Morgens Skrevet 24. oktober 2011 Skrevet 24. oktober 2011 Hei, håper på noen er faringer her. Er på jakt etter et termometer for å måle feber. Munn, panne eller øre foretrekkes. Har noen gode anbefalinger til meg? Surfet litt rundt og føler at jeg fant de under hundrelappen som skal i rompa og de over 600,- som går i øret. Synes at 600,- er noe mye, men kanskje det er så dyrt?
runerask Skrevet 24. oktober 2011 Skrevet 24. oktober 2011 Kan jo likegodt kjøpe slikt termometer for inne/ute visning. Så stappe uteføleren inn bak, heng displayet med tau rundt halsen, så har du konstant kontroll på feberen. Husk at ute er da "veldig" inne xD 1
misterpogo Skrevet 25. oktober 2011 Skrevet 25. oktober 2011 Rektalt termometer skal visst være blant dei mest nøyaktige, men kor behagelege dei er.. Det er nok ein anna sak
vidor Skrevet 25. oktober 2011 Skrevet 25. oktober 2011 Jeg bruker NFS-100 infrarødt panne/tinning- termometer billigere enn øretermometer og det kommer godt ut i tester hvor de sjekker nøyaktiget. Siden målingen er infrarød så er den gjort på sekunder. Du trenger ikke nødvendigvis putte et vanlig termometeret opp bakveien. Det finnes alternativer, og armhulen er vel det minst ubehagelige, men det ikke like nøyaktig. http://no.wikipedia.org/wiki/Feber#I_armhulen
Morgens Skrevet 25. oktober 2011 Forfatter Skrevet 25. oktober 2011 Nsf-100, hvem selger det? Google fant motorsykler.
vidor Skrevet 26. oktober 2011 Skrevet 26. oktober 2011 Nsf-100, hvem selger det? Google fant motorsykler. Ja, får opp det samme her. søk på dette; NFS-100 infrarødt panne/tinning- termometer Får også opp testen jeg refererte til på første siden.
pakini Skrevet 26. oktober 2011 Skrevet 26. oktober 2011 Har pannetermometer, veldig fornøyd, og veldig greit siden vi har små unger i hus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå