Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Husk, dette er min personlige mening: Hele fordelen med android er at man kan gjøre masse endringer på utseende. Skal man bare ha den som den er så er vel kanskje ikke en android tlf nødvendig?

@arnsor Hva er det du setter pris på ved en tlf? Noe du "må ha"?

 

Setter pris på en kjapp og god tlf. noe som det ser ut som den er,bortsett fra en del bugs som jeg her har lest om og sikkert alle ønsker rettet på i oppdat.om de kommer.Dårlig erfaring med SE.Må ha en god gps,god avspilling av film (bilde)og musikk da jeg er mye på reise,self også spille spill. Vet tlf.kan bli skikkelig god ved å roote og kjøre nye roms,men akkurat det er jeg ikke god på å lese meg til på eng.Sikkert enda mer,men må sette meg mer inn i android og hva den byr på ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjapp og rask telefon får du uansett hva du velger av gode nyheter. Markede er ikke klart for doble prosessorer så hastigheten blir allikevel bremset så pr nå så har man null utbytte av en slik tlf og det vil ta veldig lang tid før man trenger de. Flere melder treghet i menyer og ved nettsurfing og dette går på kvalitet med LG telefonen og da hjelper det veldig lite med masse prosessorkraft. Det selges jo flere på finn.no allerede og gjerne med bytte i iphone 4 dette sier vel alt :roll:

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27341866

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27435662

Endret av Just-Me
Lenke til kommentar

Kjapp og rask telefon får du uansett hva du velger av gode nyheter. Markede er ikke klart for doble prosessorer så hastigheten blir allikevel bremset så pr nå så har man null utbytte av en slik tlf og det vil ta veldig lang tid før man trenger de. Flere melder treghet i menyer og ved nettsurfing og dette går på kvalitet med LG telefonen og da hjelper det veldig lite med masse prosessorkraft. Det selges jo flere på finn.no allerede og gjerne med bytte i iphone 4 dette sier vel alt :roll:

 

Om du søker opp Just-Me på Google så får du opp bilde av eit troll.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kjapp og rask telefon får du uansett hva du velger av gode nyheter. Markede er ikke klart for doble prosessorer så hastigheten blir allikevel bremset så pr nå så har man null utbytte av en slik tlf og det vil ta veldig lang tid før man trenger de. Flere melder treghet i menyer og ved nettsurfing og dette går på kvalitet med LG telefonen og da hjelper det veldig lite med masse prosessorkraft. Det selges jo flere på finn.no allerede og gjerne med bytte i iphone 4 dette sier vel alt :roll:

 

Om du søker opp Just-Me på Google så får du opp bilde av eit troll.

 

Når sannheten synker inn så svir det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjapp og rask telefon får du uansett hva du velger av gode nyheter. Markede er ikke klart for doble prosessorer så hastigheten blir allikevel bremset så pr nå så har man null utbytte av en slik tlf og det vil ta veldig lang tid før man trenger de. Flere melder treghet i menyer og ved nettsurfing og dette går på kvalitet med LG telefonen og da hjelper det veldig lite med masse prosessorkraft. Det selges jo flere på finn.no allerede og gjerne med bytte i iphone 4 dette sier vel alt :roll:

 

Om du søker opp Just-Me på Google så får du opp bilde av eit troll.

 

Når sannheten synker inn så svir det.

 

Eg vel å stoppe diskusjonen her. Dette blir berre for dumt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Just-me, hva gjør du egentlig i denne tråden? Alt du er ute etter er å starte krangel! Du må ha sannelig liten erfaring om androidtelefoner når du setter en Arc foran Optimus 2X. Det sier det meste. :roll:

 

Krangler jeg? Hvor da? Jeg kommer bare med fakta jeg og tåler man ikke den vel vel. Arc tror jeg blir en veldig bra tlf hva er evt det motsatte argument?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Krangler gjør du, du legger kanskje ikke bare selv merke til det. Men det blir for dumt å ha med deg og de andre tullebukkene i en diskusjon!

 

 

Hvor da? Jeg kommer bare med fakta jeg og tåler man ikke den vel vel. Arc tror jeg blir en veldig bra tlf hva er evt det motsatte argument?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Krangler gjør du, du legger kanskje ikke bare selv merke til det. Men det blir for dumt å ha med deg og de andre tullebukkene i en diskusjon!

 

 

Hvor da? Jeg kommer bare med fakta jeg og tåler man ikke den vel vel. Arc tror jeg blir en veldig bra tlf hva er evt det motsatte argument?

Det er SE..

 

Ja det var jo utdypende. Du har LG "billig" akkurat som Kia kontra Mercedes.

Lenke til kommentar

Krangler gjør du, du legger kanskje ikke bare selv merke til det. Men det blir for dumt å ha med deg og de andre tullebukkene i en diskusjon!

 

 

Hvor da? Jeg kommer bare med fakta jeg og tåler man ikke den vel vel. Arc tror jeg blir en veldig bra tlf hva er evt det motsatte argument?

Det er SE..

 

Ja det var jo utdypende. Du har LG "billig" akkurat som Kia kontra Mercedes.

Du har VELDIG liten kjennskap til Sony Ericsson android telefoner? De klarer pokker meg bare IKKE å oppdatere. Dette minsker telefonens funksjon for min del. Har dessverre ikke en LG, venter på Samsung Galaxy S II :love:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Krangler gjør du, du legger kanskje ikke bare selv merke til det. Men det blir for dumt å ha med deg og de andre tullebukkene i en diskusjon!

 

 

Hvor da? Jeg kommer bare med fakta jeg og tåler man ikke den vel vel. Arc tror jeg blir en veldig bra tlf hva er evt det motsatte argument?

 

 

Her er fakta, selv om det ikke vil være masse programmer som er skrevet for dualcore vil det pga av måten de har skrevet 2.4 være mange av dem som vil dra nytte av det og ha dualcore.

 

Fra Google:

 

A variety of changes in the Dalvik VM, Bionic library, and elsewhere add support for symmetric multiprocessing in multicore environments. These optimizations can benefit all applications, even those that are single-threaded. For example, with two active cores, a single-threaded application might still see a performance boost if the Dalvik garbage collector runs on the second core. The system will arrange for this automatically.

 

Og siden 2.3 bare er for Nexus One og Nexus S er 2.4 den neste oppgraderingen denne mobilen vil få!

 

kilde:

 

http://www.androidcentral.com/android-23-reserved-nexus-s-android-24-also-gingerbread

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er batterikapasiteten på denne ?

Har hørt rykter om att den ikke er så bra, stemmer det ?

 

Om man må lade hver 2 dag er man jo tilbake på 2005 nivå :cry:

 

Men virker ellers som en super mobil :)

Du er heldig om du kan lade hver annen dag. Du må nok lade den hver kveld ;) Alle tre smarttelefonene jeg har hatt det siste året har jeg måttet lade hver dag.

 

Denne telefonen er helt normal i forhold til batteritid. Lik som HTC telefonene og SGS.

Endret av VistaX
Lenke til kommentar

Hvordan er batterikapasiteten på denne ?

Har hørt rykter om att den ikke er så bra, stemmer det ?

 

Om man må lade hver 2 dag er man jo tilbake på 2005 nivå :cry:

 

Men virker ellers som en super mobil :)

Du er heldig om du kan lade hver annen dag. Du må nok lade den hver kveld ;) Alle tre smarttelefonene jeg har hatt det siste året har jeg måttet lade hver dag.

 

Varer lengre en HTC Desireen jeg hadde hvertfalt, så jeg er happy :)

Lenke til kommentar

Du er heldig om du kan lade hver annen dag. Du må nok lade den hver kveld ;) Alle tre smarttelefonene jeg har hatt det siste året har jeg måttet lade hver dag.

 

Denne telefonen er helt normal i forhold til batteritid. Lik som HTC telefonene og SGS.

 

Hver dag? Seriøst ???

Høres jo helt elendig ut :mad:

Men antar det har sammenheng med kraftig prosessor som drar mye strøm, men allikevell..

 

Er vant med å lade ca hver 3 dag nå så derfor jeg reagerte på det..

Lenke til kommentar

Det kommer jo veldig an på hvordan du bruke mobilen, slår du av alt som heter synkronisering, push, widgets osv.. så tror jeg ikke du vil ha noe problem å tyne noen dager ut av denne mobilen også. (kommer jo seff an på hvor mye taletid du har i løpet av et døgn også)

Lenke til kommentar

Krangler gjør du, du legger kanskje ikke bare selv merke til det. Men det blir for dumt å ha med deg og de andre tullebukkene i en diskusjon!

 

 

Hvor da? Jeg kommer bare med fakta jeg og tåler man ikke den vel vel. Arc tror jeg blir en veldig bra tlf hva er evt det motsatte argument?

Det er SE..

 

Ja det var jo utdypende. Du har LG "billig" akkurat som Kia kontra Mercedes.

Du har VELDIG liten kjennskap til Sony Ericsson android telefoner? De klarer pokker meg bare IKKE å oppdatere. Dette minsker telefonens funksjon for min del. Har dessverre ikke en LG, venter på Samsung Galaxy S II :love:

Nå har jo faktisk SE innrømmet at de undervurderte viktigheten av oppdateringer og trodde ikke dette var noe den gjennomsnittlige brukeren brydde seg om. De har lært av denne feilen og skal bli flinkere med dette på de kommende modellene, sier de selv i hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...