Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5.11

som fører til tap av lagrede data

 

6. Plikt til omsorg

Det forsikrede produktet skal håndteres slik at skade eller tap så langt som mulig forhindres.

For å kunne utbetale full erstatningen ved en skade må dette følges. Ved brudd mot dette kan erstaningen avkortes eller falle helt bort.

 

7. Skadeoppgjør

Bytte av produkt skal skje innen 6 måneder fra skaden meldes.

 

Det de prøver å skrive her er vel at de ikke forsikrer lagrede data, at du ikke skal utsette telefonen for unødig fare (bruke den som dartskive, eller legge den fra deg på bussen), og at det i hvert fall ikke skal ta mer enn seks måneder å erstatte. Altså kan det godt ta tre uker.

Kronglete forsikringsspråk, og jeg ville krevd en nærmere utdyping før jeg gikk inn på avtalen. Ellers kan de i teorien la være å erstatte telefonen din etter skade viss ROM, RAM eller SD-kort er skadet...

Lenke til kommentar

Er det ikke litt rart at vi ikke har fått noe konkret dato enda? LG kommer til å drøye sikkert til 20-28 mars pga de har jo masse tid nå som de andre dual cores mobilene ikke kommer før en stund uansett.

 

Uansett bedre at de bruker litt ekstra tid på å finpusse faenskapet, enn å shippe ut en telefon - bare for å være tidlig ute - med en håndfull irriterende bugs.

Lenke til kommentar

Er det ikke litt rart at vi ikke har fått noe konkret dato enda? LG kommer til å drøye sikkert til 20-28 mars pga de har jo masse tid nå som de andre dual cores mobilene ikke kommer før en stund uansett.

Vil jo være en fordel for LG å være først med dual core. Mange som sikkert er usikre på hvilken av de nye en vil kjøpe, og hvis LG Optimus 2X kommer først er det trolig at en vil velge den.
Lenke til kommentar

Gode nyheter for dere som har vært usikker på denne mobilen pga bugs osv:

 

"The software on the Optimus 2X is getting more stable - we're told the instability we saw in our review unit is totally fixed in newer builds, which we're having flashed. ."

 

http://www.anandtech.com/show/4175/lg-announces-4pronged-mobile-strategy-for-2011

 

 

Fikset link!

Endret av DroidOle
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser at denne telefonen ikke har JAVA støtte.

Nå vet jeg ikke hva en mobil telefon bruker JAVA til, men jeg antar det brukes

i programmer og spill.

Er dette noen ulempe for Optimus 2X ?

Eller trenger jeg ikke å tenke noe på det.

Har Nokia E52 nå, og den har JAVA.

 

Spørsmål 2: Noen som vet om denne telefonen har Office og PDF støtte

ferdig innstalert på telefonen?

Eller må dette kjøpes utenom?

Lenke til kommentar

Ser at denne telefonen ikke har JAVA støtte.

Nå vet jeg ikke hva en mobil telefon bruker JAVA til, men jeg antar det brukes

i programmer og spill.

Er dette noen ulempe for Optimus 2X ?

Eller trenger jeg ikke å tenke noe på det.

Har Nokia E52 nå, og den har JAVA.

 

Spørsmål 2: Noen som vet om denne telefonen har Office og PDF støtte

ferdig innstalert på telefonen?

Eller må dette kjøpes utenom?

Bruke vel JAVA på blant annet til f.eks SRBank
Lenke til kommentar

Ser at denne telefonen ikke har JAVA støtte.

Nå vet jeg ikke hva en mobil telefon bruker JAVA til, men jeg antar det brukes

i programmer og spill.

Er dette noen ulempe for Optimus 2X ?

Eller trenger jeg ikke å tenke noe på det.

Har Nokia E52 nå, og den har JAVA.

 

Spørsmål 2: Noen som vet om denne telefonen har Office og PDF støtte

ferdig innstalert på telefonen?

Eller må dette kjøpes utenom?

Bruke vel JAVA på blant annet til f.eks SRBank

 

Ingen telefoner har støtte for Java Applets på websider tror jeg.

Lenke til kommentar

"

 

 

Denne varen får vi desverre ikke på lager før , og har forventet levering omkring den 10.mars.

 

Den kommer til deg så fort vi får den inn."

 

Hilsen ellos

 

Står fortsatt 25 februrar, men det er feil eller? Du skrev ikke hva du skrev i mailen så får ikke helt med meg sammenhengen.

Lenke til kommentar

Står 10. mars øverst i mailen :p

Se der ja. Må huske å rense brillene oftere... :p

 

Det de prøver å skrive her er vel at de ikke forsikrer lagrede data, at du ikke skal utsette telefonen for unødig fare (bruke den som dartskive, eller legge den fra deg på bussen), og at det i hvert fall ikke skal ta mer enn seks måneder å erstatte. Altså kan det godt ta tre uker.

Kronglete forsikringsspråk, og jeg ville krevd en nærmere utdyping før jeg gikk inn på avtalen. Ellers kan de i teorien la være å erstatte telefonen din etter skade viss ROM, RAM eller SD-kort er skadet...

Jeg vet hva som er logisk og hva de burde mene, men problemet er at det er veldig enkelt for dem å nekte deg en ny telefon hvis de skulle føle for den, nettopp fordi vilkårene demmes er så åpne for tolkning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...