Gå til innhold

Får du spille Diablo III allerede i dag? (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk skriker etter beta men tror mange blir litt snurt når det viser til maks 3 timmer spilling för beta'n er over. Men bra at beta'n kom nå så det betyr de er ganske så sikkre på sitt spill. Men noen release date kommer nok ikke för Blizzcon den 21-22 Oktober dessverre.

 

Er vel helst følelsen av verden + karakterene folk er ute etter :)

Lenke til kommentar

Folk skriker etter beta men tror mange blir litt snurt når det viser til maks 3 timmer spilling för beta'n er over. Men bra at beta'n kom nå så det betyr de er ganske så sikkre på sitt spill. Men noen release date kommer nok ikke för Blizzcon den 21-22 Oktober dessverre.

 

3-4 timer x 5 heroes er mer enn bra nok, det beste er at du får være med på den siste og kanskje med kritiske utviklingen av spillet.

Lenke til kommentar

3-4 timer x 5 heroes er mer enn bra nok, det beste er at du får være med på den siste og kanskje med kritiske utviklingen av spillet.

 

Jess, einig. Det å ha vore med frå før starten av er det som er det kjekkaste med beta :) Er alltid mange kuriositetar som endrar seg etter kvart som spelet uvtiklar seg etter release, kjekt å ha fått desse med seg.

Lenke til kommentar

Har vært listet som interessert i Diablo i rundt to år nå, ble veldig skuffet når jeg sjekket både e-post og Battle.net kontoen min - ingen beta på meg ser det ut til.

 

Ikke sikkert at noen i EU har mottatt beta-nøkler enda blant "vanlige" folk.

Første pulje skulle bli sendt ut idag, og det blir sikkert sendt ut litt flere før det er stopp for en stund.

 

Til syvende og sist kommer "stress-testen" og da vil nok de fleste som har lyst til å prøve beta, få muligheten gjennom et eller annet vindu.

Lenke til kommentar

Har vært listet som interessert i Diablo i rundt to år nå, ble veldig skuffet når jeg sjekket både e-post og Battle.net kontoen min - ingen beta på meg ser det ut til.

 

Ikke sikkert at noen i EU har mottatt beta-nøkler enda blant "vanlige" folk.

Første pulje skulle bli sendt ut idag, og det blir sikkert sendt ut litt flere før det er stopp for en stund.

 

Til syvende og sist kommer "stress-testen" og da vil nok de fleste som har lyst til å prøve beta, få muligheten gjennom et eller annet vindu.

Oja, da så!

 

Får bare krysse fingrene.new_woot.gif

 

 

 

Lenke til kommentar

Eh beta kan vare i mange timer den. Selv om du kun får spilt igjennom en del av kapittel 1 så er det bare å bruke samme karakter online og spille igjennom så mange ganger du gidder og bygge opp karakter, sammen med andre :)

 

Har selv spilt det store deler av kvelden og nærmer meg level 12 på wizard :)

 

KONGESPILL :D

Lenke til kommentar

ps: vi spilte gjennom betaen på én kveld. Fra start (lvl 1) til the Skeleton King og innom det meste av områder. Demoen er med andre ord ikke superlang.

 

Betaen er sånn ca 1/3 av første akt, så Blizzard er tydeligvis veldig selvsikre når det gjelder innhold, men at de vil stressteste servere og andre systemer. Det er jo selvfølgelig en god nyhet med tanke på at slippdatoen er nærmere enn den ellers ville vært med en større beta.

 

Har ikke fått noen invite desverre. Kanskje like greit da det ville vært mildt sagt surt om jeg ble kjempehekta(noe jeg mest sannsynligvis blir) for så å måtte vente i flere måneder på å få spille hele spillet :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...