wasco Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Liker fargene og lyset i bildet ditt Men den midstilte horisonten gir bildet et statisk uttrykk Et kutt i bunnen ville rettet opp dette
jeanette roger Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Skrevet 4. oktober 2011 Liker fargene og lyset i bildet ditt Men den midstilte horisonten gir bildet et statisk uttrykk Et kutt i bunnen ville rettet opp dette Hei Wasco Akkurat hva jeg satt og lurte på selv,det m det kutte nederst... Håper solen skinner hos deg som her,nydelig høstvær.. Takk for du titter innom og gir meg tips og komentarer,stort smil og en klem fra meg
imauseth Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Vakkert :-) Flott lys og flotte farger. Angående komposisjonen så er jeg enig med Wasco, ett kutt i bunn hadde gjort seg.
wasco Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Liker fargene og lyset i bildet ditt Men den midstilte horisonten gir bildet et statisk uttrykk Et kutt i bunnen ville rettet opp dette Hei Wasco Akkurat hva jeg satt og lurte på selv,det m det kutte nederst... Håper solen skinner hos deg som her,nydelig høstvær.. Takk for du titter innom og gir meg tips og komentarer,stort smil og en klem fra meg Nei her er det ikke mye sol. Stiv kuling og regnbyger - skikkelig vestlands vær
smort1 Skrevet 4. oktober 2011 Skrevet 4. oktober 2011 Greit Osloinntrykk dette! Gode blåtoner! Kunne likt en perspektivforskyvning mot høyre her og et kutt nede! God 3'er herfra!
Anbefalte innlegg