Gå til innhold

Rykter om Samsung Galaxy S III


eik

Anbefalte innlegg

Er det noe hold i dette?

Hva tror folket?

http://www.gsmarena.com/purported_samsung_galaxy_s_iii_specs_revealed-news-3149.php

 

Stikkord:

-Quad-core 2.0GHz processor.

-1.5GB RAM, expandable memory with 32GB built-in.

-4.65-inch Super AMOLED III display developed specially for this phone with an odd 1280 x 1024 resolution, which will give it a pixel density of 352-PPI, the highest on a smartphone so far.

-10 megapixel camera capable of recording 1080p videos at 60fps.

-Metal body with 9mm thickness and a 2,250mAh battery.

-Built-in NFC.

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis batteri er dårligere enn S2, så syns jeg de heller skal begynne å tenke på det framfor å øke HW - S2 er god slik jeg ser det og man har ikke sååååå veldig mye nytte av kjappere. Men at man kan gå i timevis på fjellet(eksempel) MED GPS og skjerm ofte på uten å være redd for å gå tom for batteri er viktigere. Syns alle produsenter av tlf skulle prioritert dette langt mer enn hva de gjør

Lenke til kommentar
The device will be running on Ice Cream Sandwich with a TouchWiz 5 on top. This new version of TouchWiz will be a bit different from the current versions wherein it won't be as comprehensive and will feature only minor changes to the OS. This will allow Samsung to provide quicker software updates in the future.

 

Likte spesielt den delen. Kan godt tenke meg at dette blir arvtakeren til S2 også for min del :)

Lenke til kommentar

Det hadde jo sett veldig lovende ut, dog tror jeg isåfall det er en stund til den kommer, sett bortifra skjermen og video så er det nesten ikke vits å utgi en slik tlf akkurat på denne tiden. Galaxy II klarer jo alle programmer, spill og oppgaver lekende lett allerede! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...