Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Hvorfor bestiller du fra DustinHome når ALLE andre sier har en dato som nesten er en måned tidligere? Ellos har den 25 feb og den er billigst der og.

 

Husker du hva LG sa i sin pressemelding i Desember?

Husker du hva Dustin sin estimerte leveringstid var i Februar?

 

Du husker ikke det.

 

Derfor ble jeg forbanna, fordi datoen flyttes hele tiden. Og jeg begynner og bli utolmodig.

 

Ja, klar over at du er skuffet. Men avbestill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør din mor da, om hun er fornøyd med servicen fra Ellos da...

(seriøst ment faktisk...)

Selv om de ikke er store på mobiler og forbrukerelektronikk, er de en av de største postordre/nettbutikkene i Norge/skandinavia på klær, og har lang erfaring på å gjøre kunder fornøyde og lojale.

 

Din mor ville synes det er litt rart å bestille et vaffeljern fra komplett.no :hmm:

Lenke til kommentar

Doh, komplett.no er jo som elkjøp. Hvor kjøper du vaffeljern? Er vel ingenting som er rart med at komplett har vaffeljern.

 

Ser også svenskene snakker en del om Ellos og det virker som mange bestiller derfra. Fikk forøvrig svar på mailen min.

Jeg spurte om den 25 var en BEKREFTET dato. Jeg fikk svar. Ja, den skal være riktig.

Hvis de endrer dato kommer jeg til å avbestille i protest. Vips, 4000 kr borte for dem.

Lenke til kommentar

Emils1: Det jeg mente var at vaffeljern er like naturlig å selge for komplett, som mobiltelefoner er for Ellos.

Det var jo en gang (for ikke så alt for mange år siden) at komplett var en ganske mer rendyrket data-side, og ikke hadde kjøkkenutstyr og vaffeljern, samt et stort utvalg av brunevarer. Og motsatt for Ellos og mobiler.

 

Poenget var at uansett at Ellos bør regnes som et trygt sted å handle fra. Det er flere her inne som har stilt spørsmål om dem som seriøs aktør.

Lenke til kommentar

Mitt første innlegg... woho. :)

 

Frister veldig med 2x, men kan noen bekrefte om den har norskt tastatur, eller om det evt. er lett å fikse?

Jeg ikke har hatt smart tlf. før, tenker jeg at det er greit å spørre litt ekstra.

 

Finn

 

Den har norsk tastatur ja. Men er jo thouchscreen og ja det er også norsk.

 

 

Emils1: Det jeg mente var at vaffeljern er like naturlig å selge for komplett, som mobiltelefoner er for Ellos.

Det var jo en gang (for ikke så alt for mange år siden) at komplett var en ganske mer rendyrket data-side, og ikke hadde kjøkkenutstyr og vaffeljern, samt et stort utvalg av brunevarer. Og motsatt for Ellos og mobiler.

 

Poenget var at uansett at Ellos bør regnes som et trygt sted å handle fra. Det er flere her inne som har stilt spørsmål om dem som seriøs aktør.

 

Hih, ja. Skjønner hva du mener nå. Og ja, jeg er enig med deg. Ellos er en svært seriøs aktør, og de er nok like så gode å kjøpe hos som hos andre. Har også vært knyttet til support der, ang retur. Og de er effektive og gode når det kommer til den biten, dog for klær, men allikevel.

Lenke til kommentar

Har muligens en dårlig nyhet. Fikk mail fra sjefen (Jobber som tele selger) med vedlegg fra LG.

 

Hei.

 

Sammen med Natt & Dag sin feiring av Rockefellers 25 års jubileum 10.mars, vil LG invitere til lanseringsfest av Optimus 2X.

Vi vil servere tapas, samt øl utover kvelden.

Håper så mange som mulig vil kommeJ

 

Agenda:

 

19:45 Oppmøte Rockefeller

20:00 Presentasjon av Optimus serien med noe mat og drikke

Optimus One

Optimus Me

Optimus 2X

20:30 God musikk og drikkebonger på Rockefeller

 

 

Påmeldingsfrist mandag 07.mars.

 

Mvh / Best Regards

Marte Vrålstad

Product Consultant Mobile

 

Utifra mailen ser det ikke ut som vi får tak i telefonen før litt uti Mars?

Lenke til kommentar

Genialt å sende ut en invitasjon uten å skrive dato for møtet.

 

Jaja, det er ingen andre nåværende mobiler som er av intr for meg uansett. Så om mobilen blir forsinket så er det surt, men jeg kjøper ikke en annen av den grunn.

 

Sjekket den forsikringen litt mer nøye, og det er par punkter som er litt rare:

 

Forsikringen gjelder ikke for skader;

5.9

som skyldes grov uaktsomhet

 

5.11

som fører til tap av lagrede data

 

6. Plikt til omsorg

Det forsikrede produktet skal håndteres slik at skade eller tap så langt som mulig forhindres.

For å kunne utbetale full erstatningen ved en skade må dette følges. Ved brudd mot dette kan erstaningen avkortes eller falle helt bort.

 

7. Skadeoppgjør

Bytte av produkt skal skje innen 6 måneder fra skaden meldes.

 

 

jeg ringte Ellos, og de kunne ikke utdype punkt 5.11 eller punkt 6, vil det si at du ikke kan bruke mobilen som f.eks. en mp3 spiller når du jogger, eller at du ikke kan ta den med på jobb hvis du er snekker etc.

 

. Og at du får en ny mobil 6 mnd etter skaden er vel litt vel lenge...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...