Gå til innhold

Julebruskampen 2011 - Rød eller Brun?


TheSoapmaker

  

229 stemmer

  1. 1. Rød eller brun?

    • Rød
      111
    • Brun
      118


Anbefalte innlegg

Da er julebrus ute i butikkene igjen. Og den "fargekrigen" i gang igjen!

Nå til det store spørsmålet:

Rød eller brun julebrus?

 

Let the war begin!

 

Fjorårets vinner var brun julebrus! Håper det blir like intenst i år! :w00t:

 

Link gjerne til andre juletråder, så legger jeg dem i førstepost! Greit å hjelpe hverandre! :)

Fjorårets krig

Endret av Zomboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns det er merkelig at hva folk definerer som godt er det som er den riktige julebrusen. Det er jo åpenbart at rød er mest jul i min mening, og alltid vært det jeg har forbundet med julebrus. Men jeg liker fortsatt brun "julebrus" veldig godt også, men det er ikke the julebrus i mine øyne.

 

Uansett, er vel forskjellig mtp. hvor man vokser opp og hvilken brus man vokser opp med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns det er merkelig at hva folk definerer som godt er det som er den riktige julebrusen. Det er jo åpenbart at rød er mest jul i min mening, og alltid vært det jeg har forbundet med julebrus. Men jeg liker fortsatt brun "julebrus" veldig godt også, men det er ikke the julebrus i mine øyne.

Rød er mer «julefarge» enn brun, men den røde «julebrusen» er eventyrbrus med ny etikett, og smaker like mye høgg. Brun julebrus (nærmere bestemt den som er avbildet under) er den eneste julebrusen som er verdt å drikke.

 

Hamar-Lillehammer-Julebrus-160h.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Syns det er merkelig at hva folk definerer som godt er det som er den riktige julebrusen. Det er jo åpenbart at rød er mest jul i min mening, og alltid vært det jeg har forbundet med julebrus. Men jeg liker fortsatt brun "julebrus" veldig godt også, men det er ikke the julebrus i mine øyne.

Rød er mer «julefarge» enn brun, men den røde «julebrusen» er eventyrbrus med ny etikett, og smaker like mye høgg. Brun julebrus (nærmere bestemt den som er avbildet under) er den eneste julebrusen som er verdt å drikke.

 

Hamar-Lillehammer-Julebrus-160h.jpg

Også er den brune "julebrusen" champagnebrus med ny etikk.

 

Kjenner faktisk ingen som foretrekker rød julebrus. På Sørlandet drikker alle enten CB eller sørlands julebrus. Førstnevnte er klart best. Lillehammers julebrus er også god. Hvilken rød julebrus regnes som den beste, egentlig?

Jeg vil nok si at Grans Julebrus er den beste røde!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...