KometHimmel Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Skrevet 13. oktober 2011 Du må nok legge ut et bilde, så vi kan se åssen det ser ut. ;P Hehehe ........ You wish
del_diablo Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Du må nok legge ut et bilde, så vi kan se åssen det ser ut. ;P Hehehe ........ You wish Og da vet vi at du er ei fjortissjente. Skuffende. 3
KometHimmel Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Skrevet 13. oktober 2011 ????? :o Må nesten le , jeg er 14 - Det betyr ikke at du er fjortiss ! Møt meg du :] . Så når du er 10 .... ? Betyr det at du er en tiss ? D: Slutt med tullprat ^^ Over og ut
Karina Hulesangerhule Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Ser det på måten du skriver på også 6
-Léon- Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Klarer ikke å ta TS seriøs og antar at det er et troll ute å går. 2
KometHimmel Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Skrevet 13. oktober 2011 Dude ? Kem sa at alt skal vere så serriøst ?
svelemoe Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Det er muligens mat som er problemet i fra starten av. Spis sunt, tren og kløften blir en saga blott Så å ha bryster er å vere feit?
TMB Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 (endret) En slik kan være en grei investering. Laget nettopp for å fange opp slikt gris. Fucking lol'd TS er troll, bare sjekk alle de andre trådene "hun" har opprettet Endret 13. oktober 2011 av TMB 1
Gnurk! Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 har et lignende problem med at penisen min havner i suppa når jeg prøver å spise... ufatteli irriterende, sjønner naturlivis ikke va jeg gjør feil... 4
Paisley Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 Det er muligens mat som er problemet i fra starten av. Spis sunt, tren og kløften blir en saga blott Så å ha bryster er å vere feit? Han tenker vel mer på at med trening minsker brystene og dermed er ikke lenger kløften et problem
Roger865 Skrevet 13. oktober 2011 Skrevet 13. oktober 2011 har et lignende problem med at penisen min havner i suppa når jeg prøver å spise... ufatteli irriterende, sjønner naturlivis ikke va jeg gjør feil... Jeg blir flau over hvor dårlig humor jeg faktisk har. Her sitter jeg og ler meg halvt ihjel.
KometHimmel Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Skrevet 14. oktober 2011 har et lignende problem med at penisen min havner i suppa når jeg prøver å spise... ufatteli irriterende, sjønner naturlivis ikke va jeg gjør feil... Jeg blir flau over hvor dårlig humor jeg faktisk har. Her sitter jeg og ler meg halvt ihjel. Eg med D: .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå