Gå til innhold

Battlefield 3 Review


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen overaskelser egentlig :ph34r: Solid spill som er litt over amerikanisert .. ser ut som ea har vårt litt for fokusert på å slå cod med bf3 desverre ..

 

det er jo multiplayern som er battlefield.. men svenskene solgte virkelig sin sjel for å amerikanisere kampanjen og prøve å slå ut cod. jeg flirer om modern warfare 3 kampanjen knuser bf3.

har aldig helt skjønt vorfor disse 2 spillene ser verandre som konkurenter. de er jo 2 helt forksjellige spill i MIN MENING.

jeg spiller cod for å få rask action og battlefield når jeg vill ha mer team play og strategi. trur disse 2 spillene kan leve i symbiose uansett. teit å analysere vilken av dem som er best. like teit som ps3 vs xbox 360.. pc knuser jo begge haha :!:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser de trekker ned scoren på grunn av at singleplayer er mindre bra. Hvis de hadde kuttet ut det fult og helt. Hadde spillet da fått høyere score? Altså spillet blir jo ikke bedre av å utelukke en valgfri greie :p

 

De ville jo helt sikkert det.

Her er review fra Eurogamer.

De trekker jo tydelig pga dårlig SP.

Jeg er dog enig i mye av det som står der, spesielt angående DICE/EA sitt konstante mas om at de skal knuse COD og være noe helt eget (BF) men så er det bare en halvkjip COD- kopi i SP.

Det er ikke overraskende da, mtp trailerne de har sluppet, som alle har vært cinematiske som COD.

 

Det som er mest komisk er dog alle BF- fanbois som har sett på alle COD- kopi-trailerne med hånda i buksa og etterpå logga inn på nærmeste forum for å bashe COD.

 

 

Nå venter jeg i spenning på BF3 til Steam slik at jeg kan få spille BF3 MP! :)

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Ser de trekker ned scoren på grunn av at singleplayer er mindre bra. Hvis de hadde kuttet ut det fult og helt. Hadde spillet da fått høyere score? Altså spillet blir jo ikke bedre av å utelukke en valgfri greie :p

 

De ville jo helt sikkert det.

Her er review fra Eurogamer.

De trekker jo tydelig pga dårlig SP.

Jeg er dog enig i mye av det som står der, spesielt angående DICE/EA sitt konstante mas om at de skal knuse COD og være noe helt eget (BF) men så er det bare en halvkjip COD- kopi i SP.

Det er ikke overraskende da, mtp trailerne de har sluppet, som alle har vært cinematiske som COD.

 

Det som er mest komisk er dog alle BF- fanbois som har sett på alle COD- kopi-trailerne med hånda i buksa og etterpå logga inn på nærmeste forum for å bashe COD.

 

 

Nå venter jeg i spenning på BF3 til Steam slik at jeg kan få spille BF3 MP! :)

 

Ok, så du har ikke spilt spillet? Det er greit med mening da også. Min mening etter å ha spilt litt er følgende:

Singelplayer er bra. Ingen tvil. Om det ligner noe på CoD? Javisst. Handler om krig og skyting. Bedre enn CoD, javisst. For meg handler spill om innlevelse. Hvis neste Cod kommer opp med grafikk, lydbilde og animasjoner som er nærheten av hva BF3 greier, så jevner konkurransen seg ut. De tidligere Cod er ikke i nærheten.

 

Alt kommer ned til smak og behag. Spilt mye Cod tidligere. Alle som en faktisk. Samme BF-spillene. Ser ingen grunn til ikke å like begge.

Lenke til kommentar

Linken din er feil Peder :)

 

Takk :)

 

--

 

Jeg liker også begge spilla. Men jeg syntes BF- serien (BC, BC2 og det ser ut til BF3 også)) er heller middelmådig på SP.

 

Poenget mitt var at jeg syntes det er rart at SP er en kopi av COD når EA/DICE skulle knuse COD med å være noe eget.

Disse uttalelsene kom jo i sammenheng med diverse trailere for SP.

 

At MP blir bra har vel ingen noen gang vært i tvil om selv om man kan være uenig i BC- tilnærminga som er innført.

Det er riktignok ikke rart mtp BC2 sin popularitet.

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Jeg trodde ikke singeplayer delen kunne bli værre enn i MW2, men joda, det klarte de med glans.

 

Multiplayer tror jeg at jeg må ha litt tid på meg, spilte en 64 player caspian border nå nettopp, og det var ikke akkurat morsomt. Ser nesten aldri en fiende, men du blir drept hele tiden allikevel. Havna nederst med 0 kills :(

 

Sålangt er det iallefall det dårligste spilllkjøpet jeg har gjort i år, men får se om det endrer seg når jeg klarer å ta en par runder til i MP.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Det lønner seg å være litt lur når en løper omkring. Løper en i åpne områder, så er en ofte dømt til å bli skutt. Personlig har jeg funnet ut at jeg ikke er en killing-machine (for treg og for lite taktisk lur), så jeg tjener mine poeng med å holde meg litt i bakgrunnen som assault (eller medic om du vil). Healer, reviver og supressing fire. Får overraskende mye poeng på dette om en holder seg med de rette folkene. Tjener også mye på å cappe flagg i conquest. Bruk litt tid på å lære banene og hvor det kan være lurt å bevege seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...