Gå til innhold

[Vinner: Mafsa] Fifa 12 Cup med premier fra Instantplay (X360)


And.rs

Er du interessert?   

65 stemmer

  1. 1. Er du interessert?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om noen av dere har forslag til endringer av det som er satt opp er det bare å si fra.

 

Jeg foreslår at alle kamper spilles i tørt vær. Med tanke på lag kan man velge hva man selv vil så lenge det er 4,5 stjerner, og evt under om noen føler for det (tar ikke hensyn til at fler har samme lag).

 

Synes dere at alle skal holde seg til et lag, eller kunne bytte underveis?

 

 

Edit: mangler nå bare 18 spillere. Noen forslag til hva vi kan gjøre som et siste krampetrekk for å tiltrekke fler?

Endret av And.rs
Lenke til kommentar

Om noen av dere har forslag til endringer av det som er satt opp er det bare å si fra.

 

Jeg foreslår at alle kamper spilles i tørt vær. Med tanke på lag kan man velge hva man selv vil så lenge det er under 4,5 stjerner (tar ikke hensyn til at fler har samme lag).

 

Synes dere at alle skal holde seg til et lag, eller kunne bytte underveis?

 

Kan man velge hvilket vær man skal spille når man velger rangert?

 

Man bør selvsagt ha samme lag undervei i hele turneringen.

Lenke til kommentar

Under 4,5 ? Dvs 4 stjerner? :p

 

Nei mente 4,5 og nedover (om man vil). Men regner med at de fleste velger 4,5 :)

 

Om noen av dere har forslag til endringer av det som er satt opp er det bare å si fra.

 

Jeg foreslår at alle kamper spilles i tørt vær. Med tanke på lag kan man velge hva man selv vil så lenge det er under 4,5 stjerner (tar ikke hensyn til at fler har samme lag).

 

Synes dere at alle skal holde seg til et lag, eller kunne bytte underveis?

 

Kan man velge hvilket vær man skal spille når man velger rangert?

 

Man bør selvsagt ha samme lag undervei i hele turneringen.

 

Ser under PS3 tråden at man kan kontrollsjekke resultater selvom man ikke spiller rangert i FIFA 12. Derfor jeg lurer på om dette er bedre. Å spille i regn har jo klare ulemper...

Lenke til kommentar

Kan vi ikke bare kjøre turnering med 32? Det kommer til å ta sin tid å få såpass mange flere med. Jeg synes at vi kjører 32 denne gangen, så får vi i tillegg startet relativt fort. Mange får jo spillet i morra, og det hadde vært morro å få startet med turnering ganske fort. Dessuten kan vi jo arrangere en sånn her cup, flere ganger. Så for de som har meldt seg på sist blir det jo flere sjangser. Hva sier folk?

Lenke til kommentar

Kan vi ikke bare kjøre turnering med 32? Det kommer til å ta sin tid å få såpass mange flere med. Jeg synes at vi kjører 32 denne gangen, så får vi i tillegg startet relativt fort. Mange får jo spillet i morra, og det hadde vært morro å få startet med turnering ganske fort. Dessuten kan vi jo arrangere en sånn her cup, flere ganger. Så for de som har meldt seg på sist blir det jo flere sjangser. Hva sier folk?

 

Helt klart. Turneringen vil starte 12. Okt uansett. Om vi klarer å få 64 er det veldig bra, hvis ikke holder det jo lenge med 32. Men vi får se da. Hadde vært morsomt med så mange som mulig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...