Gå til innhold

WoW Level 23 - Hva nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha jeg er seff noob :D

 

Har da aldri sagt noe annet?

 

MEN, siden jeg svettet ganske hardt og har en del erfaring med rpg spill som har litt mmo så levlet jeg til 30 på relativt kort tid. Og jeg regner med at de fleste som begynner i nyeste realm er noobs som meg men som kanskje dropper ut før de er lvl 10 fordi dem synes mmorpg er kjedelig? For jeg har ikke møtt en eneste som er høyere level enn meg enda. Men har sikkert vært på feil sted kanskje også, ikke vet jeg :)

 

Men dungeons tar lissom 30 minutter med venting før man kommer med, og da tipper jeg det kanskje ikke spiller veldig mange mennesker i dette realmet? Hadde det vært en heeel haug av spillere regner jeg jo med at matchmakingen hadde gått ganske fort?

Lenke til kommentar

Okei. Da skal jeg hvertfall prøve alt som er nevnt her, for jeg har ikke prøvd:

 

PvP i noen form

Raids (er ikke helt inneforstått med hva dette er enda, dungeons?)

Battlegrounds og sikkert en del mer

 

Hvor finner jeg dette og hva må jeg gjøre for å være med?

 

Du kan stille deg i kø for både battlegrounds(pvp) og dungeons(pve) gjennom forskjellige menyer som burde ha vært presentert til deg hvis du fulgte med. Har ikke spilt på en stund, så husker ikke default shortcuts for dem akkurat nå, men er bare å lete litt i keybinds eller sjekke forskjellige knapper i UIen så finner du det nok. Hvis du er lei av å gjøre quests så er det fullt mulig å levelle gjennom dungeons, selv om det kan ta litt tid å finne en gruppe hvis du ikke er tank.

 

Når det gjelder raids så er det mer eller mindre som vanlige dungeons bare at gruppen er større og de krever generellt mer koordinasjon. Selv om det sikkert er mulig å gjøre visse raids før maks level, så er det lite sannsynlig at du finner andre som er interessert i det.

Lenke til kommentar

Om du har geniune problemer med å finne fram / queste i WoW kan du likegodt ta å melde deg inn på trygdekontoret og ta turen ned til et felles kommunalt boareal å se hvordan du skal ha det resten av livet.

 

Jeg skjønner at folk hadde noen problemer når vanilla ble released, rett og slett fordi da måtte man lese på quests hele veien og som oftest finne ut "manuelt" hvilken sone er den neste du skal til.

 

Nå er det bare å sette seg på blizzard sin casualtrain og drepe monstre til du er 85.

 

Prøvde forresten vanilla private server her om dagen, sykt hvor mye bedre spillet var for 7 år siden. (nei jeg mener ikke at de skulle holdt oss på 60, men kanskje heller fortsatt banen dems, istedenfor for å gå totalt casualtrain hvor ingenting skal utfordre og ingen skal være bedre, føles ut som rød valgallianse har tatt over blizzard)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...