Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sannheten om penis størrelse


Betyr penis størrelse faktisk så mye som pollen viser?  

69 stemmer

  1. 1. Hvor viktig er stor penis størrelse?

    • Superviktig
      12
    • Ganske viktig
      10
    • Viktig
      19
    • Mindre viktig
      16
    • Nesten ubetydelig
      6
    • Helt irrelevant
      6


Anbefalte innlegg

Etter jeg leste denne siden om penisstørrelse så ble jeg litt deprimert, for jeg er ikke så veldig stor selv, ikke liten heller, men er ikke noe fornøyd for å si det sånn.

 

Kan noen si meg hva de mener om denne pollen.

 

http://www.misterpoll.com/polls/5407/results

 

Postet av anonym: b146dd3e410c9f2dcc7c0832e6aa205b

 

Postet av anonym: b146dd3e410c9f2dcc7c0832e6aa205b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm syns denne undersøkelsen (for kvinner) virker litt usannsynlig.. Det virker nesten som om damene / jentene har overdrevet litt.. iallefall i forhold til andre slike tester jeg har lest..

 

De fleste damene i denne testen sier de har ligget med menn med større enn 10" penis.. dvs mer enn 25 cm lang penis.. hmm klippet fra wikipedia: Størrelse

 

Sammenliknet med kroppens størrelse er mannens penis blant de største blant primatene. Gjennomsnittslengden på en penis er rundt 14,7 cm[ 5.7" ] i erigert tilstand, men kan variere en del. Størrelsen på penis i slapp tilstand vil normalt variere, både i lengde og omkrets, og sier lite om hvor stor penis kan bli når den er erigert. Penisen blir mindre og pungen blir strammere i kaldere omgivelser. I varme blir penisen avslappet og pungen slappere.

 

I testen går det videre frem at 67% har nektet å ha hatt sex med mannen fordi penisen hans var for liten :)

 

Vet du hva? drit i slike tester..

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det er viktig å forstå at andel menn som har svært liten penis er like liten som andelen menn som har svært stor penis. Det at 67% sier de har nektet å ha hatt sex fordi penisen var svært liten MÅ bety ett av to:

 

1: De har hatt svært mange sex partnere i livet (siden mesteparten av kvinnfolkene har støtt på de mennene som er i lavterskelen for svært liten penis)

 

2: De forteller faktisk sannheten

 

Postet av anonym: b146dd3e410c9f2dcc7c0832e6aa205b

 

Jeg synes det var litt moro å se på dette spørsmålet, jo mindre penisen blir, jo mindre interessant blir det for kvinnfolkene. hehe.

 

eBu4U.png

 

Postet av anonym: b146dd3e410c9f2dcc7c0832e6aa205b

 

Kvinnfolkene fikk valget mellom en deilig mann med liten penis og en moderat mann med stor penis. Så valgte majoriteten den moderate mannen med stor penis. Det er jo helt klart at penisstørrelse er veldig relevant når de t.o.m vil forkaste deilige menn bare for penis størrelsen.

 

dyUhw.png

 

Postet av anonym: b146dd3e410c9f2dcc7c0832e6aa205b

Lenke til kommentar

Sangesland, hvis du ser på det første innlegget med eksempel "What size penis sexually excites you more to look at". Hvis du ser på resultatene, de faller veldig veldig jevnt nedover, hvis dette var juks eller at noen tullet med resultatene så ville de ikke falt jevnt nedover, så dette er nok veldig realistiske målinger. Hadde det vært "troll" bak slike tester ville de ikke falt HELT jevnt og trutt nedover.

 

Postet av anonym: b146dd3e410c9f2dcc7c0832e6aa205b

 

Men skal jeg fortelle deg hva jeg personlig er skeptisk til, det er nemlig det faktum at slike websider blir som oftest bare besøkt av de som har komplekser, nemlig de med mindre størrelse penis. Og da må jo nødvendigvis testen baseres på disse type menneskene. Jeg kan ikke se at folk med "fornøyd størrelse" har noen grunn til å søke seg inn på slike tester.

 

Postet av anonym: b146dd3e410c9f2dcc7c0832e6aa205b

 

Ikke engang 1 prosent av alle kvinnfolkene hadde noen lyst til å se på en "small penis". Det kan umulig være juks eller "troll" som står bak, hva er sjansen for at nesten ikke noen kvinnfolk svarer på det, selv om troll står bak det så skulle det jo vært flere kvinnfolk som svarte likevel. Så det er nok veldig realistisk, som sagt.

 

Postet av anonym: b146dd3e410c9f2dcc7c0832e6aa205b

Lenke til kommentar

Hei, dette er AnonymDiskusjon.

 

Du som har svart i mitt navn flere ganger på rad nå må gi deg, fordi alle skjønner at det bare er samme person som prøver å gjøre testen troverdig. Det er den ikke, men hvis du er 1) en uvanlig stygg gutt med stor penis som trenger en selvtillitsboost eller 2) et disillusjonert kvinnemenneske så forstår jeg at man prøver å lure folk til å tro kvinner trenger et fenalår inn i kjønnet sitt for å ha god sex.

 

Det gjør de ikke, og de færreste drømmer om dette.

 

Mvh.

 

Postet av anonym: f833042ee9865071d70a680e43779f67

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kvinnfolkene fikk valget mellom en deilig mann med liten penis og en moderat mann med stor penis. Så valgte majoriteten den moderate mannen med stor penis. Det er jo helt klart at penisstørrelse er veldig relevant når de t.o.m vil forkaste deilige menn bare for penis størrelsen.

 

Høres ut som noe tull. Vi kan jo snu spørsmålet rundt, hvis du fikk valget mellom en skikkelig deilig dame med en litt slapp mus og en "moderat" dame men en skikkelig trang mus, hva hadde du valgt?

 

Selv hadde jeg valgt det første alternativet. Sex er så mye mer enn en trang mus. Hvis god sex måles etter størrelsen på en penis eller "trangheten" på musa, må sexlivet til nevnte person være jævlig kjipt.

 

Postet av anonym: 9b12f045a20758253a43b8bd0fc68601

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Til poster like over:

 

Ja jeg skulle gjerne trodd på det, men det er nemlig statistikken som er så kjip, at kvinnfolkene faktisk "driter" i dette, det er jo DET som er kjipt, selv om det du sier burde være det som gjelder.

 

Postet av anonym: b146dd3e410c9f2dcc7c0832e6aa205b

 

Jeg har alltid blitt fortalt at penis størrelse ikke betyr noe, men ifølge pollen fra linken og pollen i denne tråden også faktisk, så viser tendensene til at penis størrelse er svært viktig for kvinner.

 

Postet av anonym: b146dd3e410c9f2dcc7c0832e6aa205b

 

Nå har vi 15 stk som har avlagt poll i denne tråden og det er 0 stk som har svart at stor penis er irrelevant for dem. Det burde jo ringe en bjelle her. 15 stk, da begynner det å bli noen, forestill deg 15 jenter rundt et fest bord og ingen av disse svarer at stor penis er irrelevant. :dontgetit:

 

Postet av anonym: b146dd3e410c9f2dcc7c0832e6aa205b

Lenke til kommentar

Høh? Elefantsnabb much? :dontgetit:

 

What is the Ideal sized girth of a penis that would be right for you

 

27% (304) Huge the size of soda can

29% (328) Large the size of beer bottle

 

Om det er ideell størrelse så er vel konklusjonen:

 

1: Damer eig ikkje augemål.

 

Eller:

 

2: Fram med haudelykta gutar! Vi skal på grotteferd!

 

(Finnest den slags på denne sida av dyreriket?)

Lenke til kommentar

Det er mange gode grunner til å mistro slike sannheter. Denne undersøkelsen avslører vel de som svarer på flere punkter:

 

1. Innledningen sier eksplisitt at dette er en undersøkelse bare for kvinner. Allikevel har over 800 svart på spørsmålene som gjelder gutter på slutten.

 

2. 21% påstår de er over 46 år gamle. Nå er vi gamlingene på nett også, men det er en usannsynlig stor andel. Det er nesten 60% som er over 30, men bare halvparten av disse som tilstår at de har litt eller mye ekstra fett på kroppen.

 

3. 1/4 påstår de har hatt over 30 partnere.

 

4. Halvparten påstår at de har for vane å måle størrelsen på penis til mennene de har sex med. Er det noen som har opplevd at dama du treffer på byen har med målebånd noen gang?

 

5. 2/3 påstår at de har datet og hatt sex med flere menn samtidig. Hvor mange gutter her har vært en av disse flere mennene? (Jamnfør trådene om utroskap. Noen er det nok.)

 

6. 36% har hatt sex med de 2% av guttene som har over 8,5" penis. 43% av dem har hatt sex med den ene prosenten som har mer enn 6,5" tykkelse. (Husk at halvparten hadde med målebånd...)

 

7. 47% sier de vil bli tatt med en dildo. Igjen, hvor mange av oss har opplevd at dama har spurt om det?

 

8. 56% sier at den ideelle tykkelsen er som en ølflaske eller tykkere...

 

9. 53% av hvite kvinner har hatt sex med svart mann, og 43% sier at denne fyren hadde mye større penis enn andre. Det vil si at 8 av 10 hvite kvinner som har sex med en svart mann treffer på en som er spesielt velutstyrt.

 

10. 70% av damene sier de liker anal sex, og 43% sier de elsker det. Og 55% sier at de foretrekker en større en normal penis ved anal sex.

 

11. Bare 12% av kvinnene er i mot gruppesex.

 

Døm selv...

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 7
Lenke til kommentar

En poll med tilsammen 25 stemmer (i skrivende stund) på et forum der 80% er gutter og de fleste av dem under 25? Joda, jeg kan se for meg at tenåringsgutter er bekymret for størrelsen sin. Det er jo derfor vi får slike tråder fra tid til annen her på forumet.

 

Akkurat som tenåringsjenter er redd for at de har for små pupper. Mens sannheten er at det finnes gutter som liker alle størrelser. Bare se på puppetråden her på forumet.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Selv om 80% er gutter, hvorfor mistenker du at guttene svarer på pollen når den åpenbart er ment for kvinner?

 

Men la oss nå si at du har rett i at det er mange gutter som stemmer, men betyr det at de resterende 20% av forumet (altså jentene) altså nesten ikke noen av jentene svarte "helt irrelevant", hvor stor sjanse er det for det? :)

 

Det burde jo ringe en bjelle her, selv om gutter kan ødelegge noen poller så betyr jo ikke det at jentene sine avstemninger blir borte av den grunn, se nå bare hvor mange som har svart på siste alternativ, det er jo bare en eneste jo :) Hvor stor sjanse er det for at 20% av forumet unngår det :cool:

 

Postet av anonym: b146dd3e410c9f2dcc7c0832e6aa205b

Lenke til kommentar

Selvsagt svarer gutter på denne pollen. Det står ingen sted at de ikke skal, og de hadde gjort det i alle fall. Det er forumets natur. Se på pollen du linket til, den var eksplisitt for jenter, allikevel var det plutselig noen spørsmål til gutter på slutten og 800 hadde svart på dem. Jeg fant ikke totalen noe sted, det hadde fortalt mye...

 

Det er statistisk kanskje 5 av de som har svart som er jenter. Kanskje en eller to av dem er over 20, og dermed har noen særlig erfaring. Da er spørsmålet: Hva er sannsynligheten for at 2 av de som har stemt er blant de 9 som ikke synes det er særlig viktig?

 

Det er helt umulig å lese noe som helst av en poll som er besvart av en promille av aktive brukere og der det store flertallet av de som har svart ikke engang tilhører målgruppen.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Er vel heller "pollen er ikkje til å stole på" for alle penga. At mange jenter synest størrelsen er viktig er vel ikkje noko å stille spørsmålstegn ved. At tilsynelatande ein tredjedel kunne tenkt seg å få eit middels stort brannslukningsapparat mellom beina er heller noko å tvele på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg mener ingenting jeg. Og jeg er for gammel til å bry meg. Det er lenge siden jeg var på sjekker'n, og jenter får like hva de vil. Men når noen påstår at 70% av alle jenter liker analsex, og helst med en stor penis, da "ringer det en bjelle", som du sier...

 

Det er vel strengt tatt du som føler du har noe å bevise her, siden du startet tråden og kalte den "sannheten". Jeg tillater meg å antyde at bevisene ikke holder, og at du er like langt fra å ha den endelige sannheten som alle de som har diskutert dette før deg.

 

Nå kjenner vi jo ikke dine motiver, siden du (med full rett) føler det er nødvendig å ta denne diskusjonen anonymt. Så vi vet ikke om du er en 14 år gammel gutt eller en 30 år gammel kvinne.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...