Gå til innhold

Den store Playstationkaféen

CypheroN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det jeg sjekket nå også, den dukker jo ikke opp i det hele tatt.

Og jeg som skulle teste det nye Need for Speed spillet litt før jeg må hive meg i bingen og kose puta. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ordnet en slik bruker til min lillebror psn, men hvordan kan jeg gjør det slik at han kan bruke den slik jeg bruker min. Tilgang til alt innhold også det som koster penger og tillatt i alle aldre?

Skrevet

Spurte han bak disken på EBgames meg også om :)

Ikke med det første tror jeg, jeg er ikke noe stor fan av banekjøring osv. For å si det sånn Burnout Paradise er jævelig moro og at det er utviklerene av BP som har laget Hot Pursuit er eneste grunnen for at jeg kjøper det spillet.

Klokka er ikke mye det vet jeg, men jeg skal på jobb igjen mellom to og tre i natt så er greit å få noen timer søvn viss jeg skal jobbe fram til 14.00 i morgen :)

Skrevet

Har et lite problem, når jeg prøver å starte GT5 Prolouge, kommer det en feilmelding opp, noe med at serverne er nede for vedlikehold eller noe. Hva er dette for noe? Har ikke kunnet starte spillet i hele dag, og det var det samme forige gang jeg skulle prøve det. Har betalt 199kr for det :mad:

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq
Skrevet

Du må da se at det der er bare bullshit..

er tusenvis bilder av Xbox 720, Ps4 og Wii 2..

Skrevet

lurer på hva som kommer til å være hvovedforskjell på ps3 og ps4. nå til dags er det ikke mye man kan gjøre... og det kommer jo oppdatering. kansje blir det brødrister :D

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq
Skrevet

Nei, da blir den overoppheta og dør

:!:

Men det er jo hovedsaklig hardware som blir bedre i Ps4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...