Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir jenter/kvinner stadig mer kravstore og bortskjemte?


Hvor enig/uenig er du i dette?  

200 stemmer

  1. 1. Blir jenter/kvinner stadig mer kravstore og bortskjemte?

    • Jeg mener NEI! Tvert imot er MENN blitt kravstore latsabber.
      7
    • Jeg mener NEI. Dette er kjønnsdiskriminerende.
      3
    • Jeg mener NEI.
      14
    • Jeg mener NJA. Det står på begge parter.
      39
    • Jeg mener JA.
      49
    • Jeg mener JA! De sutrer og syter for den minste ting. Og forventer at alt de peker på skal ordnes på sekundet.
      70
    • Bryr meg ikke/vet ikke.
      18


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viktig å vise att enn er Tarzan i forholdet, at enn selv er der oppe, og at damen er der nede! Gjør en ikke det, så får enn ei psyko kjerring uten styring og kontroll! Nettopp det er steike slitsomt, spesielt visst en skal leve livet ut sammen, tja visst det i det hele tatt er mulig da!

 

 

 

....fordi hun blir psyko all day, all night, all day, all night! WTF!

Endret av Chi Spurger
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Mener denne fortjener en bump siden jeg håper på flere stemmer!

 

Viktig å vise att enn er Tarzan i forholdet, at enn selv er der oppe, og at damen er der nede! Gjør en ikke det, så får enn ei psyko kjerring uten styring og kontroll!

Høres ille ut..

 

Personlig mener jeg også at man må sette foten ned tidlig i forholdet. Det øyeblikket man blir en tøffelhelt som lar seg beordre til alt mulig, går det bare nedover. Dama mister all respekt for vedkommende og går lei. Stakkarslige damestyrte tøffelhelter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Steng tråden. Å tro at en slik generalisering forekommer er bare idioti. Mennesker utvikler seg ut i fra hvilket miljø de kommer fra. Hvis jenter er vandt med pysegutter som gir dem alt de ønsker så selvfølgelig utvikler de seg til å forvente mer. Hvis gutta derimot hadde skjerpet seg og oppført seg mer som MENN så hadde det vært annerledes. Det er et veldig, VELDIG relativt spørsmål du stiller og alternativene avspeiler ikke realiteten i den minste grad.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Tja.. syns enkelte menn er skikkelig kravstore selv. Vet selv om en som er godt over ekstremt feit, vil tro han er godt over 200 kg.. han forventer å få ei modellkjerring. Good fucking luck! You're sure as hell gonna need it.

 

Edit: Han har også en ufyselig personlighet! En skikkelig ''vinner'' må jeg si! Det er ikke kun kvinner som er blitt altfor kravstore, så siden vi skal generalisere og sånt så får dere menn feie for deres egen dør før dere går på oss kvinner!

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Haha, for en tåpelig tråd, dog underholdende tråd. Enig med BuffyAnneSummers.

 

På meg virker det som om mange av oss er ganske kravstore, uavhengig av kjønn. Folk vil ofte ha "det beste" uansett hva det gjelder, og lever nok ikke med beina plantet helt på jorda :nei: De aller fleste av oss kan nok bli bedre på å bli litt mer jordnære :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tja.. syns enkelte menn er skikkelig kravstore selv. Vet selv om en som er godt over ekstremt feit, vil tro han er godt over 200 kg.. han forventer å få ei modellkjerring. Good fucking luck! You're sure as hell gonna need it.

 

Ja! Akkurat det der har jeg stusset veldig over; jeg kjenner mange menn som er middels til mindre pene som allikevel er nådeløse når de bedømmer kvinners utseende. Det er ikke fritt for at jeg viser frem bilder/filmer av kvinner jeg liker ( :dribble:) og 9/10 ganger skal de fortelle meg at det ene eller andre er feil med henne, selv om de ikke er i nærheten av å være i samme liga.

 

Jeg har spekulert i at det er en slags forsvarsmekanisme; avvis dem før de kan avvise deg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Steng tråden.

Jaha, du har rapportert tråden altså?

Å tro at en slik generalisering forekommer er bare idioti.

Er det virkelig det? Jeg kjenner til flere forhold rundt omkring der jeg bor og kan bekrefte at det du kaller "generalisering" og "idioti" er tilfelle.

 

Det endrer ikke det faktum at det er en generalisering og idioti.

Lenke til kommentar

Det endrer ikke det faktum at det er en generalisering og idioti.

Deg om det. Det gjør det ikke nødvendigvis til noget faktum, nei.

 

I distriktene der jeg bor er dessverre denne (u)kulturen vanlig. Jeg har lenge irritert meg grønn over dette.

Endret av LostinSpace
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja.. syns enkelte menn er skikkelig kravstore selv. Vet selv om en som er godt over ekstremt feit, vil tro han er godt over 200 kg.. han forventer å få ei modellkjerring. Good fucking luck! You're sure as hell gonna need it.

Vel, han er i sin fulle rett til å stille sine egne personlige krav til hvordan sin drømmedame skal se ut. I.o.m. han selv ser ut som han gjør, er kravene hans i beste fall urealistiske.

Edit: Han har også en ufyselig personlighet! En skikkelig ''vinner'' må jeg si! Det er ikke kun kvinner som er blitt altfor kravstore, så siden vi skal generalisere og sånt så får dere menn feie for deres egen dør før dere går på oss kvinner!

Denne kravstore slasken er heller unntaket enn regelen. Men selvsagt, de finnes de òg.

Lenke til kommentar

Han er nok ikke det. Han var bare ett eksempel på disse premieidiotiene som tror at de er guds gave til kvinner, og selvsagt er han i sin fulle rett til å ha så urealistiske krav som han ønsker, men i en tråd hvor man spør om kvinner/jenter er kravstore så er det høyst relevant i tråden.

Det er ikke kvinner som blir kravstore, det er den hele menneskelige rasen. Mye vil ha mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ikke innsyn inn til hodene til jenter, og/eller har hatt et for kort liv til å kunne sammenligne selv hvis jeg hadde hatt denne evnen :\

Forstår heller ikke hvordan evt jenter skal kunne svare :\

 

Håper vi har en del psykologer her som kan komme med realistiske og konkrete stemmer!

 

(Stemte vet ikke/bryr meg ikke)

Lenke til kommentar

Menn er som regel ikke så kravstore som de høres ut.

De sier gjerne at noen ikke er perfekte, 6/10 eller lignende, men til syvende og sist er menn mye mindre kravstore når det faktisk kommer til saken.

 

Det er kanskje en måte å føle seg bedre på fordi man vet man ikke har sjanse på vedkommende?

 

Damer trenger ikke vifte lenge med rumpa dersom hun vil ha med seg noen hjem - dette gjelder så lenge dama ikke er bistygg å se på.

 

Det fungerer i allefall ikke motsatt vei ^^

Endret av Jofred
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Menn er som regel ikke så kravstore som de høres ut.

De sier gjerne at noen ikke er perfekte, 6/10 eller lignende, men til syvende og sist er menn mye mindre kravstore når det faktisk kommer til saken.

 

Det er kanskje en måte å føle seg bedre på fordi man vet man ikke har sjanse på vedkommende?

Enig! Man kaster ikke bort tiden på å sjekke opp Megan Fox om man selv vet at man ikke akkurat er noen Brad Pitt.

 

Og man innbiller seg iallefall ikke at man kan få seg med Megan Fox dersom man er en 200 + kilos sak med 40 % kroppsfett (ref. hva Buffy Anne Summers nevnte) med mindre man er svært desillusjonert.

 

Damer trenger ikke vifte lenge med rumpa dersom hun vil ha med seg noen hjem - dette gjelder så lenge dama ikke er bistygg å se på.

 

Det fungerer i allefall ikke motsatt vei ^^

Helt enig!

Endret av LostinSpace
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...