Gå til innhold

Oktoberfest 2011 - k.n.b - Nikkor 20mm f2.8 AIS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens var bra, mange artige små detaljer som f.eks dråpen fra det "hengende" bladet og speilingen (eller er det et annet blad som ligger under) på bladet til venstre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mektig stemning over 2. oktober bildet ditt. Fargene på bladene er fine og at de er "klistret" fast til gjerdet gjør bildet til et komplett høstbilde for meg :) Gleder meg til mer!

Skrevet

Har sett en stund på førstebildet og jeg lar meg fascinere av hva jeg (ubevisst) ser avhengig av hvor fokuset er selvom jeg mistenker at det er noe så kjedelig som en gardin eller en duk. Herlig abstraksjon!

Skrevet

Morsomt med kontant bjelke mod bløte blader og bevegelse i bakgrunnen - litt dratt i hjørnene (er jo rektilineær vidvinkel, det her) sammen med bokehegenskapene gjør at det blir action og bevegelse i hjørnene. Likte dette. :)

Skrevet

Ser ut som du klarer deg bra i år også, selv om du i motsetning til i fjor får med deg nesten 3 himmelretninger hver gang du tar et bilde. :)

Skrevet (endret)

Breni: Takker for den, får håpe jeg kan leve opp til forventningene.

Epp: Vi var mange som utfordret tyngdekraften på denne turen, men ikke alle gjorde like overbevisende forsøk. Takker.

Finzac: Takk for den, jeg har avslørt hva det er lenger oppe i tråden.

Trondster: Ja, man får både det ene og det andre med dette objektivet. Takker.

Tug-man: Jo, takk for det. Du har sannelig rett i at kontrasten er stor mhp brennvidde fra i fjor, og det merkes.

Endret av k.n.b
Skrevet

Jeg måtte tilbake til Kind of Blue – Når jeg fikk med meg tittelen (jeg trenger et par runder før jeg får med meg alt) tenkte jeg at ja, det bildet fungerer utmerket til Miles Davis.

Skrevet (endret)

Takker for mange luftige kommentarer til 3. oktober. Jeg hadde noen eksponeringer hvor vingene var relativt rolige også, men falt for dette.

DiscoKetchup: Takker, jeg hadde Mr. Davis i tankene ja, selv om jeg faktisk ikke tror jeg har noen plater med ham. :hmm:

4. Oktober

Maks Høyde 4,0

post-166172-0-53167400-1317763189_thumb.jpg

Endret av k.n.b
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...