Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Samme her. Sony kan vel egentlig bare gi seg faen i Home.

Er vel bare i beta enda da, er det ikke? Lurer på om de kommer til å fullføre det noen gang, var jo tider da det var masse snakk om det hele tiden. Nå hadde jeg nesten glemt det :p

Skrevet

søk litt da...

http://en.wikipedia.org/wiki/Playstation_Home

PlayStation Home (also marketed and referred to as Home) is a community-based social gaming networking service developed by Sony Computer Entertainment's London and Cambridge studios for the PlayStation 3 on the PlayStation Network (PSN). It is available directly from the PlayStation 3 XrossMediaBar. Membership is free, and only requires a PSN account. Home has been in development since early 2005 and started an open public beta test on December 11, 2008.
Skrevet (endret)

Ståle: Den der koden gikk ut på dato i november.. gikk på samme smellen selv :( Om du leser på lappen så står det tror jeg

Endret av Fenixen
Skrevet (endret)

mja du har rett.. står det samme på min.. fader.. si fra om du får det til å funke på et vis.

Ah det står litt under; only available to legal US and Canadian residents with PSN account.

De lukker oss ut på IP-addresse, på samme måte som de gjør med videostreaming-tjenesten.

Endret av Fenixen
Skrevet
Fytti hælvette! Glemte å ta ut MW2 plata før jeg skifta HDD, ikke har jeg vært hardhendt med maskina, men nå er det faen i meg brist i plata og spillet virker ikke lenger!

Helsikke! 500 kroner rett ut av vinduet!

Ser ikke bortifra at noen er villig til å gi deg ny disc hvis du sender den inn sammen med en kopi av kjøpskvittering. Å få brist i en slik plate er ikke spesielt lett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...