Gå til innhold

Den store WP7 apps-tråden


Windows8

WP7-apps  

51 stemmer

  1. 1. Er du generelt fornøyd med de appsa som fins?

    • Ja
      31
    • Nei
      20
  2. 2. Utvikler du apps til WP7?

    • Ja
      6
    • Nei, og har ikke tenkt til det
      23
    • Nei, men kanskje jeg skal
      22


Anbefalte innlegg

Et annet alternativ til styring av pc og programmer er Pc Remote, testet gratis utgaven, og det funker fint med både laptop og stasjonær.

Kan bruke mobilen som touchpad og tastatur + at det inneholder styring av noen programmer som vlc, media player classic, winamp, itunes osv.

 

Mener det er nevnt tidligere i tråden også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva må til for at du skal få denne godkjent som "official Trafikanten" app?

Hadde vært bra om noen kunne brukt de fonter og farger som trafikanten bruker på sine nettsider? Jeg synes skriften blir altfor stor i Windows phone. Se iPhone app'en for eksempel.

Bortsett fra det, så virker denne mye mere "proff" enn Trine i farta app'en.

Lenke til kommentar

Hva må til for at du skal få denne godkjent som "official Trafikanten" app?

Hadde vært bra om noen kunne brukt de fonter og farger som trafikanten bruker på sine nettsider? Jeg synes skriften blir altfor stor i Windows phone. Se iPhone app'en for eksempel.

Bortsett fra det, så virker denne mye mere "proff" enn Trine i farta app'en.

 

Viste ikke at trafikanten godkjenner andre apps som "offisielle". Finnes det noen info om dette?

 

Jeg jobber mest med at appen skal følge design og guidelines for WP7, så får heller "trafikanten-branding" komme som senere hvis det passer. Jeg bruker trafikanten sin blåfarge og ikoner, men det er vel det.

 

Appen har forresten en fin try-funksjon, så det er bare å teste den ut!

Og gi den gjerne en karakter hvis dere liker den :)

Det er 1.0 som er i marketplace nå, 1.1 (med sist brukt, og litt småfiks) er under godkjenning. Og 1.2 med noen flere ting vil bli lagt ut så snart 1.1 er publisert.

Lenke til kommentar

Kjempe fornøyd med min nye HTC Titan :new_woot:

Men kjempe skuffet med at windows ikke henger med i apps! Windows apps blir ikke prioritert overhode :dontgetit:

Nå er jeg riktig nok hunnkjønn med noe andre ønsker en menn :whistle:

Handlelister, økonomi osv. (fornuftige ting framfor spill og moro)

Kunne sikkert slengt meg på "lage selv", har jo drevet med pc siden '78!! :blush:

 

Bra forum!

Lenke til kommentar

Eg veit ikkje om eg likar at du antyder at mannfolk helst vil ha spel og morro på mobilen sin og ikkje fornuftige ting.

 

Men ja, utvalet av program til W7 er framleis underlegent konkurrentane. Men det er meir på veg!

 

 

 

:blush: ups... ble ikke helt som tenkt UNNSKYLD...

trekker det tilbake :ermm:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Seffer'n fins det word og "gule lapper", men er liksom noe annet med en "riktig" app da vet du :innocent:

 

(hihi, det var kanskje forskjellen på ......)

 

Bare å laste ned SDK-en og begynne å kode det!

Kollektivt-appen har jeg brukt 3 helger på. ;)

 

Men one-note er ganske digg da man kan få det til å synke greit mellom pc-en. Også har du evernote. Er ikke så kjent med hva ellers som finnes.

Endret av Vakuum
Lenke til kommentar

Er det slik at Telenor faktura bare fungerer for folk med et rent Telenorabbonoment? Jeg har Djuice, og får ikke opp noen informasjon ang hvor mye jeg har brukt av data, sms, taletid osv... Hvis det er slik, finnes det noen alternativer? Dette er jo helt essensielt! Nå blir jeg nervøs hver mnd fordi jeg aner ikke hvordan det står til med mitt eget bruk :0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...