ting BF2 hadde som BF3 skulle hatt:

 

-Faktisk kunne starte spillet uten å logge på en webside.

-Kunne starte en lokal server/LAN.

-Commander, de kunne ha gjort noe med denne rollen isteden for å fjerne den helt.

-Map sizes, 16, 32, 64

-Skikkelig map(m). Der man faktisk ser hele mappet, flagg etc uten å måtte spamme (n) for å se noe blått.

-Skikkelige squads, custom; navn, invites, orders på map

-BF recorder. Kunne vært bedre men den var der.

-Mod tools, at folk faktisk kan lage mods til spillet. Isteden får vi unskyldningen at FB2 er for "vanskelig" aka EA skal tjene penger på DLCs.

-Server side hit detection. BF2 hadde også elendig hitreg, men den ble ødelagt av dårlig netcode og folk som tweaket _ikke_ at den er client side som BF3 er.

-Våpen balanse og dmg; Var mer balansert i BF2 der man faktisk kunne treffe folk på avstand med m16/ak vs lmg. I BF3 har lmg mer accuracy(uten bipod) enn assaultriflene.

 

Kunne lagd enda lengre liste men dere ser poenget mitt. Virker som alt DICE har gjort de siste årene er å kun utviklet FrostBite, lage spill for alle platformer(consoll pengene ligger) og fokusert alt for mye på grafikk. Eller kanskje jeg er den eneste gameren som ikke bryr meg om fancy ass graphics.

 

Ting jeg håper blir fikset i BF3:

-Hitreg, skikkelig netcode, serverside detection.

-Squads

-UI, blant annet map look, menu + bugfix.

-Våpenbalanse

-Fjerne våpen som claymore, mortar og gjøre noe med flash/laser.

Endret av LNF
Lenke til kommentar

Hitreg syntes jeg er bra, det er bare gjerder som ofte stopper kuler. Hvorfor det skjer aner jeg ikke. Våpenbalansen syntes jeg er rimelig bra faktisk, LMG er jo laget for ildstyrke, mens AR er en blanding mellom ildstyrken til ett LMG og mobiliteten til en SMG. Våpen som claymore, mortar og sånnt smått dilldall gir bare spillet flere muligheter. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...