Gå til innhold

Spill Battlefield 3 nå! (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mere realist en en dag drømmer som du :thumbup: spillet er da nesten ferdig ikke første betaen som har vært ute :ph34r:

 

Satser på singel playern er bedre :thumbup:

 

Dette er jo helt utrolig du er som en motsatt mann du sier det motsatte av alt,

 

De har 1 måned igjen,

 

Det er beta

 

Alle vet at BF er best på multiplayer ikke singleplayer (selv om jeg trur det nye blir bra)

 

jeg ser noen bugs ja men dette er ikke akkurat space science jeg trur de vil klare og fjerne det :p

 

jeg trur det blir 9,0 eller 10, (facepalm)

 

Du virker som en person som lever for og irritere folk

 

Gidder ikke mate trollet mere så jeg gir meg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Spillet blir ikke mye andeledes en betaen de fixer noen bugs og så går det GOLD rett i pressa :dontgetit: tipper mange 8 til 8.5 reviews på Bf3 desverre :nei:

 

8 til 8.5 reviews er ikke så ille som du vil ha det til da, og hvem er det som i det hele tatt baserer sin kjøp/kjøp ikke avgjørelse på reviews? Fordel å teste det ferdige spillet selv (og ikke beta kode, som du tilsynelatende trenger oppfrisking på hva er)

 

Som en tidligere sa i denne tråden eller en annen: "DICE har etter all sansynlighet jobbet videre på spillet etter de klargjorde betaen til 27. September, antakeligvis har betaen vært klar lenge før 27. September.. Ingen utvikler er dum nok til å ha et uferdig spill en måned før release!

Lenke til kommentar

Har lest igjennom tråden nå, og sitter igjen med en svak, bitteliten følelse av at enkelte av innleggene her ikke er fullstendig objektive, og at vi allerede nå kan se et par-tre fanboys stikke hodet ut av døra til gamingrommet.

 

Forventningene til BF3 er skyhøye, og svært mange brukere på dette forumet har bidratt til å gjøre det slik. Jeg frykter at enkelte vil ha store problemer med å erkjenne det, om det skulle vise seg at spillet ikke svarer til disse forventningene. Men det gjenstår nå å se..

 

Personlig, etter å ha spilt betaen en stund, var det omtrent slik; "Joda, men nå er det vel på tide med middag". La meg gjøre det fullstendig klart at gaming har ved flere anledninger fått meg til å droppe både middag og kvelds.

Lenke til kommentar

Har lest igjennom tråden nå, og sitter igjen med en svak, bitteliten følelse av at enkelte av innleggene her ikke er fullstendig objektive, og at vi allerede nå kan se et par-tre fanboys stikke hodet ut av døra til gamingrommet.

 

Forventningene til BF3 er skyhøye, og svært mange brukere på dette forumet har bidratt til å gjøre det slik. Jeg frykter at enkelte vil ha store problemer med å erkjenne det, om det skulle vise seg at spillet ikke svarer til disse forventningene. Men det gjenstår nå å se..

 

Personlig, etter å ha spilt betaen en stund, var det omtrent slik; "Joda, men nå er det vel på tide med middag". La meg gjøre det fullstendig klart at gaming har ved flere anledninger fått meg til å droppe både middag og kvelds.

 

Har du testet Caspian borders ?

 

Jeg droppet lunchen i dag for og spille ^^

 

Er det noen som vet hva hvordan jeg skriver til folk in-game i betaen??

pc

Lenke til kommentar

Hvordan får man dette spillet til å flyte fint med høy FPS?

Spillet anbefalte ultra settings, men prøvde high uten noe anti analising osv. Men det hakker enda litt. virker som jeg ikke har mye over 30-40fps.

 

Spec:

i7@3,8Ghz

6gb Ram @ 1530mhz

3 stk 5870 i crossfire@stock

SSD harddisk

X-fi lydkort

 

3stk 22" skjermer i eyefinity.

 

Alt tilsier at dette burde være kraftignok til å drive dette spille på high eller ultra med alt på vel?

 

Tror nok du må over på 6970 hvis du vil ha flere FPS, hvertfall hvis du kjører 3 skjermer i eyefinity. Har 1stk 5870 selv, og det er ikke nok til å kjøre på Ultra i 1920*1080 på 1 skjerm.

Se her for en en liten test av skjermkort i BF3

http://www.sweclockers.com/artikel/14532-grafikkort-i-battlefield-3-beta

 

Har 11.9 driveren for se om jeg får testet denne 11.10 driveren, men som du linker til så krever slittet mye ja. og oppløsningen er ganske heftig med 3 skjermer selv om de er på 1680x1050 bare.

 

Takk for alle tips.

Det blir ikek bytte til nye skjermkort med det første tror jeg :)

Lenke til kommentar

Har spilt litt på denne betaen nå, og synes de hR laget spillet bra, men foreløbig slår det ikke bc2, noe som er helt eget. Kommer til å spille betaen litt til før jeg går tbake til bc2.

De skulle gitt oss en bane med kjøretøy, litt rart og teste ut BF uten kjøretøy :p

 

Jeg liker ikke Metro eller modusen den spilles i.

 

Dessuten tar det endel tid "før man bli en del av spillet", så jeg skjønner godt fristelsen til å gå tilbake til BC2.

Jeg gjorde selv det etter å ha prøvd det litt første gang.

 

Men det blir noe helt annen når vi kommer med andre kart og conquest. Gleder meg sykt til 25/11 når vi skal få full aksess til spillet.

 

Det mest positive så langt er poengsystemet. Man får masse poeng for å hjelpe til. Selv om man ikke dreper, så kan man alikevel få gode poeng for supress og andre ting. Helst hadde jeg sett at laget som tapte fikk halvert sin score, for da slapp man at så mange var ego.

Lenke til kommentar

En måned igjen :hmm: hvordan i alledager kan du si det? mere 1 eller 2 uker før det blir trykking og shipping

Er du fjott? Beta builden er 1mnd gammel, så har de vel tid til å fikse å trikse til den 15. Oktober før det på shippes. Det vil si at de har hatt 2mnd og 15 dager til å fikse alle problemene med betaen + fikse ting etter feedback.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...