Gå til innhold

Last ned Firefox 7.0 nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, hva er det som er så bra med et lavere minneforbruk ?

Slik jeg bruker Pc-en har jeg ikke en masse kjørende programmer oppe samtidig.

Jeg syns det hadde vært bedre å øke minneflowet hvis det hadde hatt positive effekter på bruken av leseren.

 

Så er jeg jo enig i at de som må slite med små RAM burde ha alternativer.

 

 

Ser du VIRKELIG ikke fordelen med at et program bruker mindre ressurser? jaha..

Du vet at selvom du ikke bruker pc'n til mye forskjellig på en gang, så gjør ikke alle i hele verden det samme...

Lenke til kommentar

Hva bruker Firefox 7.0 hos dere med kun denne siden åpen? Altså artikkelen med kommentarer.

 

Her bruker den 184 mb. Er jo direkte galemattis. Har forøvrig Ad-block på, om det skulle ha noe å si.

 

131 460 kB her i skrivende stund. Har også på ad-block og firebug.

 

Bruker ca 70 000 kB med alle utvidelser slått av.

Endret av Thomas.
Lenke til kommentar

Hva bruker Firefox 7.0 hos dere med kun denne siden åpen? Altså artikkelen med kommentarer.

 

Her bruker den 184 mb. Er jo direkte galemattis. Har forøvrig Ad-block på, om det skulle ha noe å si.

 

131 460 kB her i skrivende stund. Har også på ad-block og firebug.

 

Bruker ca 70 000 kB med alle utvidelser slått av.

 

Hmm, skrudde av ad-block som forøvrig var den eneste utvidelsen jeg hadde, men det er ikke mye forskjell for min del. I tilegg loader eksempelvis Facebook vanvittig tregt med Firefox både på min PC og Macbook. Har nå gått over til Chrome, og den brukte bare i overkant av skarve 50 mb med denne siden åpen. I tillegg virker den mye mer snappy, så tror jeg faktisk går over til den. Er jo ikke mye forskjell sånn utseendemessig, utvidelsesmessig, og begge har jo synkronisering.

 

Testet og forøvrig med IE og den brukte utrolig nok bare 46 mb. Så, her må det være noe riv ruskende galt med Firefox og minnehåndteringen.

Lenke til kommentar

Firefox 7.0.1

 

Lå inne automatisk oppdatering til 7.0.1 når jeg kom hjem etter en liten tur ute, og beskjed om 'restart firefox'

 

Bruker selvfølgelig US-Eng versjonen.

7.0.1 releasenotes:

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/7.0.1/releasenotes/

 

 

Fix er for Add-On problemer , ref

http://www.ghacks.net/2011/09/28/fix-for-hidden-add-ons-after-updating-to-firefox-7/

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...