Gå til innhold

Oktoberfest 2011 - k.n.b - Nikkor 20mm f2.8 AIS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jeg vet ikke hvordan du har fått til det der...spennende foto-måte i hvert fall :yes:

Det er panning med kameraet på passelig lang lukker mot en murvegg med kunstdekor. Kanskje jeg er litt vel glad i å styre med det der.

 

Teddy: Ja, noen ganger skjer det bare et eller annet. Det skal innrømmes at det er litt tilfeldighetenes spill. Litt billigere enn Lotto.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Bykatt: Neppe, skulle ha advart om at fotosykeposer må være tilgjengelig. :mrgreen:

 

KSunhill: Takker for det.

 

 

6. Oktober

Måneskinn

 

post-166172-0-47614700-1317940912_thumb.jpg

 

Måneskinn i Lortbukta. Møkkalassene skimtes litt lenger ute.

 

Ellers sliter jeg med at det er stor forskjell mellom det jeg ser i Capture NX 2 og i andre visningsprogrammer, akkurat på dette bildet er det ganske kritisk. Med Soft Proofing, kan jeg få det til å se ganske likt ut, men gudene vet hvordan det ser ut hos dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

trygvan: Takk, det var enda bra.

 

RandiA: Takker Randi.

 

twoeyes: Takker for det. Vanskelig å unngå nattbilder etter hvert, blir jo mørkt før en får sukk for seg.

 

Evenseth: Takker, leste bare på kartet jeg.

 

 

 

Det blir hyttetur i helga og utenlandsjobbing hele neste uke, så oppdateringene blir neppe hyppige en stund fremover. Kommenteringen får dessverre også lide. Det blir heller ikke noe bilde i dag, siden forberedelsene til neste uke tok altfor mye tid. Men jeg skulle tro det er nok av andre tråder å underholde seg med, temmelig mange faktisk.

Lenke til kommentar

Mye nydelig her - likte veldig godt flybildet - hvordan det lille flyet ser ut over tomheten og gleder seg til å lette - veldig god bruk av det åpne rommet over.

 

..Mens 4. Oktober utmerker seg med mangel på åpent rom over. Genialt fanget! :D :D

 

Fine linjer i svoosj, og jeg hadde veldig sansen for stemningen i Måneskinn - med regnbuesolstjerne og alt sammen.

 

Og igjen - 4. Oktober. :D :D :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...